Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Kanaaca hocam o nasil bir yardirmadir oyle bravo :) bende en yakin zamanda cross a cevirmek istiyorum motorumu supermoto baydi artik
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Video daha neki :p Burada ciddi manada zorlu doğal parkurlar var. Geçmek iki üç saat süren yerler var. Totalde 10 20 km anca vardır ama o 10 20 km'yi bide bana sorun :D

Linkini attığım videodan kullanıcı sayfamdan diğer videolara bakabilirsiniz, 5 6 tane daha atmıştım farklı zamanlarda.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Video daha neki :p Burada ciddi manada zorlu doğal parkurlar var. Geçmek iki üç saat süren yerler var. Totalde 10 20 km anca vardır ama o 10 20 km'yi bide bana sorun :D

Linkini attığım videodan kullanıcı sayfamdan diğer videolara bakabilirsiniz, 5 6 tane daha atmıştım farklı zamanlarda.

bütün videoları izledim, süpersiniz. bizim gibi makinaların hakkını verip olmadık yerlere sokuyorsunuz. videoların devamını bekliyoruz.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Husadaki patlama sorununu çözdüm ben de çok şükür. Karbüratöre bağlanan boğaz geçen gün dikkatimi çekti. Olağandan daha bir ileri ittirilmiş gibiydi. Haliyle böyle olunca kelepçeyi sıksakta ortada bir boşluk oluyor ve ne kada sıkarsan sık oradan hava giriyor buda tüm ayarları bozuyor. Şu anda çok rahat çalışıyor, sıcak soğuk farketmiyor. Rölanti harika ve ayarsızlıktan ötürü aşırı ısınmada sona erdi. Patlama ise nadir ve ufak şekilde oluyor. Eskisine göre tamamen kayboldu :)

Bu römorkun 3 kanallısını yaptırıyorum şu anda.

7efcd8c929bcbfd5b016.JPG


29e11dc359bad383e124.JPG
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Husa ne gidiyodur şimdi varya oof :D

Her hafta video çekmeye çalışıyorum. Yarın büyük tecrübeli abilerimiz yok o yüzden oymak başı olarak ekibi ben yürüteceğim muhtemelen güzel görüntüler alırım :)

Bu arada römork ne kadara mal oluyor. Meraktan soruyorum :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Bugün arazi çok keyifliydi. Crf ve klx dışındakiler döküldü yine :D İlk olarak yuki bi yerde düştü sonra anlamsız şekilde marş rölesi yandı ve gaz teli koptu. Onu bi şekilde tamir ettim ve asfalta kadar çıkardım gönderdik. Sonrasında eski ramzeylerin yeni versiyonu olan RKS vardı onunda araziye girerken debriyaj maneti kırıldı onuda bi şekilde tamir ettik. En son eski ramzeylerden birinin içi full çamur doldu motor yürümez hale geldi en sonunda elektrik tesisatı dağıldı çamurdan. Onu teker teker toparladık :D Günün sonunda şükür gelebildik dedim. :D

Şu an video yüklüyorum birazdan paylaşacağım.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bugün arazi çok keyifliydi. Crf ve klx dışındakiler döküldü yine :D İlk olarak yuki bi yerde düştü sonra anlamsız şekilde marş rölesi yandı ve gaz teli koptu. Onu bi şekilde tamir ettim ve asfalta kadar çıkardım gönderdik. Sonrasında eski ramzeylerin yeni versiyonu olan RKS vardı onunda araziye girerken debriyaj maneti kırıldı onuda bi şekilde tamir ettik. En son eski ramzeylerden birinin içi full çamur doldu motor yürümez hale geldi en sonunda elektrik tesisatı dağıldı çamurdan. Onu teker teker toparladık :D Günün sonunda şükür gelebildik dedim. :D

Şu an video yüklüyorum birazdan paylaşacağım.

http://www.youtube.com/watch?v=_uGKwj3z0Mk

Ohhoo seyrettim bile)) elinize sağlık apachi sahibiyim sözde, sizin grupta var ise onlarıda videolarsanız sevinirim, garip oldu biraz emme idare:queen:
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Ben yinede paylaşayım. :)

720p izleyin derim.

