- Katılım
- 24 Eki 2006
- Mesajlar
- 433
- Motosikleti
- Benelli Trk702x, Honda Pcx125
valla hacı her ne kadar klişe bir söz olsa da çok doğru, katılırım: "4 teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.." Arabayı her zaman ulaşım aracı gözüyle bakmışımdır.. Allahıma bin şükür genç yaşta aldım bi araba kendime, ne babadan, ne arkadaşlardan minnet etmiyorum ama ne bileyim sevmiyorum ya.. Tamam geçiyosun içine açıyosun klimayı, kışın sıcak, yazın serin ohhh miss diyosun ama zevk almıyosun, motorla giderken insana yol dayanmıyo, arabada da aksine yol bitmiyo.. yazın öğle sıcağında da, kışın buzzz gibi havada da motosikleti tercih ederdim, bilmeyenler belki -görmemişin motoru olmuş diye yorum yapıodu, bilmiyorum ama motorsiklet benim için çok ayrı bişey.. 