Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Evet. 2007 kasasi 30cm daha ince kisa kucuk bit kadar bisey. Yahu hadi burasi kesmedi bunun wikisi var google i var var oglu var.. ne fark var 2 kasa arasinda baktin mi hic? Biri 125 lik kalacak kadar hem de. Allah akil fikir ve bilimum muhakeme yeteneginde ise yarayabilecek 3 5 sey ihsan eylesin sana...
Tartışarak bi yere varılmaz.Rakam olarak pek bi fark yok ama benim gözüme zayıf geliyo alet, zevk meselesi... 2010 x 690 x 1115 e 2010 x 685 x 1105
Hem ben etrafımda da cok gördüm, 600 rr ın o kasasına ufak diyen, herşey ölcü değilki, 1.80 boya 90 kilo olan her adam aynımı gözüküyo. Herneyse uzatmaya gerek yok.

Güle güle kullan.Eski kasada nadir bulunabilecek temizlikte bir motora benziyor.Allah kaza bela vermesin.

Aynen öyle, şans işte denk geldi 10 yaşında ama ici dışı temiz bi motor.Sağolasın, Allah razı olsun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ses muhabbetleri dönuyor...
Fazla ses degil, kaliteli sestir önemli olan.
Ve kaliteli ses icin motorunuza uygun üretilmis egzozu kullanmalisiniz.
Mesela Trabzonda bir RR da two egzoz vardi ve igrenc bir görüntüsu ve sesi vardi. Böğüruyordu motor...
Her daim hangi motor icin uretildigine dikkat etmek gerekir ;)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Soyle de 2 laf vardir :))

Rr a soba borusu taksan ses alirsin :))
Suyunu tuzunu koy aynen devam :))

Massallah diyelim gercekten bakimini aksatmadktan snra her yola gelio makine..
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
106
2 gündür ha bindim ha binicem diyorum bir türlü binemedim.
Hafa bi açıyor bi kapıyor manyak oldum oturduğum yerde.

Alalı daha 1 hafta oldu binemedik bir türlü...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ilk defa istanbul trafiginde 101" üzeri gormedım.hava bayag soguk sanırım :p

bu arada on frenı kasmak zorunda kaldım kırmızıda gecen gerızekalı bır yaya yuzunden.on tekerlek 2 defa zıpladı resmen sonra hafıf kaydı ama one yıgıldıgım ıcın mıdır nedır stabıl bır sekılde durdum :)
adama bagırdıgımda elındekı telefondan kafasını kaldırıp ısıga baktı.kırmızıyı gorunce dudaklarını buzusturdu.ben de la havle dıyıp devam ettım.en sag serıdı kullanırken gerızekalı yayaları goz onunde bulundurun kesınlıkle.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Aman dikkat hocam şu soğuklarda binmeyelim lastik ısınmıyo yol tutmuyo fren desen haşat, en kötü tecrübeniz böyle olsun Allah beterinden korusun
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
ilk defa istanbul trafiginde 101" üzeri gormedım.hava bayag soguk sanırım :p

bu arada on frenı kasmak zorunda kaldım kırmızıda gecen gerızekalı bır yaya yuzunden.on tekerlek 2 defa zıpladı resmen sonra hafıf kaydı ama one yıgıldıgım ıcın mıdır nedır stabıl bır sekılde durdum :)
adama bagırdıgımda elındekı telefondan kafasını kaldırıp ısıga baktı.kırmızıyı gorunce dudaklarını buzusturdu.ben de la havle dıyıp devam ettım.en sag serıdı kullanırken gerızekalı yayaları goz onunde bulundurun kesınlıkle.

Sıcak bir yaz günü, caddebostan ışıklarda sahroş bir yaya yüzünden kıçı 130-150 derece açıyla havaya kaldırmışlığım vardır. Yayalar bazen araçlardan daha tehlikeli olabiliyor ne yazıkki. Özellikle kalabalık, işlek caddelerde...

Gerçi benimkisi onca insanın içerisinde hava olmuştu :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sıcak bir yaz günü, caddebostan ışıklarda sahroş bir yaya yüzünden kıçı 130-150 derece açıyla havaya kaldırmışlığım vardır. Yayalar bazen araçlardan daha tehlikeli olabiliyor ne yazıkki. Özellikle kalabalık, işlek caddelerde...

Gerçi benimkisi onca insanın içerisinde hava olmuştu :mrgreen:

:):):) şekil 1a diosun

safe_image.php



bu arada rrın uzerıne 5000 verılır mı dersınız?

gsx-r 1000
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
nasıl stoppie ye başladım :)
vuvv güzel makinaymışşş
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün 10 dakika turladi...
Ulan ne fena gidiyor yahu :)
Bu arda ben ilk ve tek buyük motorkazami bir yaya yüzunden yaptim ve bu nedenle sol ayagim sakat kaldi..
Yayalara daha cok dikkat edin ;)
@wolrath;
Sahsen ben 12000 km deki bebegimi verip 33Bin kmde bir motor almam ki hele uste para hic vermem :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
@wolrath;
Sahsen ben 12000 km deki bebegimi verip 33Bin kmde bir motor almam ki hele uste para hic vermem :)

h.sonu bazıları sagolsun TORK neymiş gosterdı.bu yuzden bı lıtrelık hıssetmek ıstıyorum.delı dumrul gıbı kullanan bırısı degılım ama alt devır hastasıyım :) e hem spor hem de altdevır olursa tadından yenmez :)

benımkı 2007 31.000 de :) sıfırları arasında 11.000tl fark var. istenen rakam belkı cok gozukebılır ama mantıksız da degıl.motoru begendım ama beyaz mavi olsa buraya bıle yazmaz-sormazdım :) cbr250 beyazdı.rr sıyah.sıyah ustune sıyah almaya da pek yanasmıyorum.daha bugun sıldım.eve geldım yıne tozları cekmiş :) hasta gbı mendılle dolasıyorum :D
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
h.sonu bazıları sagolsun TORK neymiş gosterdı.bu yuzden bı lıtrelık hıssetmek ıstıyorum.delı dumrul gıbı kullanan bırısı degılım ama alt devır hastasıyım :) e hem spor hem de altdevır olursa tadından yenmez :)

benımkı 2007 31.000 de :) sıfırları arasında 11.000tl fark var. istenen rakam belkı cok gozukebılır ama mantıksız da degıl.motoru begendım ama beyaz mavi olsa buraya bıle yazmaz-sormazdım :) cbr250 beyazdı.rr sıyah.sıyah ustune sıyah almaya da pek yanasmıyorum.daha bugun sıldım.eve geldım yıne tozları cekmiş :) hasta gbı mendılle dolasıyorum :D

Motoruna hasta olduğunu söyleyebiliriz :)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Bugun fethiye de gunluk guneslik bir hava vardi haliyle sabah ise giderken ve aksam is cikisi gazladim biraz. 3 - 4 gündür yağmur olunca güzel havayı özlüyor insan :)


Woltrah hocam onlar ne güzel elcikler manetler farlar maşallah :))
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Bugün hava güzeldi ve arabanın camlarını açtım.. Biz de anca böyle avunuyoruz.. :)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Araba deyip geçmemek lazım kendimi bildim bile motor kullanıyorum. Sadece a2 ehliyetim var. Toplamda 10-15 kere araba sürmüşlüğüm var amasya kış gününde artık bir araba almalıyım dediğim olmuyor değil. Her aracın önemi ve tadının apayrı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst