Hangi Motoru Alsam Demeden Bir Gel Bak Bişi Söylicem

Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
birde böyle bişey var
"abilerim 15 yaşındayım motosiklet almak istiyorum ehliyetim yok bir kaç kere sucunun sukutırnu sürdüm cbr250 almak istiyorum ne dersiniz"
bunu ben biz kulların dünyadaki sabır imtihanı olarak görüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yebere alın Capon çünkü o :bounce:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Dostum benim imkanlarda kisitli son zamanlada. Scoterinden nakedine endurusuna, bir aşk bir aşk, sorma kendini kanitlamis aletlere, 250si 500 u, ne gorsem alasim geliyor şu kış günü )
 
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
289
Abi bence hepsi doğru ama şurası yanlış "internetten resimlere bak". Ben internetten gördüğümle hareket etseydim şu ankini almazdım. Ama gittim baktım görünce daha bir değişik, karizmatik geldi gözüme. En iyisi kanlı canlı gidip incelemek bence.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Her insan farklıdır. Dolayısıyla her üye de farklıdır.
Kimi araştırır, kimi sorgular, kimi acele eder. Kimi 30 kimi 16 yaşındadır.
Kısaca, hoşgörü hiçbirimize hiçbirşey kaybettirmez.
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
big_1382.jpg
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
Yeni başlacağım, 600RR önerir misiniz?
Daha önce hiç kullanmadım, ehliyetim yok, kask da çok gereksiz.

::deliir::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Motoru satıp araba mı alsam? Arabayı satıp benzin mi alsam? Benzin alıp motora mı koysam? Kafam çok karışık.
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
bence bu kadar parayı ona vereceğine üzerine şu kadar daha para koy bunu al... :rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Her insan farklıdır. Dolayısıyla her üye de farklıdır.
Kimi araştırır, kimi sorgular, kimi acele eder. Kimi 30 kimi 16 yaşındadır.
Kısaca, hoşgörü hiçbirimize hiçbirşey kaybettirmez.

Ekleme yapalım kimisi için başlangıç motoru 500 tl lik bütçe kimisi için 15bin tl lik bütçe demek .

Kimisi için 50 cc scooter kimisi için 600rr 1000 rr demek .
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
Hyosung gt250r mı Kawasaki ninja 250r mı ?

Kafam çok karışık ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst