- Katılım
- 26 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,134
Bel ağrısından yattım bugün evde bir de kendimi açıklamak zorunda kaldım, bu duruma üzülmem de cabası... Neyse ki anladı galiba, galiba diyorum çünkü halen bir serzeniş var gibi geliyor (baştaki büyük harflerden dolayı)...
Uzatmaya niyetim yok, Barış benim canım kardeşimdir.
Pazar napıyoruz?
Uzatmaya niyetim yok, Barış benim canım kardeşimdir.
Pazar napıyoruz?