[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
CC sınırlaması tabikide yok.

Fakat yanlış anlaşılma olmasın isteyen yürüyerek yada otobüslede alsancakta leman cafeye gelebilir motosikletle gelmek zorunda degilsiniz maksat tanışmak.

Yani ayak uyduramama gibi bir problem zaten olmaz.

Gezi konusundada grubun yarısından fazlası 200cc altı.

Grup düzeni gezide olucak öyle koppamalar makaslar vs . falan olmıcak.

Fermuar düzeni ve takip mesafesi bırakarak belli başlı düzenlerde gidilecek.

Bu gibi konuları toplantı zamanı anlatacagım şimdi burdan yazarım siz okursunuz diger arkadaşlar tekrardan merak eder.

O yüzden İzmir Mt nerde uyuyormu toplantı olmuyormu gezi yokmu gibi sorular gelirse.

Biz buradayız katılan katılır :) :cat:
 
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
114
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.

Abi henüz motosikletim yok fakat organizasyon olursa kesin aranızda olurum izninizle. Eğer bir liste tutuluyorsa CankutKaba Cuma günü 8'de Leman'da.. :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ben yarın detaylı şekilde konu acacagım Adınızı oraya eklersiniz yada ben eklerim.

Zaten aklınızda leman saat 8de :)

Bi degişiklik olursa açtıgım konuya ve buraya yazarım yagmur yagarsa iptal olabilir.

Yada lemanda yer bulamasak Tyna'ya geçeriz gibi.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.

ben bir kaç kişiyle tanıştım ama yinede katılmak isterim ve gelebilirim.
saygılar..
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.

Ben malesef o tarihte İzmirde olmıcam :( bir daha ki buluşmada bir sorun olmazda buluşup tanışırız inşallah. şimdiden keyifli sohbetler herkese :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.

Büyük ihtimalle buralardayım ve yağmur yağmazsa benim atılgan la gelirim :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Kembo.

jemalizim.

Sizi zaten tanıyoruz :) fakat yinede diger tanışmadıgınız arkadaşlarla tanışmak isterseniz buyrun gelin.

Ben tanımadıgımız kişiler geziye gelemez derken sizleri kastetmedim benle tanışmak zorunda degilsiniz gruptakileri tanımanızda yeter :)

Böyle bir kural neden koyduk çünkü grup gezisine karşı ve tehlikeli oldugunu düşünenler var.

Cuma yagmur olmazsa iptal olmaz.
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
cc sınırı yok. Peki yaş sınırı da mı yok ? Mesela ben 41 yaşındayım, gelebilir miyim ? :)

Bu İzmir MT çok genç yaw, bazen bakıyorum sınav haftası falan diyorsunuz, vizeler diyorsunuz, finaller diyorsunuz, ooooooo biz o yılları geride bırakalı baya bir oldu ::151::
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
cc sınırı yok. Peki yaş sınırı da mı yok ? Mesela ben 41 yaşındayım, gelebilir miyim ? :)

Bu İzmir MT çok genç yaw, bazen bakıyorum sınav haftası falan diyorsunuz, vizeler diyorsunuz, finaller diyorsunuz, ooooooo biz o yılları geride bırakalı baya bir oldu ::151::

Tanışma toplantısına gelmek için tabikide cc sınırı olmamalı :)

Fakat uzun soluklu gezilerde örnek veriyorum 50cc scooter bize eşlik edemez bu gerçegide örtmiyeyim.

İzmir balıkesir gezisini düşünüyoruz bu ay içinde.

Yaş mevsuna gelirsek ben 22 yaşındayım.

Hemen hemen yaş grupları 20 ila 30 arası.

Ruhum geç diyorsanız buyrun gelin :) Şaka bi yana isterse 50 yaşında olsun kendini mutlu hissediyorsa tabiki bizimle her geziye gelebilir.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Kembo.

jemalizim.

Sizi zaten tanıyoruz :) fakat yinede diger tanışmadıgınız arkadaşlarla tanışmak isterseniz buyrun gelin.

Ben tanımadıgımız kişiler geziye gelemez derken sizleri kastetmedim benle tanışmak zorunda degilsiniz gruptakileri tanımanızda yeter :)

Böyle bir kural neden koyduk çünkü grup gezisine karşı ve tehlikeli oldugunu düşünenler var.

Cuma yagmur olmazsa iptal olmaz.

Daha çok kaynaşmış oluruz :) hem hiç bir şey olmasa bile ben sırf muhabbete gene gelirim :queen: bir aksilik çıkmazsa ordayız inşallah :)
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.

cem kardeşim cuma ordayız inş hem memleketim ayvalık gezi konusunda yardımcı olabilirim.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Tamamdır unutmayalım cuma saat 8de alsancak leman kültür cafede.

Bizden erken olursa bizi önünde mutlaka beklesin içerde eger yer olmazsa diger arkadaşlarada haber verip Tynaya geçeriz.

Fakat büyük ihtimal yer olur diye düşünüyoruz.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
Büyük bir aksilik ve yağmur olmazsa Cuma 8 de oradayım.Tüm arkadaşlarla selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

cc sınırı yok. Peki yaş sınırı da mı yok ? Mesela ben 41 yaşındayım, gelebilir miyim ? :)

Bu İzmir MT çok genç yaw, bazen bakıyorum sınav haftası falan diyorsunuz, vizeler diyorsunuz, finaller diyorsunuz, ooooooo biz o yılları geride bırakalı baya bir oldu ::151::
Gel arkadaşım bende 41 yaşındayım.Hem böylece yaş ortalamasını baya bi yükseltiriz.:pl:
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Kembo.

jemalizim.

Sizi zaten tanıyoruz :) fakat yinede diger tanışmadıgınız arkadaşlarla tanışmak isterseniz buyrun gelin.

Ben tanımadıgımız kişiler geziye gelemez derken sizleri kastetmedim benle tanışmak zorunda degilsiniz gruptakileri tanımanızda yeter :)

Böyle bir kural neden koyduk çünkü grup gezisine karşı ve tehlikeli oldugunu düşünenler var.

Cuma yagmur olmazsa iptal olmaz.


eyvallah cem üstad, maksat muhabet gönüllerin bir olması :)

arkadaşlar bu arada şirketten ayrıldığımdan dolayı numaram değişmiştir. olurda buluşma için haber vermek isterseniz.
0544 916 1925
 
Son düzenleme:
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar herkesin teker teker numarasını alıp daha sonra o geldi bu gelmedi yaparak tam hatırlayamam bazısını ararım bazısını unuturum hiç tanışmadıgım için.

O yüzden bi aksilik yada leman cafede bizi bulamassanız gibi benim numaramdan ulaşın.

0555 714 37 57 . Leman cafedeyer bulamassak Tynaya geçecegiz.

Fakat ben yer bulmak için fedakarlık edip toplantı saatinden erken gidecegim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst