Hangi Motoru Alsam Demeden Bir Gel Bak Bişi Söylicem

Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Bak güzel kardeşim, motosiklet öyle birilerinden fikirler alıp başkasının aklıyla haraket edip yalnızca para verilerek alınacak bir mal,demir yığnı , ulaşım aracı değildir heleki ilk motosiklet bence hepsinden daha önemlidir, ilk alacağın motoru seversen, ona karşı duygusallık hissedersen, düştüğünde kendinden önce motorunu düşünürsen bu işin devamı olacaktır, yoksa o motora kamyonla para versende herkes çok beğensede eğer senin için de birşeyleri kıpırdatmıyorsa boşver sen alma o motoru, senin beğendiğin senin gözüne hoş gelen onu görünce heycanlandığın bir motor bulana kadar internette resimlere bak, senin için olanı gördüğünde anlayacaksın hangisi olduğunu ( tabiki herkesin hayallerinin motoru vardır ama birde bütçesine uygun alabileceği gerçek bir motor vardır.) İşte onu bulduktan sonra buraya gel bak bakalım o motor hakkında neler yazılmış neler konuşulmuş, hepsini okudun hala tatmin olmadıysan aç başlığını sor sorunu ama dedim gibi zaten o resim sana ben senin için yapıldım diyorsa, çok büyük problemler harince ondandan vazgeçmek istemeyeceksin.

Özet: Motor ilk görüşte beğendiğin vurulduğun insana benzer, hakkında kim nederse desin kendin yaşayarak tecrübe etmen gereken bir alettir.

Bunlar kendi şahsi görüşlerimdir, hangi motoru alsam diye yazmanızı 2 saatline bile erteliye bilirsem ne mutlu bana.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Eline koluna saglik paylasim icin tesekkurler
Baslangic motosikletim olacak ama kararsizim Suzuki Hayabusa,Kawasaki Zx12, acaba km kac kurus yakar:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Bak güzel kardeşim, motosiklet öyle birilerinden fikirler alıp başkasının aklıyla haraket edip yalnızca para verilerek alınacak bir mal,demir yığnı , ulaşım aracı değildir heleki ilk motosiklet bence hepsinden daha önemlidir, ilk alacağın motoru seversen, ona karşı duygusallık hissedersen, düştüğünde kendinden önce motorunu düşünürsen bu işin devamı olacaktır, yoksa o motora kamyonla para versende herkes çok beğensede eğer senin için de birşeyleri kıpırdatmıyorsa boşver sen alma o motoru, senin beğendiğin senin gözüne hoş gelen onu görünce heycanlandığın bir motor bulana kadar internette resimlere bak, senin için olanı gördüğünde anlayacaksın hangisi olduğunu ( tabiki herkesin hayallerinin motoru vardır ama birde bütçesine uygun alabileceği gerçek bir motor vardır.) İşte onu bulduktan sonra buraya gel bak bakalım o motor hakkında neler yazılmış neler konuşulmuş, hepsini okudun hala tatmin olmadıysan aç başlığını sor sorunu ama dedim gibi zaten o resim sana ben senin için yapıldım diyorsa, çok büyük problemler harince ondandan vazgeçmek istemeyeceksin.

Özet: Motor ilk görüşte beğendiğin vurulduğun insana benzer, hakkında kim nederse desin kendin yaşayarak tecrübe etmen gereken bir alettir.

Bunlar kendi şahsi görüşlerimdir, hangi motoru alsam diye yazmanızı 2 saatline bile erteliye bilirsem ne mutlu bana.
söylediklerine %100 katılmakla beraber şunu da söylemeden edemeyeceğim
malesef her konu başlığı açana da aynı sammiyet ve itina ile cvp yazmıyorlar :pale:
bu konuda epey bir ayrımcılık var gibi geliyor bana :salut:
bunu sitedeki popülerlik oranı belirliyor sanırsam :sunny: ama yanlış bence.insanların biliçli olmadığı konularda herkesi yardım etmeye davet ediyorum.eğer bildiğiniz birşey varsa ufak da olsa paylaşın -yazın- çizin korkmayın birşey kaybetmezsiniz...
bu konuda müzdaribim içimi dökeyim dedim:salut:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
7 yıl sonra bi motosiklet almak istiyorum ama çok kararsızım.Onu sattıktan sonrada ne alabilirim lütfen yardım edin.
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında bu tür konuların cevapları defalarca bu forumda verildi.Güzel kardeşim arama kısmından yeni başlayacağım dedin mi sürüyle konu cıkar zaten.Ordan verilen cevapları oku karar ver güzel kardeşim.Bizi de sınama canım kardeşim.Aydemir Akbaş gibi oldu ama bunları yapmazsan seviniriz :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
söylediklerine %100 katılmakla beraber şunu da söylemeden edemeyeceğim
malesef her konu başlığı açana da aynı sammiyet ve itina ile cvp yazmıyorlar :pale:
bu konuda epey bir ayrımcılık var gibi geliyor bana :salut:
bunu sitedeki popülerlik oranı belirliyor sanırsam :sunny: ama yanlış bence.insanların biliçli olmadığı konularda herkesi yardım etmeye davet ediyorum.eğer bildiğiniz birşey varsa ufak da olsa paylaşın -yazın- çizin korkmayın birşey kaybetmezsiniz...
bu konuda müzdaribim içimi dökeyim dedim:salut:

Ben daha önce sorulmuş bir sorunun bile defalarca sorulup cevaplanmasından yanayım, ama sorulan sorunun kişisel tercihlere göre cevaplanacak bir soru olmasından şikayetçiyim, yoksa sahip olduğu veya olacağı bir motor , ekipman v.s şeyler hakkında hiç aramadan sorsa bile biliyorsam seve seve cevap veririm , solundan kalkmış bir kaç kişi dışında da herkesde cevap veriyor genelde :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

Eline koluna saglik paylasim icin tesekkurler
Baslangic motosikletim olacak ama kararsizim Suzuki Hayabusa,Kawasaki Zx12, acaba km kac kurus yakar:queen::queen::queen::queen::queen:

kawasaki zzr 1400 daha ekonomik oluyormuş duyduma göre :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

7 yıl sonra bi motosiklet almak istiyorum ama çok kararsızım.Onu sattıktan sonrada ne alabilirim lütfen yardım edin.

jetbikebymelonhead118tfzq2.jpg
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Bu konuyu sabitlemeli :cat::cat:
ZZr 1400 ne kadar yakar
Resimde supermis
Bu muhabbet uzaaaaaaaaaaar gider
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
kesinlikle bunu bi sabitleyelim ya hatta bu konunun yeni üye olanlara mesaj olarak linki atılsın :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
http://www.yakittuketimi.net/kawasaki-zzr-1400/
Bence burda az söylemiş benim 600 cc bile 6 yakıyorsa bu alet şehir içi 9-11 arası yakar bence
isin gırgır kismindayim (yinede tesekkur) bosver yakiti,son zamanlarda sikca acilan konulardan biri, sezon acilmaya yakin bu konularin dahada artacaktir,Sitede kufur yasak,sizin gibi pozitif insanlara ihtiyacimiz var
Yeni baslayacak arkadaslar, formu arastirmak yerine direk konuyu aciyorlar
Bu mesajida cok begendim
kesinlikle bunu bi sabitleyelim ya hatta bu konunun yeni üye olanlara mesaj olarak linki atılsın :queen:
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
isin gırgır kismindayim (yinede tesekkur) bosver yakiti,son zamanlarda sikca acilan konulardan biri, sezon acilmaya yakin bu konularin dahada artacaktir,Sitede kufur yasak,sizin gibi pozitif insanlara ihtiyacimiz var
Yeni baslayacak arkadaslar, formu arastirmak yerine direk konuyu aciyorlar
Bu mesajida cok begendim

Ya aslında yeni motor alacaklar diye ayrı bir bölüm falan açsalar konularıda orda toplasalar daha faydalı olabilir , burası genel sohbet olarak geçsede en faydalı bilgiler burda dönüyor, her gelen ne alsam diye başlık açıyor bizde kızıp cevap veriyoruz konu yukarı taşınıyor bu arada gerçekten faydalı olabilecek başlıklar gözden kaçıyor.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
bence bu tarz konuları acanlara karşı biz organize olalım hep birlikte söyle cevap verelim

17 yaşından büyükler için
uc_tekerli_bisiklet.jpg


17 yaşından küçükler için
pr_01_292_max.jpg
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
bence bu tarz konuları acanlara karşı biz organize olalım hep birlikte söyle cevap verelim

Aslında bir çoğuna bu cevap tam olur ama bazen gerçekten son noktaya kadar gelmiş veya ufakta olsa bir yönlendirmeye ihtiyacı olan insanlar oluyor veya heves etmiş üye olmuş bende varım demek istiyor , herşeye rağmen rencide etmeden kalbini kırmadan birşeyler yapmak lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst