Motosikletlere bakıyorum genellikle naked ve racing ve yüksek cc.pek ayak uyduramayacağız sizlere![]()
Arkadaşlar merhabalar.
Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .
Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.
Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.
Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.
Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.
Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyizHerkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.
Arkadaşlar merhabalar.
Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .
Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.
Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.
Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.
Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.
Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyizHerkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.
Arkadaşlar merhabalar.
Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .
Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.
Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.
Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.
Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.
Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyizHerkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.
Arkadaşlar merhabalar.
Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .
Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.
Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.
Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.
Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.
Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyizHerkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.
cc sınırı yok. Peki yaş sınırı da mı yok ? Mesela ben 41 yaşındayım, gelebilir miyim ?
Bu İzmir MT çok genç yaw, bazen bakıyorum sınav haftası falan diyorsunuz, vizeler diyorsunuz, finaller diyorsunuz, ooooooo biz o yılları geride bırakalı baya bir oldu ::151::
Cem kardeşim ben varım beni yaz listeye Cuma iptal olmazsa Alsancaktayım![]()
Kembo.
jemalizim.
Sizi zaten tanıyoruzfakat yinede diger tanışmadıgınız arkadaşlarla tanışmak isterseniz buyrun gelin.
Ben tanımadıgımız kişiler geziye gelemez derken sizleri kastetmedim benle tanışmak zorunda degilsiniz gruptakileri tanımanızda yeter
Böyle bir kural neden koyduk çünkü grup gezisine karşı ve tehlikeli oldugunu düşünenler var.
Cuma yagmur olmazsa iptal olmaz.
Arkadaşlar merhabalar.
Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .
Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.
Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.
Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.
Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.
Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyizHerkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.
Gel arkadaşım bende 41 yaşındayım.Hem böylece yaş ortalamasını baya bi yükseltiriz.cc sınırı yok. Peki yaş sınırı da mı yok ? Mesela ben 41 yaşındayım, gelebilir miyim ?
Bu İzmir MT çok genç yaw, bazen bakıyorum sınav haftası falan diyorsunuz, vizeler diyorsunuz, finaller diyorsunuz, ooooooo biz o yılları geride bırakalı baya bir oldu ::151::
Kembo.
jemalizim.
Sizi zaten tanıyoruzfakat yinede diger tanışmadıgınız arkadaşlarla tanışmak isterseniz buyrun gelin.
Ben tanımadıgımız kişiler geziye gelemez derken sizleri kastetmedim benle tanışmak zorunda degilsiniz gruptakileri tanımanızda yeter
Böyle bir kural neden koyduk çünkü grup gezisine karşı ve tehlikeli oldugunu düşünenler var.
Cuma yagmur olmazsa iptal olmaz.