- Katılım
- 24 Eki 2006
- Mesajlar
- 433
- Motosikleti
- Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Düzgünce bir soru sordum, o doğrultuda cevaplar verelim lütfen.
arkadaslar.musadenızle birkac gırdı yapayım...
2005-2006 ların 13250devırde , yanı max.guc urettıgı devırde real surati 237.7 dir. hadi %10 kadran hatası oldu desek 260 olur. 280 hele ki 290 gibi rakamlar yarım lıtrelıkler ıcın bıraz ıyımser oluyorgenelde bu tur cıkısları daha vamp bır tasarıma sahıp olan ve kadranda devır kısmında 20.000 rakamını goren heyecanlı gencler yazar
kımseye yalancı demek ıstemem ama degerler bu sekılde. elbette sız yokus asagı basarsnız,dagdan asagı atarsınız bu 260 olmaz 270 olur belkı ama dedıgım gıbı 29x gıbı suratler 1000lık suratlerıdır. bırakın o suratler onların olsun. motor yapsa da sız yapmayın
motorları bu kadar lımıtınde kullanmak hem onun hem sızın ıcın pek dogru degıl bence.
2007-12 kasalarındakı hız degıskenı de 13500devırde 239.4kmh tür. kuru agırlık olarak 2005-6 lardan 9.1kg hafıftır.22mm daha kısa dıngıl mesafesıne sahıptır.arka maşası 5mm daha uzundur.
(from wiki&gearing commander...)
yanı ben real degerlerı yazdım.motorun o ankı kadran hatası ya da egım gıbı seylerı bılemem.bu yuzden de yorum yapmam dogru olmaz.bu konularda tartısmalar yllardan berıdır var.kalp kırmak yersız.sen gordum dıyorsan gormussundur.bısey dıyemem.
bu arada ben de yukarıdakı arkadaslar gıbı dusunuyorum.200 uzerı top speed denemelerındense 100-200 hızlanmaları daha bı hosuma gıdıyor. bu yuzden lıtrelıklere gecme ıstegım var hafıftenhe 15500 cazgırlıgı da arada bır yasanması lazım. 2lemdeyım bu yuzden
![]()

R1 ve HAYABUSA kullanmıs birisi olarak söylemeliyim ki ; Hayabusa Kullanmak bir ayrıcalıktır. 0-300 KM/H 'ye kadar hiç tutukluk yapmadan 14-15 Saniye gibi bir değer düşünün...
Büyük Motorlar Bana tehlikeli geldiği için 600RR aldım. daha güvenli daha yavas... Son hız mevzusunda Ben de ibrenizde max 275 KMH gibi bir rakam görebileceğinizi düşünüyorum
Bu arada sayın arkadaslar; Rize'de yağıslar nedeniyle motoru cok sık kulanamıyorum. Bu da Akü nün zayıflamasına neden oldu... Bizim akümüz nedir? Kullanım kitapcığına baktım bulamadım... Servis 350 TL dedi, Yuasa satan bayilerde 260 TL ye kadar düştüğünü biliyorum...
Barış imkan varsa bi binlik al demiştim ya,bu arada ben de yukarıdakı arkadaslar gıbı dusunuyorum.200 uzerı top speed denemelerındense 100-200 hızlanmaları daha bı hosuma gıdıyor. bu yuzden lıtrelıklere gecme ıstegım var hafıftenhe 15500 cazgırlıgı da arada bır yasanması lazım. 2lemdeyım bu yuzden
![]()
ben de 36000bakımı hazırlıklarını yapacagım yakında
genel bı bakım yapim istiyorum.soru ısaretı kalmasın.
yag konusunda ben de beklıyorum tecrubelı varsa.
bu arada bunlardan alacagımgixxerların en sevdıgım yanlarından.entegre sınyaller akar.+su plaka olayını da ıcıme sınen bı sekılde halletsem tam super olacak.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-1000-2010-11-mat-led-entegre-ayna-136986968/detay/
Bende bu sinyalli aynalardan düşünüyorum fakat nasıl durur tam emin olamadım.
Yapmak istediğim şey kısaca şu.
Öndeki sinyalleri ufak led sinyallerle değiştireceğim. Ve bu sinyaller sürekli yanacak. Sinyal verildiğinde yanıp sönecek. Aynı zamanda sinyalli aynalarda olacak. Arabamda böyle yapmıştım, motosiklete de gece farklı bir güzellik katacağına eminim.
Neyse 600RR konusunda da kimsenin bilgisi yok anlasilan.
12000 KM boyunca Castrol 10/50 kullandigim motoruma 15000 Bakiminda Motul 10/40 koyup deneyecegim bakalim motorum Motulu sevecek mi![]()
Merhaba arkadaşlar , uzun bi bekleyiş ve arayıştan sonra bütçeme uygun cbr'ımı aldım.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1394379_620679141309426_175641166_n.jpg
kendime ait ilk 4 silindir motorum olduğu için arkadaştan alıp 1 tur dönsem ya demek gibi olmuyor. acayip keyif alıyorum şuan için.
2007 model 37bin km de.
aranızda boğazdan headers kullanan varmı acaba ? yakıtı ne derecede etkiliyor. şuan için aşırı performans gibi beklentim yok. o yüzden üzerinde takılı headers yerine orjinal headers takmak istiyorum .