Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Toprağa alıştıktan sonra caddede sürme işini anında bıraktım. Bir kez olsun binmiyorum haftasonunu bekliyorum özlemle :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gözü doymuyor, gözünü torpah bürümüş bu Bücürcanın. Torpahtan gelmiş bu, o yüzden çok şeyapıyor, milletin süpermoto'suna felan biniyor çamurda felan düşüyor sonra onla, highside yaşayıp. Arka frene bez felan doluyor.

Çok yaramaz doyumsuz bir çocuk bu Bücürcan
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Gözü doymuyor, gözünü torpah bürümüş bu Bücürcanın. Torpahtan gelmiş bu, o yüzden çok şeyapıyor, milletin süpermoto'suna felan biniyor çamurda felan düşüyor sonra onla, highside yaşayıp. Arka frene bez felan doluyor.

Çok yaramaz doyumsuz bir çocuk bu Bücürcan

sen bi moturunu al da o arka frene neler sardırıcam, ne biçim yerlere sokucam moturunu :mrgreen:
evet aç gözlü olduğum doğrudur. hepsini istiyorum :queen:
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Bu arada buradan birinin motoru bu.
Çok çok temiz durumda. Hiç hor kullandığını görmedim ve yazdığı gibi gayet iyi bakıyor motoruna. Her hafta beraber çıkıyorduk yurtdışına çıkması gerekiyor o yüzden satıyor aklınızda olsun..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-gas-gas-2012-model-yedek-granajli-fiyat-dustu-130143932/detay/

Geçen hafta bindim. Klx bunun yanında kedi bile değil onu söyleyebilirim :D
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu arada buradan birinin motoru bu.
Çok çok temiz durumda. Hiç hor kullandığını görmedim ve yazdığı gibi gayet iyi bakıyor motoruna. Her hafta beraber çıkıyorduk yurtdışına çıkması gerekiyor o yüzden satıyor aklınızda olsun..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-gas-gas-2012-model-yedek-granajli-fiyat-dustu-130143932/detay/

Geçen hafta bindim. Klx bunun yanında kedi bile değil onu söyleyebilirim :D

Evet bu ilanı gördüm ben de. İçim de hep gasgas aşkı vardır fakat YZ125 olduğu için iki zamanlıya şu an yaklaşmıyorum. Sonbahar gibi çok kelepir fiyatlara gasgas lar satıldı. Hatta bir tanesi acil ilanı olarak 10 000 e satılmıştı :) 2 günde gitti zaten.

Bu motorda temize benziyor. Yedekleri mevcutsa alınabilir. Yedeklerden kastım 2. piston özellikle.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Evet bildiğim kadarıyla mevcuttu. Bi ara sormuştum 350 400 liraya şu an 2. pistona geçebiliyormuş malzeme işçilik dahil. Gasgas grenajları inanılmaz derecede kaliteli o yönüne hayran kaldım. Performans açısından hiç bişeyle kıyaslayamıyorum sürdüğüm en güçlü motor bu :D

Bu arada can sıkıntısında orta sehpa yaptım. Daha bitmedi kabataslak boyasız vs. siz hali. Yalnız yaptıktan sonra birisinin yaptığını gördüm keşke ondan yapsaydım dedim. Çok güzel düşünmüş.

kriko015.jpg


20 Liraya bi kriko almış üzerinide göründüğü gibi bi şekilde uydurmuş.
Son hali çok güzel.
Acerbis Profesyonel Sehpa diye satılanlar bildiğimiz tabure zaten.


Buda öyle bi deneme. Yarın bitiririm görsel olarakta güzel olur.
1510764_284561871668719_946708759_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Evet bildiğim kadarıyla mevcuttu. Bi ara sormuştum 350 400 liraya şu an 2. pistona geçebiliyormuş malzeme işçilik dahil. Gasgas grenajları inanılmaz derecede kaliteli o yönüne hayran kaldım. Performans açısından hiç bişeyle kıyaslayamıyorum sürdüğüm en güçlü motor bu :D

Bu arada can sıkıntısında orta sehpa yaptım. Daha bitmedi kabataslak boyasız vs. siz hali. Yalnız yaptıktan sonra birisinin yaptığını gördüm keşke ondan yapsaydım dedim. Çok güzel düşünmüş.

http://img391.imageshack.us/img391/2541/kriko015.jpg

20 Liraya bi kriko almış üzerinide göründüğü gibi bi şekilde uydurmuş.
Son hali çok güzel.
Acerbis Profesyonel Sehpa diye satılanlar bildiğimiz tabure zaten.


Buda öyle bi deneme. Yarın bitiririm görsel olarakta güzel olur.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1510764_284561871668719_946708759_n.jpg


Bende basmalı bir tane var. Oldukça kolaylık sağlıyor. Bunun aynısı.

xr600of3.jpg
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Sırf şu zincir temizleme yağlama olayı için bile kullanılır zaten. Her hafta, bazen 2 haftada bir temizliyorum eziyet oluyor.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
@blamir "basmalı orta sehpa" hakkında detay verirmisin, umarım yurt içinde vardır, yurt dışı ise olmadı:(
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Evet 35 gibi bişeye maletmis zaten. Demiri vs yide kaynakçıya yaptırmış yani hiç bişeyle uğraşmadan 35 lira :)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bizim motorlara uygun hep aklımda olan sehpadır bu; birgün uygun yerim olursa kesin yaptıracağım.

http://pazarmetre.com/10030_en_ucuz_modacar_hidrolik_kriko_3000_kg_571503_fiyati.aspx
kriko 15 ila 20tl arası(çin malları daha ucuzdur), demir işide bir okadar tutsa bedavaya tamir ve bakım liftiniz oluyor.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Evet en iyisi el yapımı olacak, teşekkürler:cat:

Ben Husaberg'i alırken sahibi onuda verdi. KLX in altına girmiyor büyük geldi KLX e :D Fakat kesinlikle büyük kolaylık. Hani 30-50TL maliyetli ise yaptırmak çok mantıklı.

Bu gün de KLX satıldı arkadaşlar. Hadi geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bizim motorlara uygun hep aklımda olan sehpadır bu; birgün uygun yerim olursa kesin yaptıracağım.

http://pazarmetre.com/10030_en_ucuz_modacar_hidrolik_kriko_3000_kg_571503_fiyati.aspx
kriko 15 ila 20tl arası(çin malları daha ucuzdur), demir işide bir okadar tutsa bedavaya tamir ve bakım liftiniz oluyor.
[url]http://img845.imageshack.us/img845/6576/s9pt.jpg[/URL]

Yaklaşık 6 aydır abimden bu işi bekliyorum. Krikoyu aldım götürdüm, 6 aydır verdiğim ölçülerde sacı kesip kaynatamadı. Altına da böyle çubuklar yapacaktı, hala bekliyorum. Hatta 8 ay felan olabilir cidden.

En pratik yol bu bence
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Hayırlı olsun dostum yeniside eskiside.Klx i kaç gaymeye sattın :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Haftasonu öyle genel yeni başlayanlar için eğitim amaçlı sabit yerde durduk. Enduro almayı düşünenleri teşvik etmesi için sabit alanda dönüp durduk motorlarımızı denediler vs.
Pek keyif almadığım için vidyo çekmeyi unutmuşum pek yok.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst