- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
uslubtan kaynaklanıyor olabilir mi ? biz aaa illa ojinal olucak demedik. tercih meselesi. kimileri eşşek gibi biner motoruna kimileri toz kondurmaz illa orjınal der. herkesin görüşü ayrıdır. ayıptan bahsediyorsunuz ama biz sizin tercihinize fikrinize saygısızlık etmedik. birde kendi mesajlarınızı okuyun. ''orjinal zırvasına kapılmıs bir toplum'' burası acık bir forum diyorsunuz ama benim Tercih meselesidir diye yaptığım yorumu zırva diye değerlendiriyorsunuz ?
zorlamayın kendinizi. iyi forumlar yazdıklarınızı cevaplıyacak arkadaslar vardır mutlaka. ben daha fazlasını gereksiz görüyorum.