Motosiklet kullanmaya yeni yeni başlıyorum yardım

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
17 yaşını dolduran her vatandaşa a2 ehliyet veriliyor yani lise 3 lise 4 hatta lise 2 hatta ilöğretim terk adam bile motosiklet kullanabilir TC de git kendine başka eğlence bul

Sen mevzuyu çok yanlış anlamışsın, Mevzu ehliyet alıp almaması değil. Sen Sakin ol, böyle şeyleri de takma kafana...
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
O kadar yanlış bilgilenmissinki arkadaşım yani gülsem mi yoksa senin için üzülsem mi karar veremedim...Arkadaşlar ölmeni istemediği için en fazla 250cc ile basla diyorlar ama sen cbr250 ile cbr600rr seriligi dışında tamamen aynı diyorsun...Biraz mantik lütfen...Cbr600rr'ın 0-200 değeri cbr250r'ın 0-100 değerinden daha da düşük bunu biliyormuydun?

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

Mevzu o liseli capsleri yani ? Yaşın kaç senin ya yardımcı olacaksan birilerine gel buraya çoluk çocuk gibi takılma

Abicim ben de lise 3'e gidiyorum ama bunları üstüme alınmıyorum, orda ki mesele liseye gitmek öğrenci olmak değil. .Ben de ilk defa motosiklet kullanicam 600cc yeter mi? diye konu acsaydim ben de "liseli" olurdum.Diğer arkadaş espri olarak kullanmış onu :)
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
113
O kadar yanlış bilgilenmissinki arkadaşım yani gülsem mi yoksa senin için üzülsem mi karar veremedim...Arkadaşlar ölmeni istemediği için en fazla 250cc ile basla diyorlar ama sen cbr250 ile cbr600rr seriligi dışında tamamen aynı diyorsun...Biraz mantik lütfen...Cbr600rr'ın 0-200 değeri cbr250r'ın 0-100 değerinden daha da düşük bunu biliyormuydun?

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:01 ----------



Abicim ben de lise 3'e gidiyorum ama bunları üstüme alınmıyorum, orda ki mesele liseye gitmek öğrenci olmak değil. .Ben de ilk defa motosiklet kullanicam 600cc yeter mi? diye konu acsaydim ben de "liseli" olurdum.Diğer arkadaş espri olarak kullanmış onu :)

Ona sinirlendim zaten adam yardım istiyor dalgaya alıyor. Insanlar kararını değiştiriyor tamam diyor almicam 600 250 için yardım istiyor hala liseli . Liseli olunca alınıyor insan :D
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
abbboooooovv :queen: durum fena. İlk önce söyliyim sadece konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ve geri kalan mesajları okumasam da tahmin edebiliyorum. Kardeşim tercih senin sürerim diyorsan bişey diyemeyiz ama sürmezsin. yani sürersinde sonu iyi bitmez. biz sana küçük cc le başla diyceğiz çünkü biz her motorcunun dede olduğunda torununa motor sevgisini aşılamasını istiyoruz. Keyif senin ama motorsiklet sürmek araba sürmekten 40 kat zevkli 40 katda zordur. Detayı çoktur ve en ufak bir hatayı canınla ödersin. İnşallah bir gün alırsın 600 lük cbr ını ama inş o bir sene içinde olmaz
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor gücünü Chip Tuning ile 20beygir civarına düşürdükten sonra 1300cc ile de başlanmasında sakınca yok.

Konuyu hortlatmak istemem ama: Sayın "Ahmet Abi"

0 tecrübesi olan adam 200 küsür kilo motor ile ve gidon turu daracık olan motor ile başlamasında sakınca yok mu?

Hala yok diyorsan suscam.
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Konuyu hortlatmak istemem ama: Sayın "Ahmet Abi"

0 tecrübesi olan adam 200 küsür kilo motor ile ve gidon turu daracık olan motor ile başlamasında sakınca yok mu?

Hala yok diyorsan suscam.

Bmw-Honda gibi yerlerden eğitim alındığı taktirde sorun olmaz.
Güç düşürüldüğü taktirde sürüş dinamiği 26hp/170kg olan cbr250'den çok farklı olmayacaktır.
Yeni başlayan biri için cbr250 ile artçılı sürüş ne kadar tehlikeliyse gücü düşürülmüş ortalama 200kg motorda o kadar tehlikelidir.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
1
Slm arkadaslar bu ayin 15 i itibariyle araniza katilmis bulunuyorum 2014 model cbr 125 r aldim alirken servis 5 6 bin deviri 1000 km boyunce gecme dedi ama ben bazen gecyom arklar basmazsan olu alisir diorlar tamam tecrubeli arklar sizce nasil kullanmalaiyim ha bide 6 ncı viteste 9 bin deviri gecmiyo
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
177
arkadaşım bence önce sınırlarını belirle ondan sonra hareket et ben bu işin altından kalkabilirmiyim kalkamazmıyım anlık hareketine bakar herşey ne olduğunu anlamazsın ama inşh istediğin gibi olur herşey..
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
ezberlediğin dua sayısını arttır. ben kaskın içinde sürekli okuyorum ses de güzel eko yapıyor tavsiye ederim.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar 5 ay sonra motosiklet ehliyetimi alıcam yani 17 me basıcam ama ehliyetimi alır almaz küçüklüğümden beri hayalim olan honda cbr600rr almayı düşünüyorum fakat çevremdeki motorcular bana düşük cc bir motorsikletle başlamamı söylüyo ben zaten önceden honda cbr125r ve cbf150 kullanmıştım siz ne dersiniz? bide bizim bi abimizin ducati bir motosikleti var 748cc lik ben onu biraz kullanırsam 600 lüğe alış cağ düşünüyorum fakat onu zaptedememekten korkuyorum. Yani trafiğe kapalı düz bir yolda motoru sürcem sahibi bana ana caddede bile istersen al sür dedi ama trafiğe kapalı alanda sürmek istedim sizce yavaş yavaş sürersem bir sorun olurmu motosiklet kullanmanın püf noktalarını tam olarak bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Konu yanlış yerdeyse taşınabilir.
600luk neyine lan senin! 2 3 gün önce ben Cbr 125aldim 17yasindayim sen oyuncak mi sanıyorsun bunu aaa bak 600luk.hatta affetmez kardeşim yapma.Al 125 250kullan.125bile agir emin ol.İlk gün düştüm ben motoru zor direttim ki 600luk kaç kilo.az düşün.ayrıca senin gibi düşünenler yüzünden bu aletin adi şeytan icadi.
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Sana bir örnek. Bir arkadaşım motosiklete direk suzuki gsr 600 alarak başladı. Bir düşüp kolunu kırıyor, düzelince yine bir tarafını kırıyor. motoru da haşat etti. Hemen direk ölmeme ihtimalin de var ama çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar 3. de rekor kırar..
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konu halen devammı ediyor ya :) arkadaşlar bakın ben zaten vazgeçmiştim 600 lükden bazen bir müsibet bin nasihattan iyidir kendim bindim 600 lüğe gördüm aslında abartılacak pek tarafı yok trafiğe kapalı büyük bir alanda amcamın 600rr ı ile 20 km hızla dolandım ve hiç düşmedim ne gazı açtım ne ani hareket yaptım ve ayağım frende elim debriyajda heran basmaya hazır bekledi ama buna rağmen bişey olmadı döndüm geldimde ve gözlemlediğim şey: alet harika ama çok ağır ve ben gaza dokunmama rağmen serilik gösteriyo yani böyle birşeyle trafikde hayatta kalamıycağmı anladım ve tamamen vazgeçtim. Ve amcamın,çevremdeki motorcuların katkılarıyla hevesim ninja 250r a daha çok yöneldi şuanda bana istediğim motoru alma seçeneği verseler ninjayı alırım :) herkese çok teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst