Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
valla hacı her ne kadar klişe bir söz olsa da çok doğru, katılırım: "4 teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.." Arabayı her zaman ulaşım aracı gözüyle bakmışımdır.. Allahıma bin şükür genç yaşta aldım bi araba kendime, ne babadan, ne arkadaşlardan minnet etmiyorum ama ne bileyim sevmiyorum ya.. Tamam geçiyosun içine açıyosun klimayı, kışın sıcak, yazın serin ohhh miss diyosun ama zevk almıyosun, motorla giderken insana yol dayanmıyo, arabada da aksine yol bitmiyo.. yazın öğle sıcağında da, kışın buzzz gibi havada da motosikleti tercih ederdim, bilmeyenler belki -görmemişin motoru olmuş diye yorum yapıodu, bilmiyorum ama motorsiklet benim için çok ayrı bişey.. :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Havalar soğuyunca çıkamaz olduk araya yeşillik olsun bari :p
rgj6.jpg
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Ben bugün çıktım. Gerçi dışarısı 8-9 derece civarındaydı. 100 km kadar yol yaptım, okula gittim geldim. Yeni eldiven almıştım kışlık, onları denedim, Soğuk geçirmiyor ama biraz rahatsız etti elimi, üstündeki koruması elimi acıttı azcık. Belki ilk kez giydiğim için olabilir. 80 lira verdim.
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
43
herkese iyi forumlar
600rr kullanan arkadaşlardan motor hakkında genel bilgi alabilir miyim?
mesela 2006 model ve üstü rr lar karbüratörlü mü yoksa enjeksiyon mu?
2 el rr makinede nelere dikkat etmek gerekir?
kaç modeller ortalama ne eder kazasız bi motor için
cevap veren herkese şimdiden teşekkrler
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
herkese iyi forumlar
600rr kullanan arkadaşlardan motor hakkında genel bilgi alabilir miyim?
mesela 2006 model ve üstü rr lar karbüratörlü mü yoksa enjeksiyon mu?
2 el rr makinede nelere dikkat etmek gerekir?
kaç modeller ortalama ne eder kazasız bi motor için
cevap veren herkese şimdiden teşekkrler
selam,karbüratörlü 600rr yoktur hepsi enjeksiyonludur.2.el motor alırken mutlaka bir ustaya gösterin veya daha önce 600rr kullanmış, motorun huyunu suyunu bilen biriyle motor bakmanızda yarar var.Çünkü piyasa motoru olduğu için 2.el haşat motorlarla dolu.Bana kalırsa 2006 temiz bir 600rr 15bin den fazla etmez.Ama 2004 lere 19bin isteyen bile var.Tavsiyem 2007 ve üstü modellere bakın 18-19 bine güzel motorlar var.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
enxdesign;
Ne marka eldiven aldin?
Ben de yeni aldim Kevlar markanin korumali kislik eldivenini..
3 derecede kullandim, üsutmuyor ama hafif sogugu hissettiriyor.
Herhangi bir rahatsizlik vermiyor
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
1467218_588292961219388_441182209_n.jpg


Resmi ekledikten sonra aklıma geldi, şimdi öylemi biniyosun motora muhabbetleri hiç başlamadan direk yaziyim, o fotoraf icin öyle.
Normalde takımım bu şekilde; sırt cantalı olan benim.
537377_487792411269444_594110865_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
http://www.hondamototal.com/?urun-1709-Spidi-Voyager-H2Out-Eldiven.html

Linkteki eldiveni kullanıyorum. Dün 50 km'lik sağnak yağışta sürüş yaptım. Elim çok az üşüdü ve hiç ıslanmadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum :cat:

Bu parayı verdikten sonra isterse ıslatsın :)
Benim yazlık eldivenim var, 150 liraya almıştım. Normalde eldiven içliği alacaktım. Fakat bulamadım, fiyatlarıda 40-50 lira civarındaymış. Onun yerine ucuz bir eldiven aldım. Yazlık eldivenimde eskimesin bari
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Arkadaşlar merhabalar haftasonu bu kaç işimiz vardı 4 arkadaş istanbul a geldik. Cumartesi sabah 8 de binip 9 da Sabiha gokçen é indik uçak sıcak havaalanı sıcak ama dışarı bi çıktık sanki buz dolabında buzluk kısmı :)
Kadıköy é geldik vapur a bindik é foto vs diye üst kattayiz. İnerken kulaklarım koptu mu yerinde mi diye arkadaslara soruyorum. Trafik ve hızlı akması ayrı soğuk ayrı dert. Bu havada helal olsun Size :) doğu illerde yaşayan arkadaşları tahmin bile edemiyorum...

Şimdi fethiye de gelince bi kaç tur attım bi kaç tere gittim hava 9.5 - 10 derece ama yinede ılık olması güzel :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kışın Eldivenin Markasını cok da umursamıyorum. Cünkü zaten kışlık eldivenler yapıları gereği Kalın kumasla üretilmişlerdir. Bir miktar koruma da var ise Sorun kalmıyor .
Üşütmesin yeter :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Motoru bakıma verdim. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler, su (galiba antifriz suyu) + kırık ayaklığın kaynağı yapılıp takılıcak. 250 lira istedi usta, verdim bende. Sizce fiyat normal mi ? Hyo dan sonra yüksek geldi baya, tamam biri 2 biri 4 silindir, muhtemelen aldıkları yağ miktarı vs. de farklıdır ama genede biraz yüksek gibi sanki. + Devir saati bozuk göstergede yapılcak ama o bu fiyata dahil değil, usta söküp gösterge tamircisine götürcekmiş, artık o da ne kadar tutarsa...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Motoru bakıma verdim. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler, su (galiba antifriz suyu) + kırık ayaklığın kaynağı yapılıp takılıcak. 250 lira istedi usta, verdim bende. Sizce fiyat normal mi ? Hyo dan sonra yüksek geldi baya, tamam biri 2 biri 4 silindir, muhtemelen aldıkları yağ miktarı vs. de farklıdır ama genede biraz yüksek gibi sanki. + Devir saati bozuk göstergede yapılcak ama o bu fiyata dahil değil, usta söküp gösterge tamircisine götürcekmiş, artık o da ne kadar tutarsa...

Doğru düzgün şeyler kullanıyorsa usta zararda
Yağı kaç lt alıyor bilmiyorum fakat 3lt aldığını varsayıyorum.

fiyatları ortalama piyasa sallıyorum yukarıdır aşağı değildir.Üstüne işçilik + iteleme vs koymuyorum
yağ 30t l* 3 = 90
yağ filitresi 20tl = 20
hava filitresi 60tl = 60
buji stndart 15tl * 4 = 60
antifiriz 10tl = 10
kaynak 15tl = 15
TOPLAM 265TL

Sen hangi marka ne kullanacağını bi sor öyle iş yaptır.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Motoru bakıma verdim. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler, su (galiba antifriz suyu) + kırık ayaklığın kaynağı yapılıp takılıcak. 250 lira istedi usta, verdim bende. Sizce fiyat normal mi ? Hyo dan sonra yüksek geldi baya, tamam biri 2 biri 4 silindir, muhtemelen aldıkları yağ miktarı vs. de farklıdır ama genede biraz yüksek gibi sanki. + Devir saati bozuk göstergede yapılcak ama o bu fiyata dahil değil, usta söküp gösterge tamircisine götürcekmiş, artık o da ne kadar tutarsa...
600rr ın orjinal hava filtresi zaten bi 120-150tl :D celal beyin dediği gibi usta zararda :D 15tllik bujiler 600rr gitmz adeti 30tllik bujiler vardı normal yerlerde onlardan koyuyorlar bi buji değişimi kafadan 120tl zaten :D
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
600rr ın orjinal hava filtresi zaten bi 120-150tl :D celal beyin dediği gibi usta zararda :D 15tllik bujiler 600rr gitmz adeti 30tllik bujiler vardı normal yerlerde onlardan koyuyorlar bi buji değişimi kafadan 120tl zaten :D
Bey diye sana derler.Seviyeyi yükseltme arkadaş :D
Iridyum NGK bujiler diyorsun. Bence de 4 silindirli bir motosiklette iridyum kullanılmalı. Fakat toplam fiyatı ustanın verdiği fiyat aralığına sokmak için ancak bu kadar yapabildim :)
Herşey yan sanayi herşey vasat. Yine 250tl yi geçiyor.
Bence hava filitresi orjinal olmasında fayda var yoksa enjeksiyonlu motosikletin hava akışında değişiklik olduğunda arada bir uyarı lambası yakar paranoyaya sokar sizi.
Bujiler iridyum olsun ki çok daha güzel gitsin motosiklet.
Havalar zaten soğuk kaliteli ve uygun incelikte bir yağ olsun ki ilk çalıştırma ve ısınma sırasında motor çok aşınmasın. Yağ fiyatı için motulun 5100 ünden bile ucuz değer yazdım yine 250 tl yi aştı.

Özetle o para verilecek bitti artık 250cc günleri, hadi bakalım pamuk eller cebe :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst