Marmaray açılıyor vatana millete hayırlı olsun.

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
http://www.mynet.com/haber/guncel/marmaray-ilk-gun-yolda-kaldi-844195-1

Evet marmaray ilk günden yolda kaldı :) Gerçi insanlarımıza değişik bir deneyim yaşatmış oldular ama boğaz altında yürümek:p
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Olur öyle şeyler.Sevinmemek lazım arıza oldu diye.Açılışında da çok dalga geçildi geç kaldı diye.Ama geç kalma yoktu,yanlış anlamaya sebep olan haberi okumamak.
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
Uyumaya , uyutulmaya devam....

Sizin Zihniyetinizden Ne Olur Zaten.Geçen Mynette Bir Yorum Gördüm.Sol Görüşlü Bir Arkadaş İnşallah Yıkılırda Altındaki Tüm Bakanlarla Birlikte Geberirler.Tamam Karşı Partiyi Sevmiyebilirsinde Böyle Kelimeler Kullanmak Yakışıyor mu? Bizde Kılıçdaroğlunu Sevmiyoruz Ancak Adamın Arkadasından Ne Beddua Ediyoruz Ne Küfür Ediyoruz,Edenide Duymadım.Saygı Duymayı Öğrenmek Gerekli.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
daha ilk günden elektrik kesintisi olursa bence yapılan iş sakat olmuştur
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Allah'tan eski devrim arabası zihniyeti yok, kapatın kullanmayacağız demiyorlar:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sizin Zihniyetinizden Ne Olur Zaten.Geçen Mynette Bir Yorum Gördüm.Sol Görüşlü Bir Arkadaş İnşallah Yıkılırda Altındaki Tüm Bakanlarla Birlikte Geberirler.Tamam Karşı Partiyi Sevmiyebilirsinde Böyle Kelimeler Kullanmak Yakışıyor mu? Bizde Kılıçdaroğlunu Sevmiyoruz Ancak Adamın Arkadasından Ne Beddua Ediyoruz Ne Küfür Ediyoruz,Edenide Duymadım.Saygı Duymayı Öğrenmek Gerekli.
Benim zihniyetimi ne biliyorsun ?...
Çok mu lazımdı boğazı geçmek...
Önemli olan İstanbuldaki trafiği rahatlatmak...
Boğazı geçsen ne geçmesen ne...

Kılıçdaroğlunu bende sevmem..
Neden onu örnekledin?...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
vuhuuuu marmaray yolda kalmış yaşasın. 1. yolda kalma şenlikleri için hep birlikte bu akşam kadıköy boğa önünde toplanıp ne beceriksiz milletiz diye seviniyoruz. hadi genç arkadaş sen de gel. "olimpiyat bizde kalmadı yaşasın" etkinliklerinde gösterdiğimiz öks lüğü burada da gösterelim. tencere tavanı al da gel.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Projeyi mühendislerin yapmadığına katılıyorum, minibüsçüler odası yapmış gibi geliyor bana. Kartal DO iskelesinden inen adam Metro'ya gitmek için ya taksi tutacak, ya minibüse binecek.Şaka gibi ama değil. ( O yüzden projeyi minibüsçü ve taksiciler çizmiştir diyorum)
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belediyecilik siyasetten ayrılmadıkça bir halt olmaz. Burda önemli bir ayrım olmalı toplumu yönetmiyorsunuz, şehri yönetiyorsunuz. Marmaray tabi ki çok önemli bir proje, bazı şeyler var olmazsa olmazlardan ama bunu siyasi bir şov haline getirince insanın midesini bunaltıyorlar. Sen yaptın ben yaptım olmaz. Cumhuriyet bayramında sadece tek bir şey kutlanmalıydı o da Cumhuriyetin 90. yılı. 29 Ekim'de niye açıyosun? 30 Ekim'de aç veya 28Ekim'de aç millet boğaza kutlamaya gelsin. Siyasi şov başka bir şey değil.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Projeyi mühendislerin yapmadığına katılıyorum, minibüsçüler odası yapmış gibi geliyor bana. Kartal DO iskelesinden inen adam Metro'ya gitmek için ya taksi tutacak, ya minibüse binecek.Şaka gibi ama değil. ( O yüzden projeyi minibüsçü ve taksiciler çizmiştir diyorum)

bildiğim kadarıyla marmaray zaten kartaldan başlıyor...ama siyasi şov için en önemli kısım açıldı sadece...projenin tamamı ise 2015 yılında hizmete girmesi planlanıyor..
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
tamam işte metin geçenlerde okuduğu bir solcunun yazısında bakanlara beddua ettiğini görmüş benim de anlatmak istediğim solcu sağcı ilerici gerici değil hakaret etmek beddua etmek bunlar için siyasi görüş önemli değil her kesimden insan yapıyor hoş değil. sanırım bunu anlamak için de normalin üzerinde zekaya sahip olmaya gerek yok. hatta polemik çıkarmaya da gerek yok

haklısınız aynen mesele o bir deli kuyuya taş atıyo 70 milyon akıllı peşine düşüyo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

ancak bazen facebookta felan karşılaşıyorum "inşallah süriye iran bize saldırırda akp hukumeti düşer ,yarısı ölsün memleketin sorun değil yeterki yobaz akp gitsin bizde kalanı gerekirse pkklılarla paylaşırız" felan gibi çok ileri zeka örneği paylaşımlara karşılaştığımız oluyor hepsine takılacak olursak ohooo
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
999072_10153431708665501_1865139672_n.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Arkadaşlar benim bildiğim yurdum sağ partileri demiryoluna karşıdır.
Kapitalizm yani sağ zihniyet arkasına yük koymayacağı eşşeğin önüne ot koymaz.
AKP bir sağ parti olarak demiryollarına önem veriyorsa yine 5N1K formülü devreye girer ve sorgularım.
Peki neden? neden? neden? neden? neden? neden? neden? neden?

Arkası yarın.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
yukardaki belgede ismi geçen devlet adamları bir sürü buna benzer temelleri atmış parayı cebe indirmiş. erdoğan da bu yarımları tamamlamış, çocuğu yapıp ortaya atarlarsa başkalarıda ismini koyar
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
61
Hala marmarayı biz yaptık diyenlere.....


İyi de inşaası 2004 yılında başlamış bir projeden bahsediyoruz bırakında bizim eserimiz desinler. Kaldı ki Marmaray'ın çalışmaları çok çok daha eskilere gidiyor yani 2000 yılında bir anda ortaya çıkmış bir projede değil. Yine yanlış hatırlamıyorsam finansman kısmındada daha sonra Japonya ile farklı anlaşmalar yapıldı.

Maramaray arızası hakkında da yolculardan birinin imdat frenini çektiği söyleniyor. Gerçek ise söyleyecek bir laf bulamıyorum.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Sacma sapan cevaplar gelmis olsa da en azindan farkli bakis acilari gormek sevindirdi.. İstanbula yapilan her yatirim istanbul icin daha da felaket kismi aklima yatti.. Belediyelerinde yaptiklari isten cok hangi siyasi partiden oldugu kismi milleti ilgilendiriyor bu da buyuk sorun.. Marmaray ise isime yarasa da ilk gunden boyle bir sorun olunca guvenip kullanamam acikcasi.. Metrobus yapildi kaza oldu sonradan topladilar.. Hizli tren yapildi kaza gecti duzenlemeye gittiler.. Marmaray kazasi olduktan sonra kullanmaya baslayacagim..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yukardaki belgede ismi geçen devlet adamları bir sürü buna benzer temelleri atmış parayı cebe indirmiş. erdoğan da bu yarımları tamamlamış, çocuğu yapıp ortaya atarlarsa başkalarıda ismini koyar

İyi de inşaası 2004 yılında başlamış bir projeden bahsediyoruz bırakında bizim eserimiz desinler. Kaldı ki Marmaray'ın çalışmaları çok çok daha eskilere gidiyor yani 2000 yılında bir anda ortaya çıkmış bir projede değil. Yine yanlış hatırlamıyorsam finansman kısmındada daha sonra Japonya ile farklı anlaşmalar yapıldı.

Maramaray arızası hakkında da yolculardan birinin imdat frenini çektiği söyleniyor. Gerçek ise söyleyecek bir laf bulamıyorum.
,
Körü körüne savunmayı bırakın yahu....
Bu adam o yıllarda belediye başkanı değilmiydi...
Hemde büyükşehir.... :bounce:

Öneml, olan hizmet etmek...
Ettiği hizmetten böbürlenip siyasi (Maddi) rant sağlamak değil...
Kaldı ki bu hizmeti babasının hayrına yapmıyor....
Maaşını alıyor ve bizler çatır çatır vergimizi veriyoruz...
eee...
gidip te harç mı kardı ?...:wiinkk:

Üstte isim koyan arkadaş ,
Şimdi birde vaftiz babası lazım size... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst