Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Bel ağrısından yattım bugün evde bir de kendimi açıklamak zorunda kaldım, bu duruma üzülmem de cabası... Neyse ki anladı galiba, galiba diyorum çünkü halen bir serzeniş var gibi geliyor (baştaki büyük harflerden dolayı)...
Uzatmaya niyetim yok, Barış benim canım kardeşimdir.
Pazar napıyoruz?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
pzr kahvaltım var. cumartesi akşam boşum. degısırse guncellerim ama off gozukuyor su haliyle. işin kotüsü haftaya ıslak havalar baslıyor.haftayı kapatırız gıbıme gelıyor.

*

hay serzenişine abi :) 10kişi yanlış anlamışssın dedi.ben de bilhassa belirttim "BENIM" diye :) "karsılıklı" bıle demedım farkındaysan.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
faydalı bilgiler bombardımanına baslıyorum :p

1456665_629371960452238_1470381791_n.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Merhabalar. Iyiaksamlar. :) uzun zamandır yazmıyorum sayfaya. Vfr yi almadim diye kurtuldunuz sanmayin. ;) ha bu arada vfr sini satmak isteyen yokmu aranizda :(
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Satarız engin neden satmayalım ama bu foruma takılanlar biraz pahalıcı :D valla sen kaç yaşında kaç km de arıyorsun önemli olan o :) bende var bir tane 2008 model 26.000 de ;) Fiyat sorma çok isterim :p Allah nasip eder de sende de bir VFR olursa sende çok isteyeceksin haberin olsun.
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
.
o halde

***

bu torpaklar bizim la.rahatsız olan varsa f5e bassın :p

F5'e basıyoru ama yine sen karşıma çıkıyorsun mikrop arkadaşım. :):rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Engin'cim valla bu aralar yoğn bir aşk yaşadığımız için pek ayrılmayı düşünmüyoruz daha.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

Bugün çıkmak isteyen var mı?

Riva yada Şile?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar ben bugün yokum hala iyi değil çünkü belim, yarın umarım çıkarım yoksa bu güzel hava kaçtığı için yanarım.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
:):) hava mannak harbiden. ama evlı cocukluyuz (maalesef :p 1ılerı gormesın dıye paranteze aldım :p)

bekarlar kacırmasın derim...
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Merhabalar. Iyiaksamlar. :) uzun zamandır yazmıyorum sayfaya. Vfr yi almadim diye kurtuldunuz sanmayin. ;) ha bu arada vfr sini satmak isteyen yokmu aranizda :(

Engin benim VFR satlık eğer istersen ilan falan vermedim. 2006 33000 km. Gri Orjinal honda yan çantalar + kappa k46 top case, performans egzoz, double ön cam, k&n hava filtresi, metzeller m5 lastikler(6000 km de), bakımları yeni yapıldı, dişli(orjinal honda) zincir(D.I.D VX 530 xring) set iridyum bujiler yuasa akü yeni değişti... Emrah'ın yaşadığına benzer bir durumdan dolayı sol grenaj boyalı içinde hiç birşey yok pırıl pırıl

1duTw.jpg

V1Yav.jpg

BTK7Q.jpg

L4iwM.jpg

xKGhv.jpg

dB8ra.jpg


Evet arkadaşlar... VFR ci sevgili dostlarım. Ne yazık ki benden kurtulamıyorsunuz. VFR 1200 X Crosstourer alıyorum. (Ergin ve Emre siz biliyorsunuz Meşşşşhuuuur doktor Ümit'in makine)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Hayırlısı olsun Muratçığım yazmak istersen fiyatları da görmek isteriz, doktor ne alıyor?
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Benim VFR yi 19.000'e verecem arkadaşlar. Doktor da şu anda bişey almayacak. Daha sonra VFR 1200F veya FJR 1300 düşünüyor.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
yeni kasanın otomatiği bi garip,alışana kadar nefret etmezsen bidahada bırakmazsın dedi kullanan bikaç kişi ama eski kasa yeni kasa farketmez fjr şekil motor olarak çok hoş makine

Bende çok beğeniyorum. Çok uzun yol yapıyorum artçılı sağlam kilometreler için harika otomatiği benim için muamma hiç bilgim yok. Ama denenmeli diye düşünüyorum...:cat:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Engin benim VFR satlık eğer istersen ilan falan vermedim. 2006 33000 km. Gri Orjinal honda yan çantalar + kappa k46 top case, performans egzoz, double ön cam, k&n hava filtresi, metzeller m5 lastikler(6000 km de), bakımları yeni yapıldı, dişli(orjinal honda) zincir(D.I.D VX 530 xring) set iridyum bujiler yuasa akü yeni değişti... Emrah'ın yaşadığına benzer bir durumdan dolayı sol grenaj boyalı içinde hiç birşey yok pırıl pırıl

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/23/1duTw.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/23/V1Yav.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/23/BTK7Q.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/23/L4iwM.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/23/xKGhv.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/23/dB8ra.jpg

Evet arkadaşlar... VFR ci sevgili dostlarım. Ne yazık ki benden kurtulamıyorsunuz. VFR 1200 X Crosstourer alıyorum. (Ergin ve Emre siz biliyorsunuz Meşşşşhuuuur doktor Ümit'in makine)


Abi motor gerçekten çok güzel görünüyor. Fakat bütçe olarak malesef beni aşıyor.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Abi motor gerçekten çok güzel görünüyor. Fakat bütçe olarak malesef beni aşıyor.

Temizlik ve aksesuar durumuna göre fiyatlar doğal olarak farklılık gösteriyor. Umarım bütçene ve gönlüne göre bir VFR yakalayıp sen de zevk deryasına balıklama dalış yaparsın...:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst