[Ankara - MT]

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Slm millet cin malı olmayan eli yuzu duzgun 2000 Tl ye kadar scooter commuter cup farketmez motor arıyorum hayrına etrafnda duyan goren bilen varsa haber eylesin.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Slm millet cin malı olmayan eli yuzu duzgun 2000 Tl ye kadar scooter commuter cup farketmez motor arıyorum hayrına etrafnda duyan goren bilen varsa haber eylesin.
Burak bahsetmiştim sana galiba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sahibinden-kanuni-wiki-125-138449075/detay/

Bizim gökhanın motoru belki düşünürsün diye koyayım ben..

onun yaşam alanı hafta sonu ivedik ostim civarı..kolay kolay çıkmaz o muhitten...

Niye la daha geçen hafta ben geldim basıp gitmişiniz sefadan?
görende hiç haftasonu merkezi yere gelmiyorum sanacak töbe bismillah...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Niye la daha geçen hafta ben geldim basıp gitmişiniz sefadan?
görende hiç haftasonu merkezi yere gelmiyorum sanacak töbe bismillah...

nebleyim olum her hafta sonu senin gruba attığın "ostimdeyim" mesajınla güne başlıyorum....

ben erken kalktım gelirken haber edeydin ya...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
nebleyim olum her hafta sonu senin gruba attığın "ostimdeyim" mesajınla güne başlıyorum....

ben erken kalktım gelirken haber edeydin ya...

biloyla konustuk da sizi bekletmeyim deyu demedim ya,
siz baya durdunuz orda ben geldim benden 10dk evvel gitmişiniz işte bi çay içtim gitmişken sonra bende uzadım..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Millet almış biniyor, siz hala Büloyla konuştuk da bilmem ne de.... Anca konuş sen Bülent efendi...

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/123148-mt-09-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html#post3211255

:pl:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Millet almış biniyor, siz hala Büloyla konuştuk da bilmem ne de.... Anca konuş sen Bülent efendi...

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilari-bilgi-paylasim-basligi.html#post3211255

:pl:

Haci baktım, 10 liraya iki yıl boyunca 500 lira gibi bir rakam ödemem lazım, zaten daha 10 lira bile yetmiyor, sattıktan sonra 2-3 ay para biriktirirsem ancak 10 lira kredi kurtarıyor.

Bu arada MT09 topacındaki eleman da gaz kolunda bi saçmalık olduğundan bahsetmiş hafiften ama denemeden anlayamıycaz gibi geliyor bana. Hoş hala 24 e çok uygun motor bence.

Sen bana uymaz dedin ya, telefona 10-15 mesaj geldi sahibinden de bugün, 3-4 kişi telefonla aradı, az önce de biri geldi aldı gitti, arkadaş motor niye böyle satılmıyo yaaa :)

Halen 10 lira krediyi düşünüyorum gözlerim kapalı :) Şeytan diyo git yapıştır bi tane en turuncusundan amineymmm :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Olum neyin kafasını yaşıyonuz motoru her gördüğümde "geldi yine tipini zittiğim" karikatürü geliyor aklıma :mrgreen:

Söylemiyim dedim ama ziyanurun görmediği motor için övgü dolu yorumunu okuyunca dayanamadım . Küçüğü için 16 lira olursa iyi de buna 24 lira oha bee :silent:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Olum neyin kafasını yaşıyonuz motoru her gördüğümde "geldi yine tipini zittiğim" karikatürü geliyor aklıma :mrgreen:

Söylemiyim dedim ama ziyanurun görmediği motor için övgü dolu yorumunu okuyunca dayanamadım . Küçüğü için 16 lira olursa iyi de buna 24 lira oha bee :silent:

Tip göreceli bişi haci, ben beğendim, aşık olmadım ama beğendim yani, gider konuşurum :)

24 liraya oha diyen zihniyetine bir soru sormak istiyorum, buna yakın modellere baktın mı, mesela z 800 30-31 lira arasında abs li modeli, triumph street triple abs 37-38 falandı, yeni fiyatlarda o da 30-31 e gelecek sanırım, gsr 750 28,5 lira. Biraz da bu açıdan bak bakalım yine çok para diyecek misin :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Yaw neyin derdindesiniz? Bülo al gitsin sonra Daytona görünce Apaçiye bağlama gene. Sende gaz verirsin bak bende de 3 silindir var naber dersin :wiinkk:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Tip göreceli bişi haci, ben beğendim, aşık olmadım ama beğendim yani, gider konuşurum :)

24 liraya oha diyen zihniyetine bir soru sormak istiyorum, buna yakın modellere baktın mı, mesela z 800 30-31 lira arasında abs li modeli, triumph street triple abs 37-38 falandı, yeni fiyatlarda o da 30-31 e gelecek sanırım, gsr 750 28,5 lira. Biraz da bu açıdan bak bakalım yine çok para diyecek misin :)

gsr750 den de iyiyse bu motor güzellik baya bir göreceliymiş şimdi anladım benim için bu tartışma bitmiştir. Sadece şunu söyleyeyim bu işin sonu yok gv250 almak üzereyken "24 liraya şöyle bir modelimiz var" deselerdi ayy bu çok uygunmuş dermiydin. Hep biraz daha güçlü biraz daha güzelin peşindeyiz ama nereye kadar. Lanet olsun bu tüketim çılgınlığına :queen:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Olm ben 24 liraya ucuz demiyorum, o klasmandaki motorlar ile karşılaştırdığın zaman fiyatı çok uygun diyorum, ABS li er6 ile aynı fiyat nerdeyse, yuh derler adama yani. Mevzu sadece GSR daha yakışıklı mevzusu değil, senin benim gibi ekonomi odaklı adamlar için bu alet diğerlerinden önde olmalı, sen bu tipe bu para verilir mi diosun ya onu anlamıyorum yani.

GV yi peşin almıştım 5100e, bunla karşılaştırılacak bir fiyatı yok onun :) Zaten şu anda da buna verecek param yok, kafayı kırıp da 10 lira falan kredi çekmediğim sürece. Sadece bu fiyata yakın bir param olsa motor için, düşünmeden bunu alırdım diyorum. Kağıt üzerinde çok mantıklı, üstüne de binip beğendikten sonra vururdum kırbacı. Bu gidişle 07 e dalacam kafa göz ama bakalım kısmet, adama şurda iki dakka bi hayal bile kurdurmuyosun amineymm.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
GSR adı geçmiş. Olm o motor neden tutmadı bana bi analiz yapın baken? fiyat-performans ve yakıt tüketimi laflarına hasret kaldım

1280x1024_1.jpg


Yakışıklı motor, 600lük atası hayyyvan gibi sattı vaktinde. Bunun neden 2. eli yok hele?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst