Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın. Mt09'cular olarak çoğalmaya başladık. Güzel bir havada toplanalım.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Hayırlı olsun. Güzelde rengi var. Sizin Motoru almak için 2 ay beklediğiniz doğrumu? Zira tanıtım adetleri çoktan satılmış.. Birde Türkiye kotası çok az diyorlar MT 09 için...MT07 çok gelecekmiş...
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Hayırlı olsun. Güzelde rengi var. Sizin Motoru almak için 2 ay beklediğiniz doğrumu? Zira tanıtım adetleri çoktan satılmış.. Birde Türkiye kotası çok az diyorlar MT 09 için...MT07 çok gelecekmiş...

Aaa bu motorun satışta olduğunu falan hiç görmedim sahibinden de Daytona tarafından. Millet çatır çatır motor arıyor bu zamana kadar nasıl satılmamış. Ben ilk turuncu rengini çok istemiştim 2. olarak aklımda zaten Raceblu vardı. Raceblu nasip oldu ama hala turuncuya aşkla bakıyorum :) Ama benim racablu en güzeli :bounce::flower::thumleft: Bu arada kazasız belasız, güzel seçim :)
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
5
2 ay bekleyen arkadaş alamadı motoru. Bende Emirgan' da oturuyorum. Normalde işe Reşitpaşa tarafından gitmeme rağmen o gün tesadüf sahilden gittim ve daytona' nın onunden gecerken gördüm motoru ve aynı gün gidip aldım. Diğer arkadaş motoru satın alamayınca yeniden depodan cıkartıp vitrine koymuşlar bize nasip oldu. Bende raceblu istiyordum esasında ama raceblu almak için martı beklemem gerekiyordu ve minimum 3 bin tl fazladan odeyecektim. Artık renge menge bakmadan aldım kismet turuncuymuş. Gördükcede hoşuma gitti açıkcası renk olaylarına pek takılan biri değilim zaten :)
Toplam 100 Adet mt09 gelicekmiş bildiğim kadarı ile mt07 adet olarak daha çok gelecek dediler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Bu arada motora on cam bakan oldumu hiç. Ben Puig de buldum. Birde ebay ve yabancı bir sitede buldum linkler aşağıda. sehir icinde pek lazım değil ancak uzun yolda ve otoban surusunde lazım olabilir. Bulduğum opsiyonları ekledim aşağıdan bakabilirsinz.

http://www.puigusa.com/tuning-bikes/yamaha-mt-09-2014/windscreen-naked-new-generation/c171en/f1-r121-m4454/
http://www.puigusa.com/tuning-bikes/yamaha-mt-09-2014/windscreen-rafale/c171en/f1-r279-m4454/
http://www.ebay.com/itm/191027553971?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
http://www.mraonline.nl/contents/en-uk/p757_MRA_Kuipruit_Vario_Touring_Yamaha_MT09.html
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
48
Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 4-5 yıllık bir aradan sonra bu sezon yeniden motora binme planım var. Genelde şehir içinde kullanacağım için naked düşünüyorum. Aklımda ER-6n var ama piyasada (2012-2013) ABS`li bulamadığım için ve sıfır fiyatı Euro`dan dolayı uçtuğu için ibrem MT-09`a doğru kayıyor. Daha önce uzun süre F650GS kullanmıştım. Şimdi burada yazılanları görünce bu motordan biraz çekiniyorum açıkçası. Yani trafikte gaza dokununca öndeki arabaya yapışacak, A modunda Mars`a uçacak vs betimlemeler var. Buradaki tecrübeli arkadaşlara şunu sormak istiyorum, bu motora F 650`den sonra gerçekten alışması çok mu zor? En azından ortalama bir zeka ve muhakeme gücüne sahip bir birey için:)

Planım şu, Motoru alıp ilk bir hafta alışma sürüşleri dışında (dur-kalk, frenleme, ön fren alıştırmaları, yokuşta kalkış-iniş, kısa dönüşler en son kontra alıştırmaları) kullanmamak,Sonrasında en az 1 ay B modunda kullanmak, eğer motora hakim olduğumu hissedersem ve hanım hala ya motor ya ben dememişse std moduyla devam etmek. Bu da ilk baharı bulur muhtemelen. Ayrıca motor benim için zorunlu ulaşım aracı olmayacak, ıslak havada kullanmayı düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

Arkadaşlar bir de motoru fiilen kullanan arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşabilir mi acaba? Er-6n`den 100 km`de 1,5-2 lt civarında fazla yakacak gibi tahmin ediyorum.

Bugün iş Çıkışı Yamaha`ya uğradım. Mt-9 u görünce kaporamı verip çıktım. Fiyat 24.000 + plaka masrafları + sigorta vs. yaklaşık 24.500 e mal olacak. İzlenimlerimi buradan aktarırım...
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Hayırlı olsun.Kazasız belasız güzel günlerde kullanın..çok ilgi çekici bir makine mt09..fuar başlasa da bolca incelesek..
herkese iyi günler..
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Bugün iş Çıkışı Yamaha`ya uğradım. Mt-9 u görünce kaporamı verip çıktım. Fiyat 24.000 + plaka masrafları + sigorta vs. yaklaşık 24.500 e mal olacak. İzlenimlerimi buradan aktarırım...

24.000tl ye satabilmeleri şuna için gerçekçi gelmiyor bana. Bence siz 27.000 i gözden çıkarın ve ruhsatı alacağınız gün yanınızda 3.000tl fazladan bulundurun derim.. Fiyatların değişeceği aşikar..
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
48
24.000tl ye satabilmeleri şuna için gerçekçi gelmiyor bana. Bence siz 27.000 i gözden çıkarın ve ruhsatı alacağınız gün yanınızda 3.000tl fazladan bulundurun derim.. Fiyatların değişeceği aşikar..

Ödememi yaptım, fiyat sorunu yok. Yalnız Plaka - Sigorta masrafları - İlk vergi fiyata dahil olmaz mı normalde?? Araba alırken bunlar dahil oluyor fiyata. Benden kemiksiz 24.000 aldılar. Tüm işlemleri kendim halledeceğim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

Hayırlı olsun.Kazasız belasız güzel günlerde kullanın..çok ilgi çekici bir makine mt09..fuar başlasa da bolca incelesek..
herkese iyi günler..

İyi dilekleriniz için teşekkürler. Cuma Plakayı çıkarırsam hafta sonu ilk turumu atarım.

Bu arada Düzce Dadaş Motor`da 1 adet MT-9 siparişinin olduğunu ve 1-2 hafta içinde gelmesini beklediklerini söylemişti. Fiyat sabit 24.000`di. Ben onu da ayırtmıştım ve henüz iptal etmedim. Forumdan alacak biri varda Dadaş motoru arayıp o motora talip olabilir. Ankaradan biri ayırttı derlerse benim zaten aldığımı söyleyebilirsiniz. Beni ararlar zaten..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu arada Düzce Dadaş Motor`da 1 adet MT-9 siparişinin olduğunu ve 1-2 hafta içinde gelmesini beklediklerini söylemişti. Fiyat sabit 24.000`di. Ben onu da ayırtmıştım ve henüz iptal etmedim. Forumdan alacak biri varda Dadaş motoru arayıp o motora talip olabilir. Ankaradan biri ayırttı derlerse benim zaten aldığımı söyleyebilirsiniz. Beni ararlar zaten..

Ben de Ankaradayım ve talibim btayyar
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
48
Arkadaşlar isteyen varsa Dadaş Motoru arasın. Tayyar bey`e ayrıldı derlerse kendisi zaten Ankara`dan aldı dersiniz. Beni ararlarsa bilgiyi teyit ederim. Başka bayilerde de belki vardır. Benimki tamamen tesadüf oldu. Ankara Yamaha Baydar Ticaret`ten aldım..
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
48
Dün plakayı takıp ilk turlarımı attım. İlk tedirginliği üzerimden attıktan sonra sürüşe başladım. Kullanımı kolay geldi bana. İlk aldığımda B modunda başladım ama sonra bir ara motoru durdurup çalıştırınca kendiliğinden standart moda geçmiş. Baktım hakimiyet sorunu olmuyor, STD`de devam ettim.

İlk izlenimlerim;

Gaz tepkisini ilk başlarda ayarlayamamak biraz sıkıntı oldu. sonda dedim ki bu motoru bize satarken yeterince güçlü&torklu diye sattılar, 30-40 gibi attım 4`de herşey sütliman oldu. Motor çok rahat alıp götürüyor, gazı biraz fazla kaçırırsam da yüksek viteste olduğu olduğu için öne zıplatmadan güzelce hızlanıyor. Özellikle 1. ve 2. viteste 2000 devir üzerinde gazı ayarlamak zor geldi bana, hemen ileti atılıyor. Çözüm ise yukarıda dediğim gibi vites yükseltip makinanın torkunu kullanmak. Tabi ki bu da alışma meselesi, birkaç kullanımdan sonra alışılabileceğini düşünüyorum. Ankarada olanlar bilirler, konya yolunda incek tarafına dönerken motoru 2. vitese kadar düşürüp motoru yatırarak viraja girdim, normal olarak hafif gaz vererek devam etmem gerekirken gaza dokunmamla motor bir anda öne atıldı. Allahtan motor hata affediyor bu güçteki bir motorda gerçekten dikkatli olmak lazım.

Motorun sesi çok hoş. Yani rodajda diye 5.500`ün üzerinde uzun süre kullanmayın yazıyor ama zaten 4.500 - 5.000 devir civarı hem çok güzel bir ses hem de ciddi bir hızlanma kaydetmiş oluyorsunuz, rodaj sınırlaması olmasa da bu motor 5.500 ün altında ömür boyu kullanılabilir gibi geldi bana. Sonrasında neler olacağını 1000 km sonra göreceğiz..

4-5 senedir motordan uzak olduğum için daha fazla yorum yapmam uygun olmaz. sonuç olarak motorumu çok sevdim. Sadece biraz zamana ihtiyacım var.. İlk bahara kadar sadece hafta sonları ve kuru havalarda 1-2 şer saat binebileceğim.

İlerleyen zamanlarda tekrar paylaşım yapmaya çalışacağım.

Herkese selamlar..



ne6a.jpg
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
benimden aklımdan geçmiyor değil mt 09 ama biraz daha piyasaya bir otursun neyi var neyi yok bi anlayalım 2015 modelini belki düşünebilirim.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
48
Hayırlı olsun tayyar bey kazasız belasız kulanın

Teşekkürler,

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

2 ay bekleyen arkadaş alamadı motoru. Bende Emirgan' da oturuyorum. Normalde işe Reşitpaşa tarafından gitmeme rağmen o gün tesadüf sahilden gittim ve daytona' nın onunden gecerken gördüm motoru ve aynı gün gidip aldım. Diğer arkadaş motoru satın alamayınca yeniden depodan cıkartıp vitrine koymuşlar bize nasip oldu. Bende raceblu istiyordum esasında ama raceblu almak için martı beklemem gerekiyordu ve minimum 3 bin tl fazladan odeyecektim. Artık renge menge bakmadan aldım kismet turuncuymuş. Gördükcede hoşuma gitti açıkcası renk olaylarına pek takılan biri değilim zaten :)
Toplam 100 Adet mt09 gelicekmiş bildiğim kadarı ile mt07 adet olarak daha çok gelecek dediler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Bu arada motora on cam bakan oldumu hiç. Ben Puig de buldum. Birde ebay ve yabancı bir sitede buldum linkler aşağıda. sehir icinde pek lazım değil ancak uzun yolda ve otoban surusunde lazım olabilir. Bulduğum opsiyonları ekledim aşağıdan bakabilirsinz.

http://www.puigusa.com/tuning-bikes/yamaha-mt-09-2014/windscreen-naked-new-generation/c171en/f1-r121-m4454/
http://www.puigusa.com/tuning-bikes/yamaha-mt-09-2014/windscreen-rafale/c171en/f1-r279-m4454/
http://www.ebay.com/itm/191027553971?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
http://www.mraonline.nl/contents/en-uk/p757_MRA_Kuipruit_Vario_Touring_Yamaha_MT09.html

Puig ön cam fena değilmiş. Türkiye satıcısı Mototaş görünüyor. Aerodynamic test`te özellikle turing modelin vucuda gelen rüzgarı iyi azalttığı görünüyor. Yamahanın orjinal öncamının performansına da bakmak lazım. Yurt dışından istenecekse beraber isteyebiliriz. Shipping ucuza gelir.

Almanya satıcısı;
http://www.louis.de/_30dec119483f88bd066e2ecf901c1034b4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008500

Sport Model;
PUIG17940.jpg


Turing Model;
PUIG17943.jpg
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Ön camla kesinlikle daha şık durur.Test eden herkes tek kötü kısmın o boşluk olduğunu söylüyor yabancı forumlarda ve tanıtımlarda dış görünüş olarak.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
mt 09 kullanıcıları çok şık bir kombinasyon yazacağım belki uygulamak isteyen olur

-siyah cam
-ön fara siyah çizilmez amerikan film
-arka plakalık iptali
-küçük led sinyaller
-rizoma aynalar
-arrow carbon exhaust (yakıt hava karışım ayarı)
-bmc hava filtresi
-beyaz jant sticker mt 09 logolu bulunursa çok daha güzel olur.
-mt 09 logolu radyatör koruma

bunları yapınca motosikletiniz harika olacaktır.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Teşekkürler,

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------



Puig ön cam fena değilmiş. Türkiye satıcısı Mototaş görünüyor. Aerodynamic test`te özellikle turing modelin vucuda gelen rüzgarı iyi azalttığı görünüyor. Yamahanın orjinal öncamının performansına da bakmak lazım. Yurt dışından istenecekse beraber isteyebiliriz. Shipping ucuza gelir.

Almanya satıcısı;
http://www.louis.de/_30dec119483f88bd066e2ecf901c1034b4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008500

Sport Model;
http://www.puigusa.com/imagenes/PUIG17940.jpg

Turing Model;
http://www.puigusa.com/imagenes/PUIG17943.jpg

Bence alma ön cam.. Verdiğin linkleri inceledim güzel çalışmışsın tebrikler :) Nc700s'ime Givi Smoke cam taktırdım yüksekliği aynı bunun kadar valla faydası var ile yok arası bence parasının karşılığını vermiyor. Zaten naked motorda bunlarla uğraşmak çok saçma. Hıı şekil için derseniz yine de taktırmayın motorunuz bu şekilde önden zaten yaratık gibi duruyor bunu bozmayın. Ama bir karar vermek gerekirse orjinal camı en çok yakışanı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst