- Katılım
- 3 Ağu 2009
- Mesajlar
- 1,554
Motosikletleri toptan yasaklasalar rahat edecekler. Tünel içinde yerin dibinde trafik sıkışıklığı da ilginç olur hani. Karayoluna yatırıma durmadan devam. Araba satalım, benzin satalım para kazanalım zihniyeti. Marmaray'ı da yarım yamalak seçim yatırımı olarak açtılar; proje tamamlanana kadar daha en az 10 sene geçer, birileri cebe para atmaya devam eder.
http://gundem.milliyet.com.tr/avrasya-tuneli-de-karadan/gundem/detay/1784831/default.htm
http://gundem.milliyet.com.tr/avrasya-tuneli-de-karadan/gundem/detay/1784831/default.htm
Son düzenleme: