[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
sefa da 13.30 toplaşma var...gençlik caddes döngel sokak girişinde sefa bistro..herkesi bekleriz...
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Aslında motor alan kişiye tatlı ısmarlamak lazım dimi bugra Adam dünyanın masrafını ediyo daha bide tatlı istiyolar :D terbiyesizler :D
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Aslında motor alan kişiye tatlı ısmarlamak lazım dimi bugra Adam dünyanın masrafını ediyo daha bide tatlı istiyolar :D terbiyesizler :D

dünyanın masrafı içinde göze batmaz abi işte...ben de ufak tefek ihtiyaçlarımı hep bu tür alımlara dek getiririm..yeni malın heyacanı ve meblağsı içinde kaybolur gider:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Aslında motor alan kişiye tatlı ısmarlamak lazım dimi bugra Adam dünyanın masrafını ediyo daha bide tatlı istiyolar :D terbiyesizler :D

2105 sayılı sokak kanununun 5. maddesi A bendi der ki;
"noter ve tatlı masrafını motoru alan öder. aksi davranış sergileyenler 6 aydan 2 yıla kadar ayıplanır, hor görülür."
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
2105 sayılı sokak kanununun 5. maddesi A bendi der ki;
"noter ve tatlı masrafını motoru alan öder. aksi davranış sergileyenler 6 aydan 2 yıla kadar ayıplanır, hor görülür."

Akşama dükkanına uğrayıp sus payını verecektim ama hakkını kaybettin guvvet abi..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Akşama dükkanına uğrayıp sus payını verecektim ama hakkını kaybettin guvvet abi..

aynı kanunun 6. maddesi der ki;
"her türlü sus payı, rüşvet, hediye ve imtiyaz yukarıdaki kanundan münezzeh olup icabı halinde gereken destek müşteki'ye verilebilir."

yani buğranın tatlı alması şart değildir arkadaşlar, kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz allasen! :cherry:
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
aynı kanunun 6. maddesi der ki;
"her türlü sus payı, rüşvet, hediye ve imtiyaz yukarıdaki kanundan münezzeh olup icabı halinde gereken destek müşteki'ye verilebilir."

yani buğranın tatlı alması şart değildir arkadaşlar, kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz allasen! :cherry:


Hahahahahaa süpersin
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Image132_zpse1dccfb4.jpg




Image3_zps8971a185.jpg


sunday5_zpsb579bf6a.jpg


BellaCoola-14-XL.jpg


SummertripinNorway2013.jpg~original


aba3uzus.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Olm şu f800 ve 600f i olan angaralı arkadaş bi yıl içinde hepimizin toplamından çok geziyor :mrgreen:
naabak bu düzeni değiştirek mi şubattan sonra :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Sana üç isim söyleyeyim o zaman Ozan, Fatih, Osman. Bu üçlü grubun gezi ortalamasını yükseltmek için ellerinden geleni yaptı. Gerisi size kaldı.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
ikinci dönem iş bulamazsam görün lan beni :mrgreen:
diyorum ama yemezse oturur ağlarım herhal

çantalardan ses seda var mı yuaa :cherry:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Olm şu f800 ve 600f i olan angaralı arkadaş bi yıl içinde hepimizin toplamından çok geziyor :mrgreen:
naabak bu düzeni değiştirek mi şubattan sonra :mrgreen:

Ben varım lan ! Sabahdan plaka işini de hallettim yağışlı olmazsa ctesi alırım motorumu ehuehueodnelfmnıofndofndlfndonvbon fomncd idoınvdis65a4sa65as1as+41
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst