breton s 100 hakkın olumlu olumsuz yorumlarını bekliyorum.

Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
18
bundan 4 gün önce kanuni breton s 100 motor aldım depo dizayn ve ön frenın diks olması arka amasörün hidrolik olması diğer motorlardan 1 adım öne cıkardı..acaba iiyimi eddim yoksa kötümü bana yardımcı olurmusunuz.:wiinkk:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Almadan söylenir ama aldıktan sonra tek diyecek hayırlı uğurlu olsun, kaza bela vermesin rabbim
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
307
iyi motor hoş motorda bende prince aldım breton s benzeri bir motor üstündeki parçalar diskine kadar prince ile aynı ön amortisörler acayip yumuşaktır ben 1900 e aldım breton s o zaman 2400 dü renk ve depo far tasarımı sele kaplaması harici tüm parçaları fren hortumuna kadar aynı detaylı inceledim. bu arada Silindir ve piston değişimi ile 125 cc oluyor usta princenin 150 lik modeli var üst kapak uyarsa silindir piston direk 150 lik yaparız dedi zaten bunlar cg tipi motorlar parçalar birbiri ile uyumlu.

arada 500 liralık farkı hala anlamış değilim
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
2007 de kullanmıştım kısa bir süre. Seri motordu, sesi de hoşuma gidiyordu, parçası ucuz ve bol bulunuyordu. Ama fren tutmuyordu , ön fren kampanaydı o zamanlar.
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
18
bende 125 yapmak için aldım motorda beyendim kısım depo dizayn ve ön disk firen oldu.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
68
kartel etek boslugu uygunsa direk 150 cc yap sorun olmaz

Hocam bu Ramzey karaca 100 ler 105 cc dahi olmuyormuş. Tamircinin dediği bunlar zincirliymiş. Kavallı olsaymış cc yükseltme olabilirmiş. Silindirin arkasında alyanlı bi yer var o olmayacak dedi. Bu motor 4 vites debriyajlı. Tamirci yoğun olunca detaylı soramadım. Bu zincir kaval meselesi nedir bilginiz var mı ?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Hocam bu Ramzey karaca 100 ler 105 cc dahi olmuyormuş. Tamircinin dediği bunlar zincirliymiş. Kavallı olsaymış cc yükseltme olabilirmiş. Silindirin arkasında alyanlı bi yer var o olmayacak dedi. Bu motor 4 vites debriyajlı. Tamirci yoğun olunca detaylı soramadım. Bu zincir kaval meselesi nedir bilginiz var mı ?

subablar zincirle acılıp kapanıyorsa, cc yukseltme zor iş, olmaz demiyorum.

fakat subabları acan sistem cubuklu itecek sistemli ise cok rahat cc yukseltmeye müsait olur

---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

subabları acma sistemleri farklı

OHC%2Bvs.%2BOHV%2Bvalve%2Bconfig.jpg


bu resim seni aydınlatmaya kafandaki soruları çözmene yeter sanırım
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
68
Resimle farklı çalıştıklarını anladım ama cc büyütme işinde zincirlinin niye engel olduğunu anlayamadım :pr:
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
18
subablar zincirle acılıp kapanıyorsa, cc yukseltme zor iş, olmaz demiyorum.

fakat subabları acan sistem cubuklu itecek sistemli ise cok rahat cc yukseltmeye müsait olur

---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 14:15 ----------



subabları acma sistemleri farklı

http://1.bp.blogspot.com/-L_yS93UB1...eYuNg_x9zI/s1600/OHC+vs.+OHV+valve+config.jpg

bu resim seni aydınlatmaya kafandaki soruları çözmene yeter sanırım

acaba breton s 100 hangi sistem var netten baktım bulamadım aydınlatan olursa cok teşekkür ederim.. saygılar
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Resimle farklı çalıştıklarını anladım ama cc büyütme işinde zincirlinin niye engel olduğunu anlayamadım :pr:

zincirliye uygun parca yok, uyum sorunu var yani

acaba breton s 100 hangi sistem var netten baktım bulamadım aydınlatan olursa cok teşekkür ederim.. saygılar

itecekli, klasik cg tip motor


serkanADH13 usta sagolsun

bu itecekli motor:

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116667-racer-200-motor-yarma-motor-yenileme-full-resimli.html

buda egzantirik zincirli ybr motoru:

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/89862-yamaha-ybr-motor-yenileme-full-resimli-motor-yarma.html
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
18

çok teşekkür ederim cenkito abi eline emeğine sağlık sayende bişey daha ögrenmiş oldum.
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
18
hocam bende de s 100 varda 125 cc yaptınız mı motoru yaptıysanız olumlu olumsuz yönlerini yazar mısınız ?


yaptırmadım hocam gittim ama böyle bin diyor farkı yok diyor hız istiyosan dişliler pilli beyin bişeyler yaparız dedi ortalama 200 patlıyormuş 125 yaptırmak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst