TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
hadi yokmu bu hafta gezme tozma.?

Sanki çok geliyor da :)

Yüzünü gören cennetlik

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

Apachesi olan ve diz ortusu almak isteyen varsa bana ulassin. İstanbul Anadolu yakasi... Ticaret degil. Direk verecegim.

Gerçekten çok güzel bir davraniş motorcu arkadaşlarına ücretsiz birşeyler vermek
Bende tebrik ediyorum
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
Ya hep bi işim çıktı gelemedim. Ama müsait olduğumda kesin gelicem. Gene beraber sürücez sewgilim...
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
abi ben rahat edemedim. Zaten acemiyim ayrica kiloluyum. İcine sigamadim :) 2 gunluk ortu.

bende aldımda tam dönüşlerde elcikler diz örtüsüne değiyor biraz sıkıntı yaratıyor. ucuz etin yahnisi yenmiyor muş onuda anladım :) ama ders oldu birdaha alırsam diz örtüsü kalın deri gibi olandan değilde tam bez ve biraz daha uzun birşey alıcam ;)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Deri türü olan deponun boyasını götürüyor gibime geldi bende takmıştım çıkarttım .kuryeye başlarsam iş görür ama :)
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler :silent:
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.

kardeşim al sana bedavadan tavsiye belki düşünmüşsündür de... 180 lik slindir tak olsun bitsin miss gibi modifiye gücün tadını çıkar eze eze. korma krank a da hiç bişiycik olmaz. Hİndistan da bir tanıdık bul göndersin sana orijinal silindir. Olmadı tornacıya götür üzerindeki silindiri genişletsin içine adam akıllı kalitede bir gömlek oturtsun 180 lik piston felan oldu bitti. Ama en güzeli torpilin olacak dispiritör den getirtecen 180 lik silindir piston komple offff beeeeee. Hindistan Hindistan Hindistan !!!!!!!!!!
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
herkese slmlar arkadaşlar, bilgi amaçlı soruyorum 1000 küsür sayfa gözüm yemedi açıkçası :=) sormak istediğim 2012 yada üstü bi apache düşünüyorum, tavsiye edermisiniz acaba, kronik sorunları varmıdır, son kaç yapar, motor aksamı dayanıklımıdır, titreşim ciddi derecedemidir... ufaktan bilgi vermeniz mümkünmüdür rica etsem.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
herkese slmlar arkadaşlar, bilgi amaçlı soruyorum 1000 küsür sayfa gözüm yemedi açıkçası :=) sormak istediğim 2012 yada üstü bi apache düşünüyorum, tavsiye edermisiniz acaba, kronik sorunları varmıdır, son kaç yapar, motor aksamı dayanıklımıdır, titreşim ciddi derecedemidir... ufaktan bilgi vermeniz mümkünmüdür rica etsem.

Dostum gezileri takip et bizzat katil gel gör kullan bak kendin gör boyle olmaz
En güzeli kullanip görmek zaten ayrintilari muhabbetler arada konuşuluyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
herkese slmlar arkadaşlar, bilgi amaçlı soruyorum 1000 küsür sayfa gözüm yemedi açıkçası :=) sormak istediğim 2012 yada üstü bi apache düşünüyorum, tavsiye edermisiniz acaba, kronik sorunları varmıdır, son kaç yapar, motor aksamı dayanıklımıdır, titreşim ciddi derecedemidir... ufaktan bilgi vermeniz mümkünmüdür rica etsem.

apacheler çok sağlam motorlardır. ne kadar üzersen ezersen sana o kadar keyif verir..seni yarı yolda bırakmaz..titreyerek bazılarını rahatsız eder. güçlüdür performanslıdır.. sert motor istiyorsan apache al. kafana takılanları sor ki cevaplayalım. bu şekilde çok genel konuşuluyor.. sana göre çok gelen titreşim başkasını hiç rahatsız etmez mesela.. selonun dediği gibi denemen lazım..
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Dostum gezileri takip et bizzat katil gel gör kullan bak kendin gör boyle olmaz
En güzeli kullanip görmek zaten ayrintilari muhabbetler arada konuşuluyor

dostum gezileri derken, ben yaz kış kullanma amaçlı alıcamda, şimdi bu önümüzdeki pazartesi salıya almam şart işe gidip gelmek için kullanıcam. yani gezilere gelmek isterim ama biraz uzun sürer.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
kardeşim al sana bedavadan tavsiye belki düşünmüşsündür de... 180 lik slindir tak olsun bitsin miss gibi modifiye gücün tadını çıkar eze eze. korma krank a da hiç bişiycik olmaz. Hİndistan da bir tanıdık bul göndersin sana orijinal silindir. Olmadı tornacıya götür üzerindeki silindiri genişletsin içine adam akıllı kalitede bir gömlek oturtsun 180 lik piston felan oldu bitti. Ama en güzeli torpilin olacak dispiritör den getirtecen 180 lik silindir piston komple offff beeeeee. Hindistan Hindistan Hindistan !!!!!!!!!!

ayrıca o kadar apache kullanıcısıyla kafa dengi olup silindir piston karbüratör felan ne gerekiyorsa getirtecen yurtdışından olacak bitecek 250 cc lik makinalarla kapışır hale gelmezseniz ne olayım. Tabi teknik konulara girmiyorum acaba saplama yerleri uyuyor mu gibisinden ama bence tam oturur. 180 lik offf hem de ne offfff. Yok mu Hindistan a giden????
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
apacheler çok sağlam motorlardır. ne kadar üzersen ezersen sana o kadar keyif verir..seni yarı yolda bırakmaz..titreyerek bazılarını rahatsız eder. güçlüdür performanslıdır.. sert motor istiyorsan apache al. kafana takılanları sor ki cevaplayalım. bu şekilde çok genel konuşuluyor.. sana göre çok gelen titreşim başkasını hiç rahatsız etmez mesela.. selonun dediği gibi denemen lazım..

çok denk geliyorum aslında ama, kullanıcak motor bulamadım henüz, bi arkadaş denk geldi bir tamircide, eski tipi vardı, nasıl memnunmusun dedim, yok abi titreşim berbat dedi, artçı hiç binemiyor felan dedi, şaşırttı beni ama eski bir modeldi... açıkçası titreşimi merak ediyorum ama oda dediğiniz gibi denemem şart... yine de saolun ama varsa bişeyleri söylerseniz sevinirim.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ayrıca o kadar apache kullanıcısıyla kafa dengi olup silindir piston karbüratör felan ne gerekiyorsa getirtecen yurtdışından olacak bitecek 250 cc lik makinalarla kapışır hale gelmezseniz ne olayım. Tabi teknik konulara girmiyorum acaba saplama yerleri uyuyor mu gibisinden ama bence tam oturur. 180 lik offf hem de ne offfff. Yok mu Hindistan a giden????
Sabri abi bi ara çok uğraşmıştı ama olmuyor zor getirmesi kabul etmiyor hintliler parça yollamayı :)
Anlaşılan şu ki Apache bu haliyle hizmet vericek :)
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
çok denk geliyorum aslında ama, kullanıcak motor bulamadım henüz, bi arkadaş denk geldi bir tamircide, eski tipi vardı, nasıl memnunmusun dedim, yok abi titreşim berbat dedi, artçı hiç binemiyor felan dedi, şaşırttı beni ama eski bir modeldi... açıkçası titreşimi merak ediyorum ama oda dediğiniz gibi denemem şart... yine de saolun ama varsa bişeyleri söylerseniz sevinirim.
.Apache saglam güçlü kronik sorunu olmayan ve az yakan bir motordur.Titreşim olayıda şöyle ki kullanıcının hissetmesi için baya bir devirli kullanması gerekir ki ben 15000 km oldu rahatsız edici bir titreşim hissetmedim ve artçım da hissetmedi bu motoru devirli kullanmazsan titremez kardeşim mesela cbr 125 r devirli kullan o da titriyor ama honda o titresede titremez :)

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

hadi yokmu bu hafta gezme tozma.?
Biz pazar günü çatalcaya mangala gitmeyi düşünüyoruz gelmek isteyenler katılabilir.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
apache kullananlar, almak isteyenler, almaya cesaret edemeyenler, uzaktan bakanlar hepinize iyi geceler, alanyadan sevgilerle :)
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
herkese slmlar arkadaşlar, bilgi amaçlı soruyorum 1000 küsür sayfa gözüm yemedi açıkçası :=) sormak istediğim 2012 yada üstü bi apache düşünüyorum, tavsiye edermisiniz acaba, kronik sorunları varmıdır, son kaç yapar, motor aksamı dayanıklımıdır, titreşim ciddi derecedemidir... ufaktan bilgi vermeniz mümkünmüdür rica etsem.

Hiç düşünmeden son kasasını al derim. üstünde birkaç değişiklik yaptımmı tadından yenmez bu motor. Yeşil rengini yada benim gibi mat gri rengini tavsiye ederim. egzoz ve dişli değişimi yaparsın hemen. lastikleride kendi kullanım amacına göre seçersin yaz kış bineceksen su yolu daha iyi olan lastiği almalısın. Marka tutkusu tam bir saçmalık lastiklerde. suyu gördümmü hepsi şnorkelini hazırlar ! :)
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
.Apache saglam güçlü kronik sorunu olmayan ve az yakan bir motordur.Titreşim olayıda şöyle ki kullanıcının hissetmesi için baya bir devirli kullanması gerekir ki ben 15000 km oldu rahatsız edici bir titreşim hissetmedim ve artçım da hissetmedi bu motoru devirli kullanmazsan titremez kardeşim mesela cbr 125 r devirli kullan o da titriyor ama honda o titresede titremez :)

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:20 ----------


Biz pazar günü çatalcaya mangala gitmeyi düşünüyoruz gelmek isteyenler katılabilir.

Honda titrmez abi yaa :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst