Bugün 106 km ye tamamladım 15tl ben aldım 3 litre eder , 1 litre bayi koyup 30 dk kadar çalıştırıp ayar yaptılar
Depoda benzin yeterince var ama yakıt konusunda tam bir şey söyleyemem.Çok yakmadığı kesin.
İlk izlenimlerim;
Yol tutuş bence iyi sağlam basıyor,
hız olarak 60 km hız bile zevkli geldi, mola verince kuş seslerini duydum tam bahar havası vardı çok mutlu oldum.
Koltuk 2 saat sonra totomu az acıttı ama çin motorları kadar değil

ama 6 senedir uzun yol yapmadık alıştı arabanın koltuğuna.
Motor düşük hızlarda bile 4. vites çok ideal, titreşim yok denecek kadar az çine kıyasla yok
Sizi bilmemde beğenmeyen arkadaşım olmadı kaynanam bile beğendiyse

diyecek yok demekki güzel motor.
Artık sizden zaman istiyorum plakayı felan çıkarınca yakıtı denerim eksiklikleri yazarım
3,5 litre gibi bir benzinle hiç biter endişesi olmadan geldim. Bayi arkadaşın babası var eski motorcu (tamirci)
dedimki 2 litre koyayım yola devam edeyim yok boş ver dedi çinliler sallıyor olabilir 65km yapıyo diyorlar ama o rüzgarsız ortamda sen güvenme 50 felan anca yapar yolda kalırsın dedi. Bende kalan benzinle yakarım motoru dedim gülüştük.İşim dolayısıyla deneyemedim