Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ara 2009
Mesajlar
2
Byanmaz ve Uway ilginize tesekkurler.
Byanmaz aynen dediginiz gibi bu siteler cok satan urunleri tercume etmisler benim de anladigim kadariyla; zaten onlar da saat parfum vs. oluyor.
Ben de basitce (simply) google'a "honda cgx 125 speedometer" ve "honda cgx 125 headlight" yazarak sirasiyla su iki linki buldum.
Sizin paylastiginiz linkteki gibi adam gibi montaj semasi verilmis, referans verilmis.
Cin sitelerinde ve onlarin aracilarinda tas kayip gibi geldi bana biraz.
Ama tabi fiyatlar biraz yuksekmis.

http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-60720-60720-CGX125SHC-2012-F_01-CGX+125.html

http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-60720-60720-CGX125SHC-2012-F_02-CGX+125.html

Muhtemelen ayni siteden seleyi de bulursunuz.
Guvenli surusler.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar,
dün yemekten sonra hanım "kahve bitmiş, yarın gelirken alıver" dedi. "yarın çok geç olur, gidip kapayım hemen" dedim, bir 20 km kadar gezdim. (kahveyi de aldım, kayıtlara geçsin). iyi haber, michelin streetlerin tutuşu süper, ince çamurlu asfaltta bile çok iyi tutuyor. kötü haber, takılma sorunu nüksetti. Forumu baştan beri okuyanlar biliyor, servis bir sorun bulamadığını söylemişti, o yüzden sorun belki bendedir, belki şanzımanda. Yine de takılma eskisi kadar inatçı değil, bahsetmiştim 10-50 sentetik yağ kullanmaya başlamadan önce 10 denemeden 7-8'inde takılıyordu. şimdi 2-3 kere oldu.

motoru satmak istediğimde bu yazdıklarımdan pişman olacağım ama söylemek boynumun borcu. Artık motoru 2015 yazında cb500x alırken bayiye takasa vermekten başka şansım kalmadı herhalde. :)
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
son güncelleme: bugün işe gidip geldim. 70 km. giderken bir kaç kere takılma oldu. dönerken hiç takılmadı. takılma meselesi artık epey nadir. motordan kaynaklı bir takılma sorunu varsa bile 10-50 sentetik yağ epey işe yarıyor.
ev iş güzergahı TEM üzerinde. motor artık rahatça 100 yapıyor (1300 km oldu). yokuşta eskisi kadar bayılmıyor. viyadüklerde ya da kamyon geçerken savrulma yok ama bunda lastikleri değiştirmiş olmamın da payı vardır.
bugün depoyu doldurdum. ortalama tüketimi bir dahakine yazacağım.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Merhaba;

Dün izin günümdü havalarda güneşli bindim arabama gittim satıcıya niyetim test motorunu alıp tekrar 4 saat test etmekti fakat olmadı satıcı amaliyat olmuş motoru alamadım. Şansımız yokmuş, önümüzdeki hafta yada bir sonraki hafta deneyeceğim tekrar.

Bu kızgınlıkla bugün öğle arası çarşıya çıktım doğru bahsettiğim kuryelerin yanına siyah renk ace 4300 km de dedim anlat arkadaşım ben bundan alacağım motor nasıl.
Tabi 2 arkadaşlar bilmiyorlarki biz bebeklikden motor üstündeyiz :)

motor çok rahatmış
günlük 200 km yapıyorum 15-20 tl benzin alıyorum
3 günde 40 tl benzinle 500 km yaptığım oluyor
ve bunu şehir içi yapıyormuş.
Biraz sallıyo geldi tamam az yakıyor dedikde şehir içindede 1.6 litre bayağı az kokluyo mu ne :)
Neyse diğer motorları geldi mondial 100 mg piringe,bunu satalım sana çok hesaplı olur sıfırı 3000 tl ne 3000 tl mi dedim
evet dediler sen nediyosun dedim ya :)
actım telefondan interneti girdim mondial sitesine sıfırı 2282 tl eskiden 2030 idi dedim. Biraz bozuldu tabi ya ben taksitli aldım plakaya 400 gitti felan dediler.Neyse fazla üzmeyeyim dedim arkadaşları ve adam akıllı öğrendiğim tek şey 1 ve 2. vites arası sorun yaşamadıkları idi.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
bugün sevgili p356spt ve bir arkadaşı motoru test etmek için geldiler. onlarda da bir ace vardı. o aceyi ben, benim aceyi onlar kullandı. diğer motoru, tıpkı önceden kendi motorumda olduğu gibi 1den 2ye bir kerede atamadım. daha sonra p356spt aynı motorda beni artçı alarak gösterdi. hiç takılma olmadı. dolayısıyla motor temize çıktı diyebilirim. vites biraz kemikli, orası kesin ancak kronik bir takılma sorunu yok. benim yağı kaliteli bir sentetik yağ ile değiştirmem problemi benim açımdan çözdü.
 
Katılım
4 Mar 2013
Mesajlar
55
Pazar gunu hava superdi, biz de gezme bahanesiyle sevgili byanmaz'i ziyaret ettik. İkinci vitese gecis sikintilari gozlemledik fakat ozellikle dogru atmaya gayret edince kemikli de olsa geciyor.
 
Katılım
4 Mar 2013
Mesajlar
55
Ben sık binemediğim için testim biraz vakit alacak. Üstündeyim, unutmadım ama yaklaşık olarak km'ye 10 kuruş sonucu çıkacak. Ben tam net değer vermek için çalışıyorum.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Arkadaşlar akşam lahmacun yemeye gitmiştim. Baktım kapıda paket motoru ace dedim kim kullanıyor bunu gösterdiler hemen. Arkadaş sağolsun gayet düzgün ve bilgili arkadaş. 50 tl ile 330 km şehir içi tam gaz da yakıyormuş. Mecburen çok sıkıştırıyoruz dedi. ş.içi burada max 10 km unutmamak gerekir. Ace den önce 125 mondial mg varmış 2 tane 35 bin biri diğeri 40bin km yapmışlar onlar 40 tl ile 200 km yapıyordu dedi. Şimdi benim anladığım tam sıkıştırmada ace 100 km de 3 litre yakarken diğer 125 likler 4litre yakıyormuş. buda %25 yakıt farkı eder.yani ben onun bahsettiği 125 likle 1 litre ile 45km yaparken bunla 55 km yaparım :) Diğer bahsettiği ş.içi için drift felen boş ver en iyisi bu uzun yol için 100 km hızı geçmediğinden önermem dedi....1. ve 2. vites arası takılma olayı yokmuş....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Merhaba arkadaslar 1 ay once maddi sikinti yasayip cb 125 e modeli motosikletimi satmistim ve bu ay rahata kavusup cb 125 ace aldim .Motor hakkindaki kisisel goruslerimi sizinle paylasmak istedim.
Oncelikle parca kalitesi bariz sekilde cb125e den daha kaliteli duruyor ve titresim onunkine gore hic yok daha rodajda oldugu icin son hizini test edemedim ama torkunu dusuk devirde verwbildigi icin tork daha cok hissediliyor.Seleye gelecek olursak cb125ten sonra popom bayram etti diyebilirim :) ve byanmaz arkadasin bahsettigi takilma sorunu vs yok aksine vites gecisleri harika ve cok rahat.Parasina gore oldukca iyi ve guzel bi motosiklet aklinda suphe olanlara tavsiye ederim.
Iyi aksamlar.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
18
Merhaba,
Ben de 12 gündür bu motoru kullanıyorum. 2007'den beri almak istediğim ama bir türlü ulaşamadığım ilk motorum. Çok şükür beraberiz artık :) Henüz 152kmde. 1-2 geçişinde bir sorun yaşamadım inşallah bundan sonra da olmaz. Sizin de problemi çözmüş olmanıza sevindim.
Maddi durumuma en uygun motor olduğu için,
Yakıt sarfiyatı konusunda oldukça ekonomik olduğunu duyduğum için,
Şeklini şemalini beğendiğim için,
Yeni başladığım için,
ve neticede saygın bir markanın ürünü olduğu için bu motoru tercih ettim. Olumlu/olumsuz burada fikirlerini paylaşan herkese kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
cgrdgryl,dc05v ikinize de hayırlı olsun arkadaşlar, kazasız belasız güzel günlerde binin. benden kaynaklandığı anlaşılan bu vites problemi de çözülünce benim motordan hiç bir şikayetim kalmadı. ben de sizin gibi düşünüyorum, minimalist, basit ve iyi bir servis ağı olan bir markaya ait bir motor. motora bir yerden başlamak isteyen, iş için kullanacak olan, ayağını yerden kesecek bir şey arayanlara ben de artık gönül rahatlığı ile öneririm.
Frenlerin kampana olması, benzin ve de devir göstergesi olmamasının eksikliğini ben hiç hissetmedim. bazıları önemser bu detayları, bazıları önemsemez. tipini beğenen/beğenmeyen olur bunlarla ilgili kararını herkes kendi verir. bunları bir kenara koyarsak, motor yeterli. Bahsettiğim gibi bir kaç kez evden işe kullandım. güzergah tem üzerinde 35 km. birinci şeritten kafanızı nadiren çıkarabilirsiniz tabi ama motor akan trafiğe rahatlıkla ayak uydurabiliyor. Dikkatli rodaj ve vites sorunu yaşamasanız bile sentetik yağ öneririm. Sentetik 10-50 kullanmaya başladıktan sonra motorun performansında özellikle 4.viteste hissedilir bir fark var. gerçi bu fark belki rodajın bitmesi ve sık aralıklarla iki yağ değişimi yapmakla da ilgili olabilir. Ayrıca lastikler de kuruda yeterli olsa bile ıslakta çok kayıyor. Lastikleri değiştirmek frenlere de olumlu etki yaptı.

Rakamlara bakarak beygir gücüne çok takılmayın derim. beygir gücü motorun çevirebildiği en son devirde ne kadar nefesi olduğunu gösterir. trafikte ihtiyacımız olan düşük devirde torktur. Bu motorun da torku bahsedildiği gibi, etine buduna göre yeterli.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Merhaba,
Ben de 12 gündür bu motoru kullanıyorum. 2007'den beri almak istediğim ama bir türlü ulaşamadığım ilk motorum. Çok şükür beraberiz artık :) Henüz 152kmde. 1-2 geçişinde bir sorun yaşamadım inşallah bundan sonra da olmaz. Sizin de problemi çözmüş olmanıza sevindim.
Maddi durumuma en uygun motor olduğu için,
Yakıt sarfiyatı konusunda oldukça ekonomik olduğunu duyduğum için,
Şeklini şemalini beğendiğim için,
Yeni başladığım için,
ve neticede saygın bir markanın ürünü olduğu için bu motoru tercih ettim. Olumlu/olumsuz burada fikirlerini paylaşan herkese kazasız sürüşler dilerim.



Aramıza hoş geldin
hayırlı olsun
darısı bana :) diyelim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------

Merhaba arkadaslar 1 ay once maddi sikinti yasayip cb 125 e modeli motosikletimi satmistim ve bu ay rahata kavusup cb 125 ace aldim .Motor hakkindaki kisisel goruslerimi sizinle paylasmak istedim.
Oncelikle parca kalitesi bariz sekilde cb125e den daha kaliteli duruyor ve titresim onunkine gore hic yok daha rodajda oldugu icin son hizini test edemedim ama torkunu dusuk devirde verwbildigi icin tork daha cok hissediliyor.Seleye gelecek olursak cb125ten sonra popom bayram etti diyebilirim :) ve byanmaz arkadasin bahsettigi takilma sorunu vs yok aksine vites gecisleri harika ve cok rahat.Parasina gore oldukca iyi ve guzel bi motosiklet aklinda suphe olanlara tavsiye ederim.

Iyi aksamlar.


125 e ile ace arasındaki karşılaştırmanız çok olumlu bilgiler için teşekkürler.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba. Honda' nın sitesindeki fiyat 3.100 TL. Bu motoru almayı planlıyorum. 3.100 den başka, ne gibi masraflar çıkar sizce ? Ekipman olarak bahsetmiyorum, ruhsat, plaka vs gibi masraflar. Epey tecrübeliyim aslında fakat evlendikten sonra araba aldık onun kredisi yüzünden 250cc+ motor alamıyorum. Aracın kredsii bitene kadar 1-1.5 sene idare eder diye düşünüyorum. Uzun yol yapmayacağım her gün işe gitmeyi planlıyorum, günde max 10km yani. Maksat iki tekere binmek, yoksa bilenler için 4. Levent' den Maslak' a gidip geliyorum. Metroyla 10 dakikalık yol. Fakat işyerinin kapalı otoparkı var ve ücretsiz motorlara.

İkinci sorum ise, YBR 125 de düşünebilirim. CBF 150 pahalı yanlış bakmadıysam. YBR ile bu motoru çok az da olsa kıyaslayabilir misiniz ? (ben de nefret ediyorum böyle sorulardan fakat sormak zorundayım :) )
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
18
Merhaba,
Benim iki gün önce ödediğim miktarlar şöyle;
Ruhsat: 162TL
Dosya ücreti: 2,5TL
Dosya hazırlama ücreti: 15TL (Bu elden de doldurulabiliyormuş bilginiz olsun)
Plaka: 12,5TL
Trafik Sigortası(Halk Sigorta): 185TL
Toplamda yaklaşık 380TL masrafım oldu.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Çok teşekkürler, bilgilerin taze olması ve detaylı anlatım için ise tekrar teşekkrüler :)

Ayrıca kazasız belasız sürüşler dilerim yeni motorunuzla :)
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Arkadaşlar merhaba. Honda' nın sitesindeki fiyat 3.100 TL. Bu motoru almayı planlıyorum. 3.100 den başka, ne gibi masraflar çıkar sizce ? Ekipman olarak bahsetmiyorum, ruhsat, plaka vs gibi masraflar. Epey tecrübeliyim aslında fakat evlendikten sonra araba aldık onun kredisi yüzünden 250cc+ motor alamıyorum. Aracın kredsii bitene kadar 1-1.5 sene idare eder diye düşünüyorum. Uzun yol yapmayacağım her gün işe gitmeyi planlıyorum, günde max 10km yani. Maksat iki tekere binmek, yoksa bilenler için 4. Levent' den Maslak' a gidip geliyorum. Metroyla 10 dakikalık yol. Fakat işyerinin kapalı otoparkı var ve ücretsiz motorlara.

İkinci sorum ise, YBR 125 de düşünebilirim. CBF 150 pahalı yanlış bakmadıysam. YBR ile bu motoru çok az da olsa kıyaslayabilir misiniz ? (ben de nefret ediyorum böyle sorulardan fakat sormak zorundayım :) )

Jeeztro merhaba;

İstanbul da olduğunuza göre şu ilana bakmanızı tavsiye ederim ace fiyatı 2600

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...model-bordo-renkte-cb-125-ace-150567166/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst