World Of Warplanes Oyununu Sakın İndirmeyin

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E-mailden aktifleştirdim zaten hususi şifreyi yanlış girdiğimde uyarıyor ekran kartı güncel hatta ekran kartım oyunu desteklediğini bizzat kendi sitesinden duyurmuş Nvidia / adamların forumuna bi ton yazı yazdım foruma giren yok siz buraya cevap yazacağınıza önce kendi formunuza bakın bi kim ne yazmış forumlarına sadece ben giriyorum :) yetkililere mesaj attım tırt ticket yolladım onuda 2 gündür bekliyorum ekran kartımda oyunu görüyor oyuna bağlandı oyundan kareler gösteriyor buraları netleştiriyor fln vs oyuna giriyorum bağlan diyorum hangar gelmiyor psikolojimi bozdu ** :D
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorun sende diye ısrar eden arkadaşlara gelsin....

 
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
0
Tekrar merhaba Ahmet Abi,

Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Konuyu açmanız halinde bana buradan PM gönderebilirsiniz. Aynı zamanda aşağıdaki linkler bana ulaşabilmenizin diğer yolu.

World of Tanks Resmi Fan Sayfası
https://www.facebook.com/WorldOfTanks

Wargaming Resmi Twitter Hesabı
https://twitter.com/Wargaming_netTR

World of Tanks Resmi Forumları
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/594-forum/

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

Merhaba manners,

Üzgünüm fakat sunucular arası hesap aktarımı mümkün değil. Türkçe paket konusuna gelirsek, bende aynı versiyonu oynuyorum ve oldukça anlaşılabilir olduğunu düşünüyorum. Bu konuda ilk defa bir şikayet alıyorum, belki kendiniz gördüğünüzde fikriniz değişir. En kısa sürede EU sunucularında aramıza katılmanız dileğiyle.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

Merhaba abdullah_03,

Oyunda beğenmediğin nedenler nedir, belki seninde yardımınla bu konuda geliştirmelere gidebiliriz.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Ben IS-3 alana kadar kesinlikle onlara zarar veremıyordum, hep sekiyordu. Ben IS-3 aldım şimdi herkes beni delik deşik ediyor. Lanet olsun bu oyuna
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bu oyunda paralımı paralıysa hiç indirmeye gerek yok 1 senemi WT le harcadım deli param gitti.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sonuç..

 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Premiumsuz 2 tier10 aldım, 5 tane tier9 garajda bekliyor. Para bağlamak şart değil ancak premium ile daha keyifli.

Oyunu indirmedim Tier vs anlamadım oyundaki ucaklar sanırım neyse,Premium dediginiz paralı ücretler ne durumda bunların Süreli-Süresiz nasıl oluyor
 
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
0
Merhaba Ose,

Ben ve diğer takım arkadaşlarım oyuncularımızı mutlu edebilmek adına elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Umarım teknik ekip konu hakkında geliştirmeleri en kısa gerçekleştirir ve senide kısa süre içerisinde oyunda görebiliriz.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

Merhaba TATLIHIZ,

Konu hakkında sana özet tadında biraz bilgi vermek isterim. Oyun tamamen ücretisizdir aşağıdaki adresten üye olup oyun istemcisini indirerek direk aramıza katılabilirsin. Tabii dilersen hesabına ekstra premium alabilirsin. Premium hesap sayesinde savaş sonlarında ekstra kredi ve deneyim puanı gibi ek özellikler kazanırsın. Bu arada unutmadan aynı hesap ile hem World of Warplanes hem World of Tanks ve ileride çıkacak olan World of Warpships'i oynayabilirsin.

Wargaming Avrupa
http://eu.wargaming.net/

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Merhaba Ose,

Ben ve diğer takım arkadaşlarım oyuncularımızı mutlu edebilmek adına elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Umarım teknik ekip konu hakkında geliştirmeleri en kısa gerçekleştirir ve senide kısa süre içerisinde oyunda görebiliriz.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

Merhaba TATLIHIZ,

Konu hakkında sana özet tadında biraz bilgi vermek isterim. Oyun tamamen ücretisizdir aşağıdaki adresten üye olup oyun istemcisini indirerek direk aramıza katılabilirsin. Tabii dilersen hesabına ekstra premium alabilirsin. Premium hesap sayesinde savaş sonlarında ekstra kredi ve deneyim puanı gibi ek özellikler kazanırsın. Bu arada unutmadan aynı hesap ile hem World of Warplanes hem World of Tanks ve ileride çıkacak olan World of Warpships'i oynayabilirsin.

Wargaming Avrupa
http://eu.wargaming.net/

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

Teşekkür ederim,Bu işler için masaüstü pc yi kullanıyorum en kısa zmanda indiricem ki,Gene bagımlısı olup para yatırıcaz.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Ose,

Ben ve diğer takım arkadaşlarım oyuncularımızı mutlu edebilmek adına elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Umarım teknik ekip konu hakkında geliştirmeleri en kısa gerçekleştirir ve senide kısa süre içerisinde oyunda görebiliriz.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

Merhaba TATLIHIZ,

Konu hakkında sana özet tadında biraz bilgi vermek isterim. Oyun tamamen ücretisizdir aşağıdaki adresten üye olup oyun istemcisini indirerek direk aramıza katılabilirsin. Tabii dilersen hesabına ekstra premium alabilirsin. Premium hesap sayesinde savaş sonlarında ekstra kredi ve deneyim puanı gibi ek özellikler kazanırsın. Bu arada unutmadan aynı hesap ile hem World of Warplanes hem World of Tanks ve ileride çıkacak olan World of Warpships'i oynayabilirsin.

Wargaming Avrupa
http://eu.wargaming.net/

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz


İnş. Dostum artık yeni gelecek olan Güncelleme (patch-sürüm) yi bekleyeceğiz...
Diğer Online Oyunlara göre İletişim Çok çok daha güzel Özellikle Knighttan 10 Kat daha iyi iletişim ağı var wargamingin..


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst