Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Evet. 2007 kasasi 30cm daha ince kisa kucuk bit kadar bisey. Yahu hadi burasi kesmedi bunun wikisi var google i var var oglu var.. ne fark var 2 kasa arasinda baktin mi hic? Biri 125 lik kalacak kadar hem de. Allah akil fikir ve bilimum muhakeme yeteneginde ise yarayabilecek 3 5 sey ihsan eylesin sana...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Cakalaz tamirci zaten cok yakin arkadasim disli den dolayi dedi otoban da hiz yapip top speedleri yükseltmek amaciyla muhtemelen degisim yapilmis. Sehir ici 1 ile tam basma sansim bile olmuyor. Baska arkadaslar redline a geliyor ben mumkun degil :)

İlk 5bin devir cok sakin davranıyor makina. Simdilik 1000km devirdim gayet mutluyum :))
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Motor Siyah ve hava karanlik olmasina ragmen...

466494_10151476239118422_1446434392_o.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Motoru alamadık daha, ben de arabayı koyimmm cbr250 de arkadasınn :)


v4z8q.jpg
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Arıyorduk aranan kan bulundu sonunda :) 2010 honda 600rr 11000 km de hayırlı olsun sifomehmet arkadaşıma

Yolculuk bu şekilde başladı



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Benzin aldık :) depo boş almışlardı otobüse


Uploaded with ImageShack.us

Kardeşinin yanına koyduk :)


Uploaded with ImageShack.us

Tekrar dan hayırlı olsun Sifomehmet kardeşimize :)



Uploaded with ImageShack.us

Kazasız belasız
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hayırlı olsun mehmet kazasız belasız inş. tekerin daima düz bassın :) otobüs yolculuğuda keyifli geçmiş anlaşılan 600 rr güzel tercih ses harika :) en kısa zamanda metinle beraber çekeceğin videoları bekliyoruz :)
 
Katılım
24 Kas 2012
Mesajlar
28
hayırlı olsun mehmet kazasız belasız inş. tekerin daima düz bassın :) otobüs yolculuğuda keyifli geçmiş anlaşılan 600 rr güzel tercih ses harika :) en kısa zamanda metinle beraber çekeceğin videoları bekliyoruz :)

çok teşekkrler...two brothers en çok yakışanı dediler temiz dediler güsel dediler baktık hepsi doğru aldık geldik valla...yalnız bu kadar uzun bi yolculuk yapmadım daha önce vakit geçmek bilmedi...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hacım hayırlı uğurlu olsun Allah kazadan beladan esirgesin, kaça bitirdiniz pazarlığı sorması ayıptır :cat:

---------- Post added at 08:10 ---------- Previous post was at 08:06 ----------

Arkadaşlar bide ebay den mono kapak ile ledli sinyalli stop lambası sipariş etmiştim 2 hafta oldu halen ses soluk yok gelirmi acep :silent:

Benide ekzoz'a heveslendiriyosunuz bide bana ayarlasak bişeyler :p
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Tekerin düz bassin :)

Arkandan asfalt aglasin :)

Darisi da benim başıma :)

Izmir cbr 250r ufuk tay :)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Valla two brothers'ı hiç bilmiyorum ama rs 5 carbon eksoz vardı bende, cok hosuma giderdi sesi, bigün antalyada ısıklarda durmustum yanıma bir gsxr1000 geldi adam bildigin isyan etti seninkinden böyle cıkıyo benden neden cıkmıyo diye :) :)
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Hacım hayırlı uğurlu olsun Allah kazadan beladan esirgesin, kaça bitirdiniz pazarlığı sorması ayıptır :cat:

---------- Post added at 08:10 ---------- Previous post was at 08:06 ----------

Arkadaşlar bide ebay den mono kapak ile ledli sinyalli stop lambası sipariş etmiştim 2 hafta oldu halen ses soluk yok gelirmi acep :silent:

Benide ekzoz'a heveslendiriyosunuz bide bana ayarlasak bişeyler :p
Ebay den alışverişlerde alışveriş yaptığınız ülkeye göre 15-30 günde gelir.Hatta bazen 40 gün bile sürebilir.Ama gelir nihayetinde...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Çinden sipariş vermiştim kargo takipte sorgulatınca ayın 25 inde çinden ayrılmış gözüküyo ama gerisi muamma, henüz TR'ye giriş yapmadı demekki :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst