Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
106756-albums2702-picture11224.jpg


---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

106756-albums2702-picture11224.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bende kaç basar bilmiyorum da maşşalah çok az yakıyor onu benzincilerde görüyorum :)

Az yakar çok kaçar :queen:

Bi ara deneyelim :pl:

Boşver abi 80 sabit gidelim :p


Nazım kardeşim, rabbim kazadan beladan korusun, bu elcik korumalar nasıldır?Sıcak tutar mı? birde ani bir durumda eli çıkartabilir misin?
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Saol kardeşim allah herkese kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.elcikler çok güzel baya bi faydasi ani bi durumda engel olmuyo kış ayı için gerçekten çok güzel bişey tavsiye ederim

---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 10:55 ----------

Arkadaşlar benim amca oğlunda mondial mg 100 var onun motorun ibresi 90 ni gosteriyo benim motor 80 i gosteriyo bu olayı anlayamadım benim ibremi bozuk araba
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Saol kardeşim allah herkese kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.elcikler çok güzel baya bi faydasi ani bi durumda engel olmuyo kış ayı için gerçekten çok güzel bişey tavsiye ederim

---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 10:55 ----------

Arkadaşlar benim amca oğlunda mondial mg 100 var onun motorun ibresi 90 ni gosteriyo benim motor 80 i gosteriyo bu olayı anlayamadım benim ibremi bozuk araba

Seneye bu elcik işine bende girebilirim. Hız konusunda ben gps ile denedim. 0-100 km arası bizimki 3km fazla gösterdi, 100 den sonra beraber gitti.Çin malı birçok motor fazla göstermesi ile bilinir.Bizimki istisna sanırım.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
OZaman anormallik amca oğlunun motorunda.yakın zamanda far korumalihi falan taktirmayı düşünüyorum güzel olur herhalde
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
OZaman anormallik amca oğlunun motorunda.yakın zamanda far korumalihi falan taktirmayı düşünüyorum güzel olur herhalde

Far korumalığı dediğiniz Ybr ye takılan kocaman demir ise ağırlıktan başka birşey değil derim kendi fikrimce.bence ilk fırsatta lastikleri michelin ile değiştirin, ilk öncelik bu olmalı.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
çifti, ayrıca nereden alınıyor bilmiyorum ama depo kılıfı da heybetli görünümü arttırıyor, ayrıca deponun çizilmesini engelliyor. Benimkindeki gibi Cbf tur camı takılırsa kafası daha yakışıklı oluyor, rüzgarı da kafaya kadar kesiyor
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Motoru daha yeni aldım.biraz borç var borclarimi bitirim.motorla. Ozaman oynicam suna sadece xenon far taktım çok desset bi aydınlatması var aynı araba farı gibi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Selam. Benim wolfun lastik diş kanalları fazla bitmiş gözükmüyor ama arka lastik bu aralar umdugumdan daha çok kaymaya başladı. Geçen bodrumda 80-90 la giderken fren yapmak zorunda kaldım. Arka bi saga bi sola attı, 50 metre kadar öyle gittim, durmak ne mümkün? Yavaşlamadı bile :santa: herhalde iyice sertlesti lastik. Virajlarada eskisi gibi dalamıyorum.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Selam. Benim wolfun lastik diş kanalları fazla bitmiş gözükmüyor ama arka lastik bu aralar umdugumdan daha çok kaymaya başladı. Geçen bodrumda 80-90 la giderken fren yapmak zorunda kaldım. Arka bi saga bi sola attı, 50 metre kadar öyle gittim, durmak ne mümkün? Yavaşlamadı bile :santa: herhalde iyice sertlesti lastik. Virajlarada eskisi gibi dalamıyorum.

Adem Abi ıslak zeminde de aynı dediğin oluyor.Fren basıyorum o kadar az tutuyor ki kızakladığını bile anlayamıyorum.kışın yaz aylarına nazaran çok daha yavaş gidiyorum.Motoru satarsam Cbf direk michelin takım alacağım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
prellı de yalan oldu benim icin. Mıchelın lastikten başkası yalan. Tez bitsede mükemmel yol tutuşu var. Bundan sonra lastikte sadece mıchelın.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Arkadaşlar motora açık hava filtresi takmayı düşünüyorum bi faydasi olurmu sizce
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Günaydınlar,

Nazım yanlış biliyor olabilirim ama genelde açık hava filtresini orjinal cc yi büyütünce yeterli olmayacağından takıyorlar.Mesela 100cc CG motoru 200 cc yapıyor, orjinal filtre 100 lük için yapılmış, 200 de yetişemeyebiliyor.Ben bu şekilde olduğunu sanıyorum.Sonuç olarak senin performansını etkileyeceğini sanmam.


@Adil Abi ne güzel yerde oturuyorsun :) çekim çok güzel, bu kamera düzeneğini bize öğretmen şart :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydınlar,

Nazım yanlış biliyor olabilirim ama genelde açık hava filtresini orjinal cc yi büyütünce yeterli olmayacağından takıyorlar.Mesela 100cc CG motoru 200 cc yapıyor, orjinal filtre 100 lük için yapılmış, 200 de yetişemeyebiliyor.Ben bu şekilde olduğunu sanıyorum.Sonuç olarak senin performansını etkileyeceğini sanmam.


@Adil Abi ne güzel yerde oturuyorsun :) çekim çok güzel, bu kamera düzeneğini bize öğretmen şart :rendeer:

Buraya bak öğren sabah sabah güldüreyim seni:queen:
http://www.motosiklet.net/forum/etk...125561-gazikoy-ucmakdere-video-goruntusu.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst