- Katılım
- 1 Eyl 2013
- Mesajlar
- 43
600rr'ın bakım periyodu ortalama maliyeti ve yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misiniz?
Doğru düzgün şeyler kullanıyorsa usta zararda
Yağı kaç lt alıyor bilmiyorum fakat 3lt aldığını varsayıyorum.
fiyatları ortalama piyasa sallıyorum yukarıdır aşağı değildir.Üstüne işçilik + iteleme vs koymuyorum
yağ 30t l* 3 = 90
yağ filitresi 20tl = 20
hava filitresi 60tl = 60
buji stndart 15tl * 4 = 60
antifiriz 10tl = 10
kaynak 15tl = 15
TOPLAM 265TL
Sen hangi marka ne kullanacağını bi sor öyle iş yaptır.
600rr ın orjinal hava filtresi zaten bi 120-150tlcelal beyin dediği gibi usta zararda
15tllik bujiler 600rr gitmz adeti 30tllik bujiler vardı normal yerlerde onlardan koyuyorlar bi buji değişimi kafadan 120tl zaten
![]()
Abi tribe soktun beni. Hyosungun gözünün yağını yiyim derdim ama demicem, neyse parası veririz, 4 silindirin verdiği tadın %1 i değil benim gözümde para
![]()
Bu arada hesaba katmadığın tek bişey var, bu verdiğin fiyatlar senin benim almaya kalktığımızda karşımıza cıkacak fiyatlar, yani bu adam bu işi yapıyosa illaki nevaleyi aldığı fiyat cok farklıdır. Bide ilk mesajımda dediğim gibi yıllardır gidip geldiğim bi abi, motor alırkende cok yardımcı oldu mesala iki kere kendi motoruyla gittik bana motor bakmaya...
Bu arada buji işini o da dedi toplamda 80 tl farkla kaliteli takalım bence diye, onu ben istemedim.Şimdi devir göstergeside yapılcak, o ne olur ne kadar tutar bilmiyorum, bütcemde sıkıştı biraz bu aralar farklı bir sürü gider üstüste binince...
Benim de gösterge ilk çalışmamaya başladı kontak açınca km saat 300den sayıyor ama hareket edince sıfır idi usta ile söküp taktık düzeldi sorun şanzıman tarafına giden telden kaynaklanmis. Sizin kontak açılınca çalışıyor mu?
Bak cümlenin başı ile sonu çok farklı. Başta para ne ki değer diyip sonunda dağılıyorsun
Hesaba katmadığım mı![]()
Bayiler orjinal parçayı %15-20 indirimle alıyor. Orjinal parçanın bayi alışından hesaplayalım istersen. En az 330-340 gibi birşey yapar.
Şaka bir yana kardeşim tavsiyem ne olur biliyor musun?
Havalar kötü bırak yatsın motosiklet 1 ay. Bakımı sonra yaptırırsın ama kaliteli ve orjinal malzeme ile yaptırırsın.
Eğer fiyat farkı varsa hatta interneten yurt dışından satın al. Ama iyi mal kullan.
Ben 10 lu iridyum alıyorum yurt dışından. İki silindirli kullanan 3-4 arkadaş ile gayet güzel paylaşıyoruz fiyat totalde Türkiye satışının yarısına geliyor.
Gel sana gerçek fiyat hesabı yapalım
yağ olarak motul 7100 (lt fiyatı 45tl)
orjinal hava filitresi
kaliteli biryağ filitresi.
NGK iridyum buji
Sen bi hesapla kaç para yapıyor ona göre para ayarla.Aceleye gerek yok.bırak motor dinlensin biraz![]()
http://image5.sahibinden.com/photos/89/90/76/140899076cuj.jpg
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...-eldiveni-cesitli-bedenlerde-140899076/detay/
80 liraya aldım bu eldiveni. Soğuk geçirmedi, ama üstteki koruması elimi acıttı biraz.
El acitiyorsa duzelmez. Benim yazlik eldivenimde de ayni sorun vardi yirttim attim
Tekrar ayni marka ayni beden eldiven aldm cok rahat geldi. Bazilarinda uretim hatasi olabiliyor...
Ben Kislik Kevlar aldim. 70 TL .
Cok rahat ve korumali




Marka olarak Kevlar Yazıyor ; Korumalı ve Fosforlu, İçi Deri Eldiven..
Hatta Eli büyük olan varsa 50 TL ye gönderim yapayım bende bir tane de büyük beden ( 2XL ) sıfır var... Fakat Kalıbı dardır. Benim ellerim S olmasına ragmen bu eldivende M giyiyorum...
[url]http://img202.imageshack.us/img202/1047/atj2.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img59.imageshack.us/img59/9423/ekq9.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img823.imageshack.us/img823/5661/55c3.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img191.imageshack.us/img191/9974/kefl.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us