Hayırlı olsun. Güzelde rengi var. Sizin Motoru almak için 2 ay beklediğiniz doğrumu? Zira tanıtım adetleri çoktan satılmış.. Birde Türkiye kotası çok az diyorlar MT 09 için...MT07 çok gelecekmiş...
Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 4-5 yıllık bir aradan sonra bu sezon yeniden motora binme planım var. Genelde şehir içinde kullanacağım için naked düşünüyorum. Aklımda ER-6n var ama piyasada (2012-2013) ABS`li bulamadığım için ve sıfır fiyatı Euro`dan dolayı uçtuğu için ibrem MT-09`a doğru kayıyor. Daha önce uzun süre F650GS kullanmıştım. Şimdi burada yazılanları görünce bu motordan biraz çekiniyorum açıkçası. Yani trafikte gaza dokununca öndeki arabaya yapışacak, A modunda Mars`a uçacak vs betimlemeler var. Buradaki tecrübeli arkadaşlara şunu sormak istiyorum, bu motora F 650`den sonra gerçekten alışması çok mu zor? En azından ortalama bir zeka ve muhakeme gücüne sahip bir birey için
Planım şu, Motoru alıp ilk bir hafta alışma sürüşleri dışında (dur-kalk, frenleme, ön fren alıştırmaları, yokuşta kalkış-iniş, kısa dönüşler en son kontra alıştırmaları) kullanmamak,Sonrasında en az 1 ay B modunda kullanmak, eğer motora hakim olduğumu hissedersem ve hanım hala ya motor ya ben dememişse std moduyla devam etmek. Bu da ilk baharı bulur muhtemelen. Ayrıca motor benim için zorunlu ulaşım aracı olmayacak, ıslak havada kullanmayı düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
Arkadaşlar bir de motoru fiilen kullanan arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşabilir mi acaba? Er-6n`den 100 km`de 1,5-2 lt civarında fazla yakacak gibi tahmin ediyorum.
Bugün iş Çıkışı Yamaha`ya uğradım. Mt-9 u görünce kaporamı verip çıktım. Fiyat 24.000 + plaka masrafları + sigorta vs. yaklaşık 24.500 e mal olacak. İzlenimlerimi buradan aktarırım...
24.000tl ye satabilmeleri şuna için gerçekçi gelmiyor bana. Bence siz 27.000 i gözden çıkarın ve ruhsatı alacağınız gün yanınızda 3.000tl fazladan bulundurun derim.. Fiyatların değişeceği aşikar..
Hayırlı olsun.Kazasız belasız güzel günlerde kullanın..çok ilgi çekici bir makine mt09..fuar başlasa da bolca incelesek..
herkese iyi günler..
Bu arada Düzce Dadaş Motor`da 1 adet MT-9 siparişinin olduğunu ve 1-2 hafta içinde gelmesini beklediklerini söylemişti. Fiyat sabit 24.000`di. Ben onu da ayırtmıştım ve henüz iptal etmedim. Forumdan alacak biri varda Dadaş motoru arayıp o motora talip olabilir. Ankaradan biri ayırttı derlerse benim zaten aldığımı söyleyebilirsiniz. Beni ararlar zaten..
Hayırlı olsun tayyar bey kazasız belasız kulanın
2 ay bekleyen arkadaş alamadı motoru. Bende Emirgan' da oturuyorum. Normalde işe Reşitpaşa tarafından gitmeme rağmen o gün tesadüf sahilden gittim ve daytona' nın onunden gecerken gördüm motoru ve aynı gün gidip aldım. Diğer arkadaş motoru satın alamayınca yeniden depodan cıkartıp vitrine koymuşlar bize nasip oldu. Bende raceblu istiyordum esasında ama raceblu almak için martı beklemem gerekiyordu ve minimum 3 bin tl fazladan odeyecektim. Artık renge menge bakmadan aldım kismet turuncuymuş. Gördükcede hoşuma gitti açıkcası renk olaylarına pek takılan biri değilim zaten
Toplam 100 Adet mt09 gelicekmiş bildiğim kadarı ile mt07 adet olarak daha çok gelecek dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
Bu arada motora on cam bakan oldumu hiç. Ben Puig de buldum. Birde ebay ve yabancı bir sitede buldum linkler aşağıda. sehir icinde pek lazım değil ancak uzun yolda ve otoban surusunde lazım olabilir. Bulduğum opsiyonları ekledim aşağıdan bakabilirsinz.
http://www.puigusa.com/tuning-bikes/yamaha-mt-09-2014/windscreen-naked-new-generation/c171en/f1-r121-m4454/
http://www.puigusa.com/tuning-bikes/yamaha-mt-09-2014/windscreen-rafale/c171en/f1-r279-m4454/
http://www.ebay.com/itm/191027553971?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
http://www.mraonline.nl/contents/en-uk/p757_MRA_Kuipruit_Vario_Touring_Yamaha_MT09.html
Teşekkürler,
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
Puig ön cam fena değilmiş. Türkiye satıcısı Mototaş görünüyor. Aerodynamic test`te özellikle turing modelin vucuda gelen rüzgarı iyi azalttığı görünüyor. Yamahanın orjinal öncamının performansına da bakmak lazım. Yurt dışından istenecekse beraber isteyebiliriz. Shipping ucuza gelir.
Almanya satıcısı;
http://www.louis.de/_30dec119483f88bd066e2ecf901c1034b4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008500
Sport Model;
http://www.puigusa.com/imagenes/PUIG17940.jpg
Turing Model;
http://www.puigusa.com/imagenes/PUIG17943.jpg