- Katılım
- 16 Ağu 2013
- Mesajlar
- 19
yeni yılın ilk mesajı benden gelsin
tüm motorseverlere özellikle cb125e severlere kazasız belasız bir yıl geçirmek dileğiyle...
şimdi de soruma geleyim.
geçen haftalarda 2 aydır motoru çalıştırmadığım için motor çalışmadı ve marşa basmaktan akü bitmişti vurdurma yöntemi ile yapmıştım arkadaşlar sağolsun yardımcı oldular, o günden itibaren 2günde bir iniyorum garaja motorla tur atıyorum yada 15-20dk çalıştıyorum, yalnız motoru sürmeden sadece çalıştırırken jigleyi açıyorum marşa basıyorum 1-2 seferde alıyor sonra yavaş yavaş jigleyi kısıyorum ama gaz vermeye çalıştığımda sanki gaz yemiyor gibi geç geliyor gibi, ama motor ısındıktan sonra düzeliyor bu olay tüm cblerde varmıdır? yada bunun bir çaresi var mıdır?
tüm motorseverlere özellikle cb125e severlere kazasız belasız bir yıl geçirmek dileğiyle...
şimdi de soruma geleyim.
geçen haftalarda 2 aydır motoru çalıştırmadığım için motor çalışmadı ve marşa basmaktan akü bitmişti vurdurma yöntemi ile yapmıştım arkadaşlar sağolsun yardımcı oldular, o günden itibaren 2günde bir iniyorum garaja motorla tur atıyorum yada 15-20dk çalıştıyorum, yalnız motoru sürmeden sadece çalıştırırken jigleyi açıyorum marşa basıyorum 1-2 seferde alıyor sonra yavaş yavaş jigleyi kısıyorum ama gaz vermeye çalıştığımda sanki gaz yemiyor gibi geç geliyor gibi, ama motor ısındıktan sonra düzeliyor bu olay tüm cblerde varmıdır? yada bunun bir çaresi var mıdır?