- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 5 ay sonra motosiklet ehliyetimi alıcam yani 17 me basıcam ama ehliyetimi alır almaz küçüklüğümden beri hayalim olan honda cbr600rr almayı düşünüyorum fakat çevremdeki motorcular bana düşük cc bir motorsikletle başlamamı söylüyo ben zaten önceden honda cbr125r ve cbf150 kullanmıştım siz ne dersiniz? bide bizim bi abimizin ducati bir motosikleti var 748cc lik ben onu biraz kullanırsam 600 lüğe alışcağmı düşünüyorum fakat onu zaptedememekten korkuyorum. Yani trafiğe kapalı düz bir yolda motoru sürcem sahibi bana ana caddede bile istersen al sür dedi ama trafiğe kapalı alanda sürmek istedim sizce yavaş yavaş sürersem bir sorun olurmu motosiklet kullanmanın püf noktalarını tam olarak bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Konu yanlış yerdeyse taşınabilir.