Motosiklet kullanmaya yeni yeni başlıyorum yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 5 ay sonra motosiklet ehliyetimi alıcam yani 17 me basıcam ama ehliyetimi alır almaz küçüklüğümden beri hayalim olan honda cbr600rr almayı düşünüyorum fakat çevremdeki motorcular bana düşük cc bir motorsikletle başlamamı söylüyo ben zaten önceden honda cbr125r ve cbf150 kullanmıştım siz ne dersiniz? bide bizim bi abimizin ducati bir motosikleti var 748cc lik ben onu biraz kullanırsam 600 lüğe alışcağmı düşünüyorum fakat onu zaptedememekten korkuyorum. Yani trafiğe kapalı düz bir yolda motoru sürcem sahibi bana ana caddede bile istersen al sür dedi ama trafiğe kapalı alanda sürmek istedim sizce yavaş yavaş sürersem bir sorun olurmu motosiklet kullanmanın püf noktalarını tam olarak bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Konu yanlış yerdeyse taşınabilir.
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
81
Püf noktaları bilmiyorum diyosun, 600 lük motor alıcam diyosun :pr: Bence düşük hacimli al tecrübe kazan. Hayatınla tecrübe etmemelisin :bestmt:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce derin bi nefes al..
sonra gözlerini kapat..
Ve........
Gazı Aç....
:):)

---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

abi şöyle konular açmayın sinirleniyorum ya...
600 lük nedir ki bence 1000 lik almalısın yada 2004 hayabusalar falan gayet uygun..
neden süremeyesinki..
her motorda mantık aynı debriyaj fren gaz..
125 liği süren hayabusayıda sürer..
süremezse zaten daha önce hayatında hiç motor kullanmamıştır..
:):)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
aynı konulardan bir tane daha. yeni nesilin ölüme susamışlığı mı var? daha 17 17 17 ... (Teoman)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
bide bizim bi abimizin ducati bir motosikleti var 748cc lik ben onu biraz kullanırsam 600 lüğe alışcağmı düşünüyorum fakat onu zaptedememekten korkuyorum. Yani trafiğe kapalı düz bir yolda motoru sürcem sahibi bana ana caddede bile istersen al sür dedi ama trafiğe kapalı alanda sürmek istedim sizce yavaş yavaş sürersem bir sorun olurmu .

Parlak fikirli bi kardeşiniz daha :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Püf noktaları bilmiyorum diyosun, 600 lük motor alıcam diyosun :pr: Bence düşük hacimli al tecrübe kazan. Hayatınla tecrübe etmemelisin :bestmt:

Püf nokta derken viraja girmeyi yolda nasıl gitceğmi vites düşürmeyi devrini ayarlamayı felan hepsini biliyorum bunun dışında püf noktalar varsa diye söyledim :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
aynı konulardan bir tane daha. yeni nesilin ölüme susamışlığı mı var? daha 17 17 17 ... (Teoman)

Kardeşim bunlar imtihan. Sabır et, kızma. Arkadaşa 1800 goldwing yada zzr 1400 alcaz biz ::144::

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

önce derin bi nefes al..
sonra gözlerini kapat..
Ve........
Gazı Aç....
:):)

---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

abi şöyle konular açmayın sinirleniyorum ya...
600 lük nedir ki bence 1000 lik almalısın yada 2004 hayabusalar falan gayet uygun..
neden süremeyesinki..
her motorda mantık aynı debriyaj fren gaz..
125 liği süren hayabusayıda sürer..
süremezse zaten daha önce hayatında hiç motor kullanmamıştır..
:):)

Kardeşim bunlar imtihan. Sabır et, kızma. Arkadaşa 1800 goldwing yada zzr 1400 alcaz biz ::144::
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kusura bakmada vallahi tam dayaklıksın..
Evlat olsan sevilmezsin..
kardeşim az mantıklı ol.....
dediklerinin hiç bir olur yanı yok..
viraja herkes girer..
racing 600 lükle virajlarda motoru yatırabiliyormusun ??
kontra tekniğini biliyormusun ??
yokuş aşağı yokuş yukarı yada düz yolda nasıl fren yapacağını biliyormusun ??
kaygan yollarda yapman gerekenleri biliyormusun ??
gazı açmış giderken lastiğin patlayınca ne yapman gerekeceğini biliyormusun ??
eminim ki bunların hiç birini bilmiyorsun..
yanlış anlama seni bozmak yada abilik taslamak istemem zaten senden 3 yaş kadar büyüğüm..
mantıklı ol kardeşim daha çok gençsin hiç birşey bilmezken bu kadar tecrübesizken ve daha 20000 km bile yol yapmamışken asla büyük makine düşünme..
bak benim xt125 le 54000 km tecrübem var sadece buda değil 200 250 lilik bi çok motor kullandım ve bunlarlada ortalama 10000 km kadar tecrübem var yukarda saydığım tüm teknikleri bildiğim halde..
motor arızalarını bildiğim ve nasıl müdehale edeceğimi bildiğim halde daha 600 lük için erken diyorum..
gerisini sen düşün...
çok konuştum inşallah yararlı olur..
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Püf nokta derken viraja girmeyi yolda nasıl gitceğmi vites düşürmeyi devrini ayarlamayı felan hepsini biliyorum bunun dışında püf noktalar varsa diye söyledim :)

tamam git ve 600rr al hemen yaşın gelmiş geçiyor zaten::evil::
Püf nokta kaskı takmayınca daha karizmatik oluyor kızlara falan daha rahat bakış atıyorsun::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Kardeşim kullandığın küçük cc li motorları sadece denemek amaçlı kullanmışsın anladığım kadarıyla.600 cc lik aletler öyle 125-150 lik makineyle bir iki deneme yapıp üstüne atlayacağın aletler değiller.Acele etme zamanın var.Yaşın genç.Al 125 lik bir alet markasının modelinin ne olduğu hiç önemli değil.Yeterki 125 lik olsun...

Sana 748 cc lik aleti al istersen yolda sür diyen ağabeyinden de hemen uzaklaş.O sana ağabey olmayı haketmiyor.Bir kez daha söylğyorum o ağabeyinin sana öğretebileceği hiç ama hiçbir şey yok.O ağabeyine ne kadar yakın olursan ne kadar ondan motor öğrenmeye çalışırsan o kadar erken ölürsün.Dikkat et kendine...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Püf nokta derken viraja girmeyi yolda nasıl gitceğmi vites düşürmeyi devrini ayarlamayı felan hepsini biliyorum bunun dışında püf noktalar varsa diye söyledim :)

Motosiklette tecrübe yol yaptıkça kazanılır. Bu motorları sürebilmek için de sağlam tecrübe gerekir. Senin ne kadar tecrüben var ?
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
Herşeyi anlarimda su Ducati'sini veren abi kimmiş? Ben de tanışmak istiyorum benim hiç öyle abim olmadı..
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
beyler tecrübem yok paramda yok ama bmw r nine t almak istiyorum yorumlarınız nedir :mrgreen:
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkeze teşekkürler anladımki 600 lük şu anda beni aşar :cherry: ama 125 likte hiç sevmediğim bişey kawasaki ninja 250r ile başlasam sizce nasıl olur uygunmudur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Kusura bakmada vallahi tam dayaklıksın..
Evlat olsan sevilmezsin..
kardeşim az mantıklı ol.....
dediklerinin hiç bir olur yanı yok..
viraja herkes girer..
racing 600 lükle virajlarda motoru yatırabiliyormusun ??
kontra tekniğini biliyormusun ??
yokuş aşağı yokuş yukarı yada düz yolda nasıl fren yapacağını biliyormusun ??
kaygan yollarda yapman gerekenleri biliyormusun ??
gazı açmış giderken lastiğin patlayınca ne yapman gerekeceğini biliyormusun ??
eminim ki bunların hiç birini bilmiyorsun..
yanlış anlama seni bozmak yada abilik taslamak istemem zaten senden 3 yaş kadar büyüğüm..
mantıklı ol kardeşim daha çok gençsin hiç birşey bilmezken bu kadar tecrübesizken ve daha 20000 km bile yol yapmamışken asla büyük makine düşünme..
bak benim xt125 le 54000 km tecrübem var sadece buda değil 200 250 lilik bi çok motor kullandım ve bunlarlada ortalama 10000 km kadar tecrübem var yukarda saydığım tüm teknikleri bildiğim halde..
motor arızalarını bildiğim ve nasıl müdehale edeceğimi bildiğim halde daha 600 lük için erken diyorum..
gerisini sen düşün...
çok konuştum inşallah yararlı olur..

Abim kızma ama kimse bunları annesinin karnında öğrenmiyo tamam haklısın 600 lük bana büyük gelir. Benim aklımda 2 soru var 1.si bu söylediklerini ehliyet kurslarında öğretiyorlarmı yoksa herkes kendimi öğrenip gidiyo? 2. si ben ehliyetimi alınca kawasaki ninja 250r almayı düşünüyorum sence bu uygunmu?
 
Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
49
bil bakalım en sevdiğin tatlı ney DDDD

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

kardeşim küçük cc başla sorun yaşamak istemiosan 600 lükte ölürsün
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Motor gücünü Chip Tuning ile 20beygir civarına düşürdükten sonra 1300cc ile de başlanmasında sakınca yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst