- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E-mailden aktifleştirdim zaten hususi şifreyi yanlış girdiğimde uyarıyor ekran kartı güncel hatta ekran kartım oyunu desteklediğini bizzat kendi sitesinden duyurmuş Nvidia / adamların forumuna bi ton yazı yazdım foruma giren yok siz buraya cevap yazacağınıza önce kendi formunuza bakın bi kim ne yazmış forumlarına sadece ben giriyorum
yetkililere mesaj attım tırt ticket yolladım onuda 2 gündür bekliyorum ekran kartımda oyunu görüyor oyuna bağlandı oyundan kareler gösteriyor buraları netleştiriyor fln vs oyuna giriyorum bağlan diyorum hangar gelmiyor psikolojimi bozdu ** 


