TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arka teker için 90/90 18 bisiklet tekeri gibi olur en az 110 olması lazım yoksa tipsiz olur motor ben metzeler me22 kullanıyorum yağmurda kaymıyor baya iyi yani ön 3.00-17 arka 3.50-18 , bu arada ben md80 mini dv aldım 35 liraya çok hoş kaska takmak için aparatları var başparmaka kadar çok kibar.Görüntü kalitesi 35 liraya göre çok iyi yoytubede md80 ile çekilmiş görüntüler var bakabilirsiniz.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arka teker için 90/90 18 bisiklet tekeri gibi olur en az 110 olması lazım yoksa tipsiz olur motor ben metzeler me22 kullanıyorum yağmurda kaymıyor baya iyi yani ön 3.00-17 arka 3.50-18 , bu arada ben md80 mini dv aldım 35 liraya çok hoş kaska takmak için aparatları var başparmaka kadar çok kibar.Görüntü kalitesi 35 liraya göre çok iyi yoytubede md80 ile çekilmiş görüntüler var bakabilirsiniz.
Md 80 i aliexpress den 13 tl ye aldık ama daha bir kere bir yere sabitleyip çekim yapmak kısmet olmadı.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
arkadaşlar iyi akşamlar. yaşadığım bir problemden bahsetmek istiyorum ön freni tuttugum zaman titreme yapıyo direksiyon sallanıyo. dururkende tekeri elimle çevirdim diskin bir bölümü balataya sürtüyo. acaba cantmı egri yoksa diskmi bu problemi yaşayan başka arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
arkadaşlar iyi akşamlar. yaşadığım bir problemden bahsetmek istiyorum ön freni tuttugum zaman titreme yapıyo direksiyon sallanıyo. dururkende tekeri elimle çevirdim diskin bir bölümü balataya sürtüyo. acaba cantmı egri yoksa diskmi bu problemi yaşayan başka arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim
Ya disk yamuk yada janta yamukluk var bence dostum
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
bende bugün gidip aldım md80i kaç saat şarj yapmak gerek

Bende bilmiyorum ama usb kablosunu takınca şarj oluyor bu sırada bilgisayar tanımıyor , driverini buldum sözde ama yine olmadı, seninki ne alemde ben ancak hafıza kartını bilgisayara takarak görüntüleri aktarıyorum birde tarih saat ayarlama hikayesi var hala yapabilmiş değilim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bende bilmiyorum ama usb kablosunu takınca şarj oluyor bu sırada bilgisayar tanımıyor , driverini buldum sözde ama yine olmadı, seninki ne alemde ben ancak hafıza kartını bilgisayara takarak görüntüleri aktarıyorum birde tarih saat ayarlama hikayesi var hala yapabilmiş değilim.

abi benimki tanıdı aygıt kullanıma hazır dedi ben win7 kullanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

Arkadaşım iyi akşamlar nereden ne kadara aldın acaba?

aliexpresten 10 dolara aldım sanırım tatile falan denk geldi gelmesi baya sürdü birde 2 dolara 8 gb hafıza kartı aldım
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben çok çekim yaptım ama hiçbirinde tam hedefi tutturamadım :D sanki 10x zoom yapmış gibi çekiyor. bu yüzden ya gössterge panelini çekiyo yada gökyüzü çekiyorum bi ortasını bulamadım :D

abi hangi aparatla çektin ben kaskın içine takayım diyorum bu arada bilgisayar tanıdı fakat hiç bir yerde aleti bulamadım
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
abi hangi aparatla çektin ben kaskın içine takayım diyorum bu arada bilgisayar tanıdı fakat hiç bir yerde aleti bulamadım

hiç bir yere takmadım direk kaskın üstüne elektrik bantı ile sabitledim hep. çok hafif bişi oldugundan asla düşme gibi bir riski olmuyor. bir tane bant çekmen yeter iaşret parmagı uzunlguunda bi bant ile tamamen tutunuyor kaska
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hiç bir yere takmadım direk kaskın üstüne elektrik bantı ile sabitledim hep. çok hafif bişi oldugundan asla düşme gibi bir riski olmuyor. bir tane bant çekmen yeter iaşret parmagı uzunlguunda bi bant ile tamamen tutunuyor kaska

abi bir video ekleyebilmen mümkün mü evde lamba açıkken loş ışıkta çekim yapıyor gibi birde enine izgiler var hep acaba benim ki bozuk mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Ümit abi kamera açıkken pcye bağlayınca benimki gördü şimdi su geçirmez kabıda alayım diyorum:)
http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Case-for-mini-DV-MD80-with-strap-Waterproof-box-for-MD80-Free-Drop-Shipping-Wholesale/1391114498.html
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
arkadaşlar iyi akşamlar. yaşadığım bir problemden bahsetmek istiyorum ön freni tuttugum zaman titreme yapıyo direksiyon sallanıyo. dururkende tekeri elimle çevirdim diskin bir bölümü balataya sürtüyo. acaba cantmı egri yoksa diskmi bu problemi yaşayan başka arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim

ben de geçen yaptığım kazadan sonra aynı sorunu yaşamaya başladım. teker dönerken sürekli balataya sürtüyor. geçen ani fren yapmak zorunda kaldım birden gidon ani şekilde sağ sol yapmaya çalıştı. gerçi servis değiştirmedi diski
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
abi bir video ekleyebilmen mümkün mü evde lamba açıkken loş ışıkta çekim yapıyor gibi birde enine izgiler var hep acaba benim ki bozuk mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Ümit abi kamera açıkken pcye bağlayınca benimki gördü şimdi su geçirmez kabıda alayım diyorum:)
http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Case-for-mini-DV-MD80-with-strap-Waterproof-box-for-MD80-Free-Drop-Shipping-Wholesale/1391114498.html

izler izlemez direk siliyorum hoşuma gitmedigi için. birgün senin için çekim yapar atarım. ama çok titreme yapıyo kaska takınca biraz azalıyo doğal olarak ama deli gibi zoom yapıp çekiyo. öndeki arabaanın plakasını görürsün sadece :) bende enine veya boyuna çizgiler yok sende sorun olabilir.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
izler izlemez direk siliyorum hoşuma gitmedigi için. birgün senin için çekim yapar atarım. ama çok titreme yapıyo kaska takınca biraz azalıyo doğal olarak ama deli gibi zoom yapıp çekiyo. öndeki arabaanın plakasını görürsün sadece :) bende enine veya boyuna çizgiler yok sende sorun olabilir.

aynen abi çok fena zoomyapıyor bende loş ortamda enine çizgiler oluyor fakat güdüzde sıkıntı yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

bizimkiler çakma md 80 miş d0001 olan md80lerin kutuları daha büyük

http://www.youtube.com/watch?v=f-qH7WXprSI
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
abi bir video ekleyebilmen mümkün mü evde lamba açıkken loş ışıkta çekim yapıyor gibi birde enine izgiler var hep acaba benim ki bozuk mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Ümit abi kamera açıkken pcye bağlayınca benimki gördü şimdi su geçirmez kabıda alayım diyorum:)
http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Case-for-mini-DV-MD80-with-strap-Waterproof-box-for-MD80-Free-Drop-Shipping-Wholesale/1391114498.html

benşm kamera güzel çekiyor çizgi falan yok gündüz hava güneşliyse çok güzel çekiyor özellikle yalnız benim laptopa bağlayınca tanınmayan aygıt yazıyor internetten driver filan aradım bulamadım videoları bilgisayara mikro sd kartla atabiliyorum bu arada aparatın birini kaska bantla tuttrup kamerayı bağlayabilirsin çok hafif zaten en kolay yolu bu
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
benşm kamera güzel çekiyor çizgi falan yok gündüz hava güneşliyse çok güzel çekiyor özellikle yalnız benim laptopa bağlayınca tanınmayan aygıt yazıyor internetten driver filan aradım bulamadım videoları bilgisayara mikro sd kartla atabiliyorum bu arada aparatın birini kaska bantla tuttrup kamerayı bağlayabilirsin çok hafif zaten en kolay yolu bu

çift taraflı bantla yapıştırdım abi loş gece çekimi nasıl benimki gündüz güzel sadece zoomlu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst