- Katılım
- 3 Nis 2012
- Mesajlar
- 323
Tartışarak bi yere varılmaz.Rakam olarak pek bi fark yok ama benim gözüme zayıf geliyo alet, zevk meselesi... 2010 x 690 x 1115 e 2010 x 685 x 1105Evet. 2007 kasasi 30cm daha ince kisa kucuk bit kadar bisey. Yahu hadi burasi kesmedi bunun wikisi var google i var var oglu var.. ne fark var 2 kasa arasinda baktin mi hic? Biri 125 lik kalacak kadar hem de. Allah akil fikir ve bilimum muhakeme yeteneginde ise yarayabilecek 3 5 sey ihsan eylesin sana...
Hem ben etrafımda da cok gördüm, 600 rr ın o kasasına ufak diyen, herşey ölcü değilki, 1.80 boya 90 kilo olan her adam aynımı gözüküyo. Herneyse uzatmaya gerek yok.
Güle güle kullan.Eski kasada nadir bulunabilecek temizlikte bir motora benziyor.Allah kaza bela vermesin.
Aynen öyle, şans işte denk geldi 10 yaşında ama ici dışı temiz bi motor.Sağolasın, Allah razı olsun.