- Katılım
- 27 Tem 2005
- Mesajlar
- 371
birde böyle bişey var
"abilerim 15 yaşındayım motosiklet almak istiyorum ehliyetim yok bir kaç kere sucunun sukutırnu sürdüm cbr250 almak istiyorum ne dersiniz"
bunu ben biz kulların dünyadaki sabır imtihanı olarak görüyorum.
"abilerim 15 yaşındayım motosiklet almak istiyorum ehliyetim yok bir kaç kere sucunun sukutırnu sürdüm cbr250 almak istiyorum ne dersiniz"
bunu ben biz kulların dünyadaki sabır imtihanı olarak görüyorum.