Bu arada ekipteki en küçük benim. Diğerleri koca koca adamlar hep. Buradakileri cadde sevdasından vazgeçiremiyorum :D

Ekipte Apachi'nin iki versiyonuda var. Ama onlar kendi aralarında bi ekip kurma çabasındalar muhtemelen. Enduro olayını pek sevmiyorlar anladığım kadarıyla. Motokros seviyorlar, dönüp dönüp aynı yerde hoplamayı seviyorlar.. Onada ben gitmiyorum.

Apachi'nin 27 hp olanı ciddi manada güçlü gibi geldi bana. Hiç denemedim. Ama 2 3 kere yolda kaldı mecbur sökmek dağıtmak zorunda kaldık. Malzeme kalitesini hiç sevemedim. Bir japonla vs ile hiç kıyaslanamaz bile. Ben azcık fazla verip japon alma taraftarıyım hep. Kafam rahat etsin.:)

Herkesin motorunu tamir etmeyi severimde kendiminkine bişey olursa soğurum anında.


Bu taraflara yolu düşen olursa seve seve çıkarız araziye. Parkuru, evi, duşu her türlü hizmet benden. Çayda içeriz :D
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Husa ne gidiyodur şimdi varya oof :D

Her hafta video çekmeye çalışıyorum. Yarın büyük tecrübeli abilerimiz yok o yüzden oymak başı olarak ekibi ben yürüteceğim muhtemelen güzel görüntüler alırım :)

Bu arada römork ne kadara mal oluyor. Meraktan soruyorum :)

2500TL ye anlaştık. Çok hoşuma gitti modüler ve katlanınca hiç yer kaplamıyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bir arkadaş ile tam anlaşamadık o yüzden buraya sorayım dedim;

TR deki bütük KLX ler enjeksiyonlu değil mi :silent: ?? 90 lı modellerden bahsetmiyorum, şu yeni olanlar.

ABD de filan hala karbüratörlü modelleri var. Ama TR de bildiğim kadarıyla yeni olanların hepsi enjeksiyonlu, 2008 sonrası felan olması lazım...
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Ben yinede paylaşayım. :)
http://www.youtube.com/watch?v=_uGKwj3z0Mk

720p izleyin derim.

Bu arada ekipteki en küçük benim. Diğerleri koca koca adamlar hep. Buradakileri cadde sevdasından vazgeçiremiyorum :D

Ekipte Apachi'nin iki versiyonuda var. Ama onlar kendi aralarında bi ekip kurma çabasındalar muhtemelen. Enduro olayını pek sevmiyorlar anladığım kadarıyla. Motokros seviyorlar, dönüp dönüp aynı yerde hoplamayı seviyorlar.. Onada ben gitmiyorum.

Apachi'nin 27 hp olanı ciddi manada güçlü gibi geldi bana. Hiç denemedim. Ama 2 3 kere yolda kaldı mecbur sökmek dağıtmak zorunda kaldık. Malzeme kalitesini hiç sevemedim. Bir japonla vs ile hiç kıyaslanamaz bile. Ben azcık fazla verip japon alma taraftarıyım hep. Kafam rahat etsin.:)

Herkesin motorunu tamir etmeyi severimde kendiminkine bişey olursa soğurum anında.


Bu taraflara yolu düşen olursa seve seve çıkarız araziye. Parkuru, evi, duşu her türlü hizmet benden. Çayda içeriz :D

Yeri burası değil belki ancak bulmuşken sorayım, şimdiye değin ağı arazi yapmadım, olurda çıkarsam, ne gibi sürprizler olur apachi'de? neresini sökmüştünüz? detay verir isen sevinirim.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bir arkadaş ile tam anlaşamadık o yüzden buraya sorayım dedim;

TR deki bütük KLX ler enjeksiyonlu değil mi :silent: ?? 90 lı modellerden bahsetmiyorum, şu yeni olanlar.

ABD de filan hala karbüratörlü modelleri var. Ama TR de bildiğim kadarıyla yeni olanların hepsi enjeksiyonlu, 2008 sonrası felan olması lazım...

Evet hepsi enjeksiyonlu.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Yeri burası değil belki ancak bulmuşken sorayım, şimdiye değin ağı arazi yapmadım, olurda çıkarsam, ne gibi sürprizler olur apachi'de? neresini sökmüştünüz? detay verir isen sevinirim.

Apachi'de daha önceden marş ve kontakta bi problem yaşamıştık, bi ara durup dururken elektrik kesti, onun dışında yine bi ara el ve ayak marşıyla çalışmıyordu sadece vurdurarak çalışıyordu. Birde muhtemelen jantları pek sağlam değil. Elektrik sorununda çözüm bulmak için sele, depo, grenajlar vs hertarafını dağıttık. Elektrik tesisatından şasesinde kalitesiz duruyordu yani.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
[YT]dQvypYtw-Kc[/YT]

Motorla uğraşmaktan sakalları kesmeye vakit bulamadım :p
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Apachi'de daha önceden marş ve kontakta bi problem yaşamıştık, bi ara durup dururken elektrik kesti, onun dışında yine bi ara el ve ayak marşıyla çalışmıyordu sadece vurdurarak çalışıyordu. Birde muhtemelen jantları pek sağlam değil. Elektrik sorununda çözüm bulmak için sele, depo, grenajlar vs hertarafını dağıttık. Elektrik tesisatından şasesinde kalitesiz duruyordu yani.

Elektrik tesisatı rezalet, daha ilk gün fark etmiştim, defalarca ön far patlatması cabası, çok sağol:cat:
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Aslında şöyle seninki gibi bi husa denk getirsem varya hiç acımam bi şekilde para ayarlayıp alırım. Ne olacak klx'i temizler bakımını yapar kenara koyarım. Düşününce seninkinin ilanı fazla bile durmuş diyoruım. 2007 modeldi galiba. Bakıyorum şimdi hep 2003 2004 2005 anca var. Bide bakalım nasıl kullanılmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

Elektrik tesisatı rezalet, daha ilk gün fark etmiştim, defalarca ön far patlatması cabası, çok sağol:cat:

Rica ederim bu arada senin apachi hangi versiyonu? Birde supermoto mu enduro mu?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Aslında şöyle seninki gibi bi husa denk getirsem varya hiç acımam bi şekilde para ayarlayıp alırım. Ne olacak klx'i temizler bakımını yapar kenara koyarım. Düşününce seninkinin ilanı fazla bile durmuş diyoruım. 2007 modeldi galiba. Bakıyorum şimdi hep 2003 2004 2005 anca var. Bide bakalım nasıl kullanılmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------



Rica ederim bu arada senin apachi hangi versiyonu? Birde supermoto mu enduro mu?

Ahanda bu http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/116132-apachi-xz250rm-cross-on-off-road-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html?prefixid=13_Diger_Motosiklet&daysprune=-1

27 hp, hem Sm hem cross, ancak tercihen cross, zira sm lastikler stock, yani facia.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Tamam tamam hatırladım ben bu başlığı baştan sona okudum. Geçenlerde aklıma apachi alma fikri gelmişti ondan okudum. Bu arada buradaki 27 hp olan apachide kocaman bi arka dişli var heralde bi 58 diş falan olması lazım :D Orjinali kaç?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Tamam tamam hatırladım ben bu başlığı baştan sona okudum. Geçenlerde aklıma apachi alma fikri gelmişti ondan okudum. Bu arada buradaki 27 hp olan apachide kocaman bi arka dişli var heralde bi 58 diş falan olması lazım :D Orjinali kaç?

Orjinal olarak 51, zaten traktör gibi tork veriyor, 58 falan arkadaş tarla sürecek herhal :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst