Marmaray açılıyor vatana millete hayırlı olsun.

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hayırlı olsun. İlk sene kullanmayı düşünmüyorum, bir sene geçtikten sonra kullanırım.

Neden mi?

Ne olur ne olmaz...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ülen insanın yaşı kemale gelince bir tomar siyasi çıkar rezilliği birikiyor.. Neler demediler .. Konya liman kenti olacaktan tutunda herkese çift anahtara kadar.. Çernobil patladı radyasyon yüklü bulutlar karadenize boşaldı bakanlarımız çıktı çayda radyasyon yok diye hüpür hüpür çay içtiler yıllar sonra ortaya çıktıki binlerce ton çay gömülmüş büyük kısmı piyasaya sürülmüş...Hızlı treni dünya döndükçe başımızdan eksik olmayasıca başbakanımız makinistliğini yaparak açtı aynı hızlı tren raylar bu hızlara göre olmadığından kaza yapınca(Pamukova 2004 41 ölü 80 yaralı) 2 tane garibim makiniste ceza kesildi.. Ulaştırma bakanı ne istifa etti nede görevden alındı ??.. Şimdi mühendisler facia olur diyor.. nolur canım 1500-2000 kişi boğularak ölür en fazla .. 2-3 makinist + sinyalizasyon görevlisi cezalandırılır..
Görüyorum ki gene A partisi B partisi kavgasına dönüşmüş olay... Ne partiler geldi geçti Anap, Doğruyol, chp akp........ bizler takım tutar gibi parti tutttuk .. yarın gene alkışlayacaz açılışta X partiyi .. ama kaza olduğunda ki yetkililer olur diyo.. siz daha iyisini yapın diyecek x partililer y partililere
Bi farkına varsak aynı gemide olduğumuzun .. kaptan değişir ama gemide biz varız karaya oturduğunda kaptan kabini en rahat yerdir ...olan bize olacak ..
Yarın bu geçit açıldığında mühendislerin facia olur laflarından sonra çoluk çocuğunuzu bu geçide yollayabilecek iç huzuruna sahipmisiniz... Ben değilim
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
marmarayın içine girmiştim. bildiğin trenin geçeceği tünele yani. normalmi bilmiyorum ama duvarlardan su sızıyordu.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ülen insanın yaşı kemale gelince bir tomar siyasi çıkar rezilliği birikiyor.. Neler demediler .. Konya liman kenti olacaktan tutunda herkese çift anahtara kadar.. Çernobil patladı radyasyon yüklü bulutlar karadenize boşaldı bakanlarımız çıktı çayda radyasyon yok diye hüpür hüpür çay içtiler yıllar sonra ortaya çıktıki binlerce ton çay gömülmüş büyük kısmı piyasaya sürülmüş...Hızlı treni dünya döndükçe başımızdan eksik olmayasıca başbakanımız makinistliğini yaparak açtı aynı hızlı tren raylar bu hızlara göre olmadığından kaza yapınca(Pamukova 2004 41 ölü 80 yaralı) 2 tane garibim makiniste ceza kesildi.. Ulaştırma bakanı ne istifa etti nede görevden alındı ??.. Şimdi mühendisler facia olur diyor.. nolur canım 1500-2000 kişi boğularak ölür en fazla .. 2-3 makinist + sinyalizasyon görevlisi cezalandırılır..
Görüyorum ki gene A partisi B partisi kavgasına dönüşmüş olay... Ne partiler geldi geçti Anap, Doğruyol, chp akp........ bizler takım tutar gibi parti tutttuk .. yarın gene alkışlayacaz açılışta X partiyi .. ama kaza olduğunda ki yetkililer olur diyo.. siz daha iyisini yapın diyecek x partililer y partililere
Bi farkına varsak aynı gemide olduğumuzun .. kaptan değişir ama gemide biz varız karaya oturduğunda kaptan kabini en rahat yerdir ...olan bize olacak ..
Yarın bu geçit açıldığında mühendislerin facia olur laflarından sonra çoluk çocuğunuzu bu geçide yollayabilecek iç huzuruna sahipmisiniz... Ben değilim

Barış abi.

Eskiden İnsan bir partiye oy verirdi olur biterdi.

Şimdi artik öyle değil, X partisinin seçmeni, ayni zamanda onun için gönüllü fedai olmuş artık.

Yapılan işin yanlış olduğunu bilsin, yanlış olduğunu bile bile sırf fikirleriyle ve ideolojisiyle çelişmemek için yapılan işi destekler. Buda işine gelmez, eleştirilmekten korkar :)

Kısa bi örnek verelim ;

Şimdi yeni bir yasa gündem de.

Diesel araç kullananlar, Benzinlilere göre çevreyi daha fazla kirlettiği gerekçesiyle daha fazla vergi verecekmiş.

Sosyal medya da hükümet yandaşları ''Zaten dünyanın her yerinde Diesel araçlar daha fazla vergi ödüyor'' gerekçesiyle hükümeti destekliyor.

Haa birde, ''Ağaçları savunuyordunuz, hadi şimdi ödeyin bu vergileri'' diyorlar :)

Fakat akaryakıttan alınan vergide zaten dünya lideriyiz. Birde üzerine ekstra vergi ödeyince, Diesel aracın hiç bir ekonomik avantajı kalmayacak ki.

Şimdi bu politikanın yanlış olduğunu kendileride bal gibi biliyor.

Ama itiraz edemezler, çünkü fikirleriyle ve ideolojileriyle çelişmiş olurlar.

Bunun gibi bi durum söz konusu :)

Bu Arada Marmaray projesi Memleketimize hayırlı uğurlu olsun.
Umarım söylentiler gibi felaket sonuçlanmaz.

marmarayın içine girmiştim. bildiğin trenin geçeceği tünele yani. normalmi bilmiyorum ama duvarlardan su sızıyordu.

Hocam sen nerelerdesin :)
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
S...muşum rayına..

Bana bisiklet yolu açabilmeyi becersinler ondan sonra kaç ton kömür istediğimi de söyleyeceğim!!!
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Türkiye'de işler öyle kolaymı sanıyorsunuz? Hala örümcek kafalılar var. Kaç dava açıldı Marmaray'ın iptali için bir fikriniz varmı? Yer altından çıkan tarihi eserlerin nakli için ne kadar zaman harcandı fikriniz varmı? Gelin hizmeti Antalya'da görün. 200 mt'lik alt yapısı (kanalizasyon, vs) Daha önceki AKP'li belediye zamanında döşenmiş yolun asfalt+çiçeklendirilmesini 6 ayda bitiremedi CHP'li belediye. Sonra da vatandaş ilgisi az oldu diye 3 kez açılış yaptılar :D

Bizim burda da AKEPEli belediye yolları boyuyor :) Bildiğin şerit çektiriyor. YAMUK YUMUK! Ula yolları yaptırtsana bırak çizgi çekmeyi. Patetes tarlasına boya sürünce lale bahçesi olacak sanki!
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
merak etme abi birazdan başlarlar ,yok marmaray yapılırken hamsilerin solungacı tıkanmış ,yosunlar katledilmiş ,midyelerin kabuğu çatlamış diye :D diren hamsi
Aahah çok güldüm :mrgreen:
Emeği geçen herkesin eline sağlık çok güzel bir proje, ağız/dil/ses/çene kombinasyonu gücüyle proje yapmaya çalışanlar/memleket kurtaranlar için örnek olmuş.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ağız/dil/ses/çene kombinasyonu gücüyle proje yapmaya çalışanlar/memleket kurtaranlar için örnek olmuş....
bu cümle o kafaları tam anlamıyla anlatabilmiş...
+1
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
535
Satacak biseyler bulunursa,ya da yeni vergi isimleri tanımlanırsa boyle guzel projeler görmeye devam ederiz hamdolsun.Atmasyon vergilerle,peskes çekilen kurum ve arazile cebi boşaltılan hemşehrim de karnımızı doyuramazken 4dakikada karşıya gececem deyip aglamakli oluyor.
Gezi den sonra iyice kabaran Bayram coşkusu gündemini değiştirmeyi bizden öğrenecek değiller elbet;ki marmarayda yarin bir gun oluşacak bir hasar gündeme gelirse ya 'cok biliyorsanız siz yapsaydiniz' olacak,ya da hemen bir 'vergi affi'yla gönüller bir olacak.iste bunlar hep sosyoloji..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
İstanbullular açısından bu kadar önemli bir konu nasıl oldu da açılmadı şaşırdım :) Hayatımızı kolaylaştıracak trafiği bir nebze olsun rahatlatacak bu çalışmayı yapanlardan Allah razı olsun.
dünyanın en önemli projesi ve gerçekten çok faydalı olacak bir de şu yüzer tüp projesi hayata geçerse o zaman marmaray-metro ve yüzertüp istanbulun her iki yakasını da içine alacak bir çember oluşturmuş olacak ve asıl o zaman rahatlama daha belirgin olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Alın o zaman canlar

http://www.muhalifgazete.com/haber/82374/bu-haliyle-acilirsa-felaket-olur.html
bu haberdeki iddialar cevaplandı ve çürütüldü :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Kimse büyük resmi görememiş.

İlk başlarda rahatlatacağı doğru.

Fakat bu tarz gelişimler İstanbul'un içinden çıkılmaz insan kalabalığına ve trafiğine iyice yük bindirecek.

Çünkü bütün yatırımların en babaları hala İstanbul'a yapılmaktadır.

Haliyle insan göçü daha da artacak bunu kimse görmek istemiyor.

İstanbul da bu kadar inşaat yükselmesinin sebebi de bu.

Şimdi 3.boğaz köprüsü yapılacak.

Bunlar İstanbul'a en başta yarar getiriyormuş gibi görünsede aslında zarar vermektedir.

İstanbul'un acilen ama acilen boşaltılması gerekmektedir.

İstanbul kaldırabileceğinden fazla insan sayısına sahip.

Daha önceleri hep yazdım bunları tabi kimse iplemedi.

Yine iplemeyecekler.

Ama olsun ben yinede yazıyorum buraya.

Sonra neden İstanbul da çok trafik var diye millet dert yanmakta.

Yazımdan şu anlaşılmasın.

Hani İstanbul'a hiçbirşey yapılmasın demiyorum.

Tabiki yapılsın.

Fakat şimdilik ya bir süreliğine ara versinler veya 10 tane projeden 6-7 tanesini istanbul'a yapacaklarına 1-2 tanesini İstanbul'a yapıp geri kalanını diğer illere paylaştırsınlar.

Böylelikle İstanbul'a olan göçü sıfıra yakın bir konuma indirip diğer insanları yerlerinden etmeden gereken iş imkanını sağlamış oluruz.

Ama bunu kimse sallamayacak o da ayrı mesele.

Birde TOKi ile ilgili bir gerçeği yazardım da konumuz o değil.


TOKİ gerçeği adlı bir başlık aç ve bizi aydınlat :cat:
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
969144_10151956266607888_1157150303_n.jpg

Bakın burada Londra Metrosu nasıl başlamış gösteriyor, Thames Nehri'nin altı. Ne zaman mı? Abdülhamit doğmadan 12 yıl önce !! Kendimizi kandırıyoruz, zamanında metro ve Demiryolu diye kendini yırtanları "Pis solcu, Komunist" diye süründürenler şimdi yumurta kapıya gelince birbir artistlikle iş yapıyoruz havalarına girmişler. 40 yıldır İstanbul aynı zihniyetin elinde, bu millet bu kafayla daha çoook sürünür.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Elin oğlu şunu yapmış bunu yapmış diye yazmaya başlasam aylar sürer yine bitmez. O yüzden böyle saçma sapan projelerle siz kandırın kendinizi bakalım...
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trafiği rahatlatmaya zerre kadar katkısı olmaz aksine trafik daha da sıkışabilir. istasyon lokasyonları ve metro metrobüs bağlantılarının trafiği düzgün değil ki. Avrupa yakasını iyi bilmem ama Anadolu yakasını avcumun içi gibi bilirim. Burda yapılan metronun e5 in altından gitmesi zaten bir hata. e5 trafiği rahatladı mı? hayır. İnsanların yoğun olduğu bölgelere demiryolu ulaşım var mı hayır? Sahilyolu-minibüs yolu, e5, tem bağlantıları düzgün mü ? tek kelime ile berbat. Araç trafiğini geçtim. Bir yayanın Zincirlikuyu'dan Bostancı'ya gitmesi için 3 kere hat değiştirmesi gerekiyor. metrobüse bindin uzunçayırda indin metroya binmek için yer altından ünalan istasyonuna 15dk yürüyorsun. Yoğun saatlerde kadıköyden kalkan metro tıklım tıkış dolu. Hadi bindin bostancı durağında indin. Sahile inmek için mecbur yine minibüse bineceksin. Bu mu çağdaş ulaşım şekli.
Banliyoyü yenilemek için çalışma yapıyorsun yine eskisinin aynısı. Madem yenileyeceksin kaz orayı göm yer altından gitsin. Üstünden de sahil yoluna adam gibi karayolu bağlantılarını yap direkt e5 e çıkış yap. Minibüs yolu altına veya üstüne raylı sistem yap minibüsleri kaldır veya ara hatlara ver mahallelere yolla. Daha söylenecek çok şey var. Ama şehir planlamayı mühendislerin yerine siyasetçi yapınca anca bu kadar. Millet de şakşak alkışlar, gözü başka bişey görmez çünkü akıllı değil.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ben bikac ay binmeyi dusunmuyorum zira bırılerıne hıc guvenmıyorum.

hatırlayınız...

Pamukova Faciası veya Pamukova Tren Kazası, 22 Temmuz 2004 günü Sakarya’nın Pamukova ilçesinde meydana gelen tren kazası. Ankara-İstanbul arasında hızlandırılmış tren seferini yapan Yakup Kadri Karaosmanoğlu adlı tren aşırı hızdan dolayı raydan çıkmış, toplam 230 yolcudan 41[1]’inin ölümüne, 80’inin de yaralanmasına sebep olmuştur. Kaza Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) bünyesinde sürmekte olan özelleştirilme süreci ve yeni hayata geçirilen hızlı tren projesinin ilk adımında meydana gelmiştir. Yolcu sayısı olarak en yoğun hat olan Ankara-İstanbul tren hattı arasında hızlı tren uygulamasına yetersiz altyapıya rağmen aceleyle yapılan geçiş yüzünden[2] meydana gelen kazadan sonra dönemin Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım yoğun kamuoyu tepkisine[3] rağmen istifa etmemiş ve görevden alınmamıştır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst