Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bakım maliyeti hakkında net bişey söylemek zor değişken çok fazla, kullanılan yedek parça ürün markaları kalite seviyeleri vs vs mesela elinizden iş geliyodur bakımlarını kendiniz yaparsınız işçilik vermezsiniz gibi. Yakıt olarakta kullanım tarzına bağlı olarak kabaca 5 lt ile 7,5 lt arası geziniyor...
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Doğru düzgün şeyler kullanıyorsa usta zararda
Yağı kaç lt alıyor bilmiyorum fakat 3lt aldığını varsayıyorum.

fiyatları ortalama piyasa sallıyorum yukarıdır aşağı değildir.Üstüne işçilik + iteleme vs koymuyorum
yağ 30t l* 3 = 90
yağ filitresi 20tl = 20
hava filitresi 60tl = 60
buji stndart 15tl * 4 = 60
antifiriz 10tl = 10
kaynak 15tl = 15
TOPLAM 265TL

Sen hangi marka ne kullanacağını bi sor öyle iş yaptır.

Abi tribe soktun beni. Hyosungun gözünün yağını yiyim derdim ama demicem, neyse parası veririz :D, 4 silindirin verdiği tadın %1 i değil benim gözümde para :D
Bu arada hesaba katmadığın tek bişey var, bu verdiğin fiyatlar senin benim almaya kalktığımızda karşımıza cıkacak fiyatlar, yani bu adam bu işi yapıyosa illaki nevaleyi aldığı fiyat cok farklıdır. Bide ilk mesajımda dediğim gibi yıllardır gidip geldiğim bi abi, motor alırkende cok yardımcı oldu mesala iki kere kendi motoruyla gittik bana motor bakmaya...
Bu arada buji işini o da dedi toplamda 80 tl farkla kaliteli takalım bence diye, onu ben istemedim.Şimdi devir göstergeside yapılcak, o ne olur ne kadar tutar bilmiyorum, bütcemde sıkıştı biraz bu aralar farklı bir sürü gider üstüste binince...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
600rr ın orjinal hava filtresi zaten bi 120-150tl :D celal beyin dediği gibi usta zararda :D 15tllik bujiler 600rr gitmz adeti 30tllik bujiler vardı normal yerlerde onlardan koyuyorlar bi buji değişimi kafadan 120tl zaten :D

Ben de bir-iki şey ekleyeyim-orijinal y.filtre=40 lira,yağ da filtre değişimiyle 2,8 lt alıyor=lt'si: 25-30 liradan 3 lt= 75-90 tl+filtre=130
Adam (usta)cebinden para çıkmıştır-yada hiçbirşey yapmamıştır(sadece yağ+suyu değişti)....:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tüm motorlarımda oldugu gibi RR 'imda da orjinal parca kullaniyor ve surekli servisten parca aliyorm..
*Orjinal yağ filtresi : 40 TL
*Orjinal Hava filtresi : 130 TL
*Bujilerin teki 86 TL dir. Ve yeni kasa RR lara siradan buji takmamanizi tavsiye ederim.
En son akü almistim,
Yuasa YTZ10s : 360 TL
Kullandiginiz parcalara dikkat edin...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Benim de gösterge ilk çalışmamaya başladı kontak açınca km saat 300den sayıyor ama hareket edince sıfır idi usta ile söküp taktık düzeldi sorun şanzıman tarafına giden telden kaynaklanmis. Sizin kontak açılınca çalışıyor mu?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Abi tribe soktun beni. Hyosungun gözünün yağını yiyim derdim ama demicem, neyse parası veririz :D, 4 silindirin verdiği tadın %1 i değil benim gözümde para :D
Bu arada hesaba katmadığın tek bişey var, bu verdiğin fiyatlar senin benim almaya kalktığımızda karşımıza cıkacak fiyatlar, yani bu adam bu işi yapıyosa illaki nevaleyi aldığı fiyat cok farklıdır. Bide ilk mesajımda dediğim gibi yıllardır gidip geldiğim bi abi, motor alırkende cok yardımcı oldu mesala iki kere kendi motoruyla gittik bana motor bakmaya...
Bu arada buji işini o da dedi toplamda 80 tl farkla kaliteli takalım bence diye, onu ben istemedim.Şimdi devir göstergeside yapılcak, o ne olur ne kadar tutar bilmiyorum, bütcemde sıkıştı biraz bu aralar farklı bir sürü gider üstüste binince...

Bak cümlenin başı ile sonu çok farklı. Başta para ne ki değer diyip sonunda dağılıyorsun :)
Hesaba katmadığım mı :)
Bayiler orjinal parçayı %15-20 indirimle alıyor. Orjinal parçanın bayi alışından hesaplayalım istersen. En az 330-340 gibi birşey yapar.
Şaka bir yana kardeşim tavsiyem ne olur biliyor musun?
Havalar kötü bırak yatsın motosiklet 1 ay. Bakımı sonra yaptırırsın ama kaliteli ve orjinal malzeme ile yaptırırsın.
Eğer fiyat farkı varsa hatta interneten yurt dışından satın al. Ama iyi mal kullan.

Ben 10 lu iridyum alıyorum yurt dışından. İki silindirli kullanan 3-4 arkadaş ile gayet güzel paylaşıyoruz fiyat totalde Türkiye satışının yarısına geliyor.

Gel sana gerçek fiyat hesabı yapalım
yağ olarak motul 7100 (lt fiyatı 45tl)
orjinal hava filitresi
kaliteli biryağ filitresi.
NGK iridyum buji

Sen bi hesapla kaç para yapıyor ona göre para ayarla.Aceleye gerek yok.bırak motor dinlensin biraz ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Benim de gösterge ilk çalışmamaya başladı kontak açınca km saat 300den sayıyor ama hareket edince sıfır idi usta ile söküp taktık düzeldi sorun şanzıman tarafına giden telden kaynaklanmis. Sizin kontak açılınca çalışıyor mu?

Benim durumda aynı sayılır, yanlız bendeki sorun hız göstergesinde değil, devir göstergesinde, check up yaparken (kontağı ilk actığımda) devir sona kadar gelip geri dönüyo ama motoru calıştırdığımda falan tık yok, olduğu yerde kalıyo, genede bunu birazdan gidip ustama söylerim...


Bak cümlenin başı ile sonu çok farklı. Başta para ne ki değer diyip sonunda dağılıyorsun :)
Hesaba katmadığım mı :)
Bayiler orjinal parçayı %15-20 indirimle alıyor. Orjinal parçanın bayi alışından hesaplayalım istersen. En az 330-340 gibi birşey yapar.
Şaka bir yana kardeşim tavsiyem ne olur biliyor musun?
Havalar kötü bırak yatsın motosiklet 1 ay. Bakımı sonra yaptırırsın ama kaliteli ve orjinal malzeme ile yaptırırsın.
Eğer fiyat farkı varsa hatta interneten yurt dışından satın al. Ama iyi mal kullan.

Ben 10 lu iridyum alıyorum yurt dışından. İki silindirli kullanan 3-4 arkadaş ile gayet güzel paylaşıyoruz fiyat totalde Türkiye satışının yarısına geliyor.

Gel sana gerçek fiyat hesabı yapalım
yağ olarak motul 7100 (lt fiyatı 45tl)
orjinal hava filitresi
kaliteli biryağ filitresi.
NGK iridyum buji

Sen bi hesapla kaç para yapıyor ona göre para ayarla.Aceleye gerek yok.bırak motor dinlensin biraz ;)

Hocam motor yapılıyo şuan icin yapacak bişey yok.İlgin icin teşekkür ederim bu arada.Yanlız benim cümlemin başıyla sonu şöyle tutmadı, başta bakımı 1000 tl benzini 100 tl olsa bile verdiği zevke karşılık değer hatta ucuz bile demek istedim.Sonda ise alakasız bir sürü masraf beni buldu dedim ve bunlar motorsikletle uzaktan yakından alakası olmayan şeyler, başka hobiler iş giderleri vs...

Benim asıl işim öğrencilik zaten, arta kalan zamanların da büyük bi kısmında calışıyorum. Motorsiklet işi yüzünden maddi olarak ailem bana pek yardım etmez.Tek avantajlı olduğum konu, yaşadığım eve yediğim yemeğe vs. para vermiyorum.Yani bu halimle zorlanmam normal tabiki, iş hayatında olsam aynı anda iki tane racing bile tutardım elimde, o gün ne renk giymişsem ona göre motorsiklet.. :D

Neyse konuyu fazla dağıttım... Şimdi gelelim benim şuan düşündüğüme: Önümüz kış ve bahar, kaliteli bi bakım yapıp motorsikleti yatırmak ne kadar mantıklı bilmiyorum (gerçekten bilgim yok) ama benim icimin rahat etmiceği kesin.Şimdi önümüzdeki 5 ay boyunca benim yapacağım km 1000 le 2000 arası. Bu bakım bu sürede beni idare etse yeter.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
arkadaşlar selamlar 2006 model 600rr arıyoruz bır dostum için mümkünse düzgün makina satanlar yada satan dostu olanlar mesajlarsa sevınırım
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Barış'ın 2007 model 600rr'ını öneririm.

Linkini bir önceki sayfada bulabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
mehmetcım 2006 ıle 2007 arasında fiyat farkı var.muhtemelen arkadaslar bu yuzden o kasanın son senesıne bakıyorlardır ;)
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247

Bugün akşam üstü gezindim biraz. Hava 4 derece civarıydı. Başparmaklarım üşüdü.
Daha önceden çıktığımda hava 10 derece civarıydı, uzun yolda üşütmemişti. Çok soğuklar için ideal bir eldiven değil. Birde üst korumasının elimi acıtması devam ediyor, rahat edemiyorum eldivenin içinde :(
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Benzer bir eldiven benimde elimi acitmisti gecen sene ve hic gecmedi careyi yeni eldiven almakta buldum umarim sizin ki gecer
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
El acitiyorsa duzelmez. Benim yazlik eldivenimde de ayni sorun vardi yirttim attim :)
Tekrar ayni marka ayni beden eldiven aldm cok rahat geldi. Bazilarinda uretim hatasi olabiliyor...
Ben Kislik Kevlar aldim. 70 TL .
Cok rahat ve korumali
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
El acitiyorsa duzelmez. Benim yazlik eldivenimde de ayni sorun vardi yirttim attim :)
Tekrar ayni marka ayni beden eldiven aldm cok rahat geldi. Bazilarinda uretim hatasi olabiliyor...
Ben Kislik Kevlar aldim. 70 TL .
Cok rahat ve korumali

Marka model tavsiyesi alabilir miyim. Bende muhtemelen yeni eldiven alacağım, bu eldivenle olmayacak.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bu soğukta halen motosiklete binebiliyorsanız helal olsun ben sokakta yürüyemiyorum :sunny:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Marka olarak Kevlar Yazıyor ; Korumalı ve Fosforlu, İçi Deri Eldiven..
Hatta Eli büyük olan varsa 50 TL ye gönderim yapayım bende bir tane de büyük beden ( 2XL ) sıfır var... Fakat Kalıbı dardır. Benim ellerim S olmasına ragmen bu eldivende M giyiyorum...


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Marka olarak Kevlar Yazıyor ; Korumalı ve Fosforlu, İçi Deri Eldiven..
Hatta Eli büyük olan varsa 50 TL ye gönderim yapayım bende bir tane de büyük beden ( 2XL ) sıfır var... Fakat Kalıbı dardır. Benim ellerim S olmasına ragmen bu eldivende M giyiyorum...
[url]http://img202.imageshack.us/img202/1047/atj2.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img59.imageshack.us/img59/9423/ekq9.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img823.imageshack.us/img823/5661/55c3.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img191.imageshack.us/img191/9974/kefl.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Ben L giyiyorum normalde. 2xl büyük gelir ki ya
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yapacak birsey yok :)
Saglik olsn diyelim ama guzel eldiven bunlar bulursaniz degerlendirin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst