bende 125 yapmak için aldım motorda beyendim kısım depo dizayn ve ön disk firen oldu.
kartel etek boslugu uygunsa direk 150 cc yap sorun olmaz
kartel etek boslugu uygunsa direk 150 cc yap sorun olmaz
Hocam bu Ramzey karaca 100 ler 105 cc dahi olmuyormuş. Tamircinin dediği bunlar zincirliymiş. Kavallı olsaymış cc yükseltme olabilirmiş. Silindirin arkasında alyanlı bi yer var o olmayacak dedi. Bu motor 4 vites debriyajlı. Tamirci yoğun olunca detaylı soramadım. Bu zincir kaval meselesi nedir bilginiz var mı ?
subablar zincirle acılıp kapanıyorsa, cc yukseltme zor iş, olmaz demiyorum.
fakat subabları acan sistem cubuklu itecek sistemli ise cok rahat cc yukseltmeye müsait olur
---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 14:15 ----------
subabları acma sistemleri farklı
http://1.bp.blogspot.com/-L_yS93UB1...eYuNg_x9zI/s1600/OHC+vs.+OHV+valve+config.jpg
bu resim seni aydınlatmaya kafandaki soruları çözmene yeter sanırım
Resimle farklı çalıştıklarını anladım ama cc büyütme işinde zincirlinin niye engel olduğunu anlayamadımr:
acaba breton s 100 hangi sistem var netten baktım bulamadım aydınlatan olursa cok teşekkür ederim.. saygılar
zincirliye uygun parca yok, uyum sorunu var yani
itecekli, klasik cg tip motor
serkanADH13 usta sagolsun
bu itecekli motor:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116667-racer-200-motor-yarma-motor-yenileme-full-resimli.html
buda egzantirik zincirli ybr motoru:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/89862-yamaha-ybr-motor-yenileme-full-resimli-motor-yarma.html
hocam bende de s 100 varda 125 cc yaptınız mı motoru yaptıysanız olumlu olumsuz yönlerini yazar mısınız ?bende 125 yapmak için aldım motorda beyendim kısım depo dizayn ve ön disk firen oldu.
hocam bende de s 100 varda 125 cc yaptınız mı motoru yaptıysanız olumlu olumsuz yönlerini yazar mısınız ?