Marmaray açılıyor vatana millete hayırlı olsun.

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
İstanbullular açısından bu kadar önemli bir konu nasıl oldu da açılmadı şaşırdım :) Hayatımızı kolaylaştıracak trafiği bir nebze olsun rahatlatacak bu çalışmayı yapanlardan Allah razı olsun.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
merak etme abi birazdan başlarlar ,yok marmaray yapılırken hamsilerin solungacı tıkanmış ,yosunlar katledilmiş ,midyelerin kabuğu çatlamış diye :D diren hamsi
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Alın o zaman canlar

http://www.muhalifgazete.com/haber/82374/bu-haliyle-acilirsa-felaket-olur.html
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Seçime yetiştirdi %1-2 Allah ne verdiyse götürücek yine çakaaal .
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Kimse büyük resmi görememiş.

İlk başlarda rahatlatacağı doğru.

Fakat bu tarz gelişimler İstanbul'un içinden çıkılmaz insan kalabalığına ve trafiğine iyice yük bindirecek.

Çünkü bütün yatırımların en babaları hala İstanbul'a yapılmaktadır.

Haliyle insan göçü daha da artacak bunu kimse görmek istemiyor.

İstanbul da bu kadar inşaat yükselmesinin sebebi de bu.

Şimdi 3.boğaz köprüsü yapılacak.

Bunlar İstanbul'a en başta yarar getiriyormuş gibi görünsede aslında zarar vermektedir.

İstanbul'un acilen ama acilen boşaltılması gerekmektedir.

İstanbul kaldırabileceğinden fazla insan sayısına sahip.

Daha önceleri hep yazdım bunları tabi kimse iplemedi.

Yine iplemeyecekler.

Ama olsun ben yinede yazıyorum buraya.

Sonra neden İstanbul da çok trafik var diye millet dert yanmakta.

Yazımdan şu anlaşılmasın.

Hani İstanbul'a hiçbirşey yapılmasın demiyorum.

Tabiki yapılsın.

Fakat şimdilik ya bir süreliğine ara versinler veya 10 tane projeden 6-7 tanesini istanbul'a yapacaklarına 1-2 tanesini İstanbul'a yapıp geri kalanını diğer illere paylaştırsınlar.

Böylelikle İstanbul'a olan göçü sıfıra yakın bir konuma indirip diğer insanları yerlerinden etmeden gereken iş imkanını sağlamış oluruz.

Ama bunu kimse sallamayacak o da ayrı mesele.

Birde TOKi ile ilgili bir gerçeği yazardım da konumuz o değil.
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
şimdi bu sistemin istanbul trafigini rahatlatacagınımı düşünüyorsunuz metrobüs ler geldide ne oldu olay kafada bitiyo zihniyetlerin degişmesi lazım ilk önce adam arabasına biniyor tek başına işe gidiyor müsriflikmi desem genel anlamda egolarımızın tatminimi desem bilemedim

misal şöyle bişey olsa köprüden geçen araç için diyelim sadece arabayı kullanan var araçda diyelim tek başına 25 tl araçda iki kişi diyelim 10 tl araç da 4 kişi olursa 4tl amma işlerine gelmiyor istanbul daki köprülerin yapım maliyetlerinin çıktıkdan sonra ücretsiz olucagı söylenmiş aynı deprem sonrasında çıkan ötv lerin bi kaç senelik olucak dendigi gibi
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Umut fakirin ekmeği, denerlerken belki büyük bi kısmını boğazın güzel sularında görürüz zararlıların...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kişi de dememiş yıllar önce tamamının açılmış olması gereken marmaray hattının açılacak kısmı sadece tünel ve bunun giriş-çıkışındaki bir kaç kilometrelik kısımı, tamamının açılmasına en iyi ihtimalle daha 2 yıl var. İşte bunlar hep seçim.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Söyleyince suçlu oluyoruz, banlanıyoruz, uzaklaştırılıyoruz... Baskıcılar heryerde!
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
istanbul 10 milyon kalsaydı keşke :( Yapılan her yatırım daha faydalı olurdu.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
134
Kimse büyük resmi görememiş.

İlk başlarda rahatlatacağı doğru.

Fakat bu tarz gelişimler İstanbul'un içinden çıkılmaz insan kalabalığına ve trafiğine iyice yük bindirecek.

Çünkü bütün yatırımların en babaları hala İstanbul'a yapılmaktadır.

Haliyle insan göçü daha da artacak bunu kimse görmek istemiyor.

İstanbul da bu kadar inşaat yükselmesinin sebebi de bu.

Şimdi 3.boğaz köprüsü yapılacak.

Bunlar İstanbul'a en başta yarar getiriyormuş gibi görünsede aslında zarar vermektedir.

İstanbul'un acilen ama acilen boşaltılması gerekmektedir.

İstanbul kaldırabileceğinden fazla insan sayısına sahip.

Daha önceleri hep yazdım bunları tabi kimse iplemedi.

Yine iplemeyecekler.

Ama olsun ben yinede yazıyorum buraya.

Sonra neden İstanbul da çok trafik var diye millet dert yanmakta.

Yazımdan şu anlaşılmasın.

Hani İstanbul'a hiçbirşey yapılmasın demiyorum.

Tabiki yapılsın.

Fakat şimdilik ya bir süreliğine ara versinler veya 10 tane projeden 6-7 tanesini istanbul'a yapacaklarına 1-2 tanesini İstanbul'a yapıp geri kalanını diğer illere paylaştırsınlar.

Böylelikle İstanbul'a olan göçü sıfıra yakın bir konuma indirip diğer insanları yerlerinden etmeden gereken iş imkanını sağlamış oluruz.

Ama bunu kimse sallamayacak o da ayrı mesele.

Birde TOKi ile ilgili bir gerçeği yazardım da konumuz o değil.

Sizin dediğinizi Antalya'da CHP'li belediye başkanı yapıyor. Zaten daracık olan şehir için yolları ucuz şov peşinde koşarak gidiş geliş (günde belki 50 2 tekerli geçiyor, onun da yarısı motosiklet, kalan yarısının da %90'ı elektrikli bisiklet) bisiklet yolu yaptı, trafik saç-baş yolduruyor. Trafiğe çıkmaya korkuyoruz araba ile. Ne güzel değilmi? işte CHP'li belediyenin çözümü de bu şekilde.. Herkesi trafiğe lanet olsun, bir daha çıkmam dedirtip evinde oturtacak bu gidişle.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nedir bu acele ?...
daha bitmemiş bir projenin kısım açılışı mı ?...
Seçim yatırımı olduğu bariz belli...
Milