[İzmir - MT]

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Arkadaşlar herkesin teker teker numarasını alıp daha sonra o geldi bu gelmedi yaparak tam hatırlayamam bazısını ararım bazısını unuturum hiç tanışmadıgım için.

O yüzden bi aksilik yada leman cafede bizi bulamassanız gibi benim numaramdan ulaşın.

0555 714 37 57 . Leman cafedeyer bulamassak Tynaya geçecegiz.

Fakat ben yer bulmak için fedakarlık edip toplantı saatinden erken gidecegim :)
Cem sayı belli ise mekanla önceden konuşup rezervasyon yaptırmanda fayda var.
En azından 5-10 kişilik yer bile ayırsan sonradan gelenler masaya kaynak olabilrler.
Tyna'da cuma günleri İzmirli motorcular grubu ve çoğu zamanda türk chopper grupları toplanıyorlar.
Yeni gelecek arkaşları tanımıyorsanız onlar karıştırıp diğer gruplarla oturabilirler. :)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Fakat ben yer bulmak için fedakarlık edip toplantı saatinden erken gidecegim :)

dostum ben cuma günü motorumu Manisa ya bakıma götüreceğim işim erken biterse bende seninle erken gelirim yer ayarlarız birlikte yada istersen lemanı arayıpta yer ayırtadabiliriz. Tynaya cuma günü 2 grup gidiyor normalde. yarında havanın güzel olacağını düşünürsek kesin tynada yer olmaz olsada karışıklık olur :) oyüzden lemanı ayarlasak daha iyi olur motorlarıda girişin karşısına dizdikmii on numara olur ;)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem sayı belli ise mekanla önceden konuşup rezervasyon yaptırmanda fayda var.
En azından 5-10 kişilik yer bile ayırsan sonradan gelenler masaya kaynak olabilrler.
Tyna'da cuma günleri İzmirli motorcular grubu ve çoğu zamanda türk chopper grupları toplanıyorlar.
Yeni gelecek arkaşları tanımıyorsanız onlar karıştırıp diğer gruplarla oturabilirler. :)

Vallaha mustafam lemanla konustum cuma günü rezerve yapmıyor.

Adam erken gelirsen yer ayarlarız dedi mecbur arayacagım erken gidecegim ..

Tynada toplanıyorlar evet ama şu geçen 2-3 haftadır yoklar birde onların günü cuma degil sanırım havalarda yagmurlu onlarda pek aktif olmuyorlar gördügüm kadarıyla.

Birdaha cuma günü olmaz sanrım toplantılar çünkü alsancakta cuma cumartesi yer bulmak çok zor.

Mekanlarda cuma cumartesi pazar rezerve etmıyorlar :(

Arkadaşlar kız arkadaşınızla yada eşinizle gelebilirsiniz.

Bazı arkadaşlar kız arkadaşıyla gelicek o yüzden bilgilendirelim dedim.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Slm arkadaşlar buraya yazmayalı yine 1,5 seneyi geçmiş :) Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...Denk getirebilirsem yakında bir toplantıya uğramaya çalışacağım.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Vallaha mustafam lemanla konustum cuma günü rezerve yapmıyor.

Adam erken gelirsen yer ayarlarız dedi mecbur arayacagım erken gidecegim ..

Tynada toplanıyorlar evet ama şu geçen 2-3 haftadır yoklar birde onların günü cuma degil sanırım havalarda yagmurlu onlarda pek aktif olmuyorlar gördügüm kadarıyla.

Birdaha cuma günü olmaz sanrım toplantılar çünkü alsancakta cuma cumartesi yer bulmak çok zor.

Mekanlarda cuma cumartesi pazar rezerve etmıyorlar :(

Arkadaşlar kız arkadaşınızla yada eşinizle gelebilirsiniz.

Bazı arkadaşlar kız arkadaşıyla gelicek o yüzden bilgilendirelim dedim.

İlk toplantıyı bir atlatalım hayırlısıyla
Bundan sonrakiler zamanla düzene girecektir zaten.
Mekanın hiç önemi yok
aslolan kalpler bir olsun. Bence yaza doğru havalar güzelleştiğinde
kordonda çayır çimen üzerinde bile toplanılır.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İlk toplantıyı bir atlatalım hayırlısıyla
Bundan sonrakiler zamanla düzene girecektir zaten.
Mekanın hiç önemi yok
aslolan kalpler bir olsun. Bence yaza doğru havalar güzelleştiğinde
kordonda çayır çimen üzerinde bile toplanılır.

Aynen alsancak çimlerde semaverde çay keyfi :)

Bu arada birdaha arıyarak rezerve yaptırmış bulunmaktayım adamlarla kanki olduk :mrgreen:

Başlarının etini yedim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
İzmir/Halkapınar Emircanlar Aytemiz petrole uğramayın arkadaşlar.

Nedenine gelince alınan lpg-motorin ve kurşunsuzda aracın performanstan düşüşü, fazla yakıt tüketimi ve bazı kişilerin motorunda tekleme durumu meydana gelmiş. Avukat arkadaşla konuşurken muhabbet esnasında öğrendim, bir kişi dava açmaya hazırlanıyormuş bu hususla ilgili...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
9
Herkese merhaba, adım Serdar, ben bugün sizlerle tanışmayı çok istiyordum aslında ama işlerim olduğu için aranıza katılamadım.
Bir dahaki toplantı tahminen ne zaman olacak? İnş. bir aksilik olmazsa sonrakine katılmak istiyorum; forumu takip edeceğim. Keyifli sürüşler dilerim.. Kazasız belasız..
 
Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
86
İzmir/Halkapınar Emircanlar Aytemiz petrole uğramayın arkadaşlar.

Nedenine gelince alınan lpg-motorin ve kurşunsuzda aracın performanstan düşüşü, fazla yakıt tüketimi ve bazı kişilerin motorunda tekleme durumu meydana gelmiş. Avukat arkadaşla konuşurken muhabbet esnasında öğrendim, bir kişi dava açmaya hazırlanıyormuş bu hususla ilgili...

Yaklaşık 2 senedir oradan motorin alırım bir olumsuzluk yaşamadım , şu sıralar motora benzini de oradan almayı düşünürken bu uyarı iyi oldu.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
xE3NWB.jpg
[/url][/IMG]



Ben en arkada sagda diger masadayım büyük masaya sıgmadık gelen herkesle ilgilenmeye çalıştım. Daha sonra gelende oldu sıgmadık 30u geçtince cumhuriyet meydanına gitmeye karar verdik ordaki fotolarıda diger arkadaşlar ekleyecek :cat:
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Merhabalar herkese,

Biliyorum hepiniz fotoğrafları bekliyorsunuz :) uploadım daha yeni bitti fakat sizden şimdiden özür dilerim. Fotoğraf olayına yoğunlaşarak muhabetten uzak kalmak istemediğim için ayar sıkıntısı yaşamışız ve bazıları çok kalitesiz çıkmış. bir dahaki sefere çok daha kaliteli fotoğraflar çekeceğim :)


Arkadaşlar, fotoğrafları silde şeklinde seyretmek için aşağıdaki link.

http://s803.photobucket.com/user/jemalizm/slideshow/Motosiklet

diğer fotoğraflar tek tek aşağıdadır.





























































 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Sevgili izmir mt, bu haftaiçinde kısmetse bende motorumu alıyorum. Ekipman konusunda kafamda çok şüpheler var. İstediğim montu bir türlü bulamadım. Siz nacizene üyeler 600 tl ye kadar önerebilceğiniz korumaları iyi olan, soğuktan koruyan deri veya tekstil farketmez tavsiyeniz varmıdır?
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Motomax'ten aldığım deri mont vardı benim geçen gün indirime girmişti tekrar 350tl mi neydi eski fiyatı 650 galiba istersen bir bak ya da bulabilirsem link atayım sana ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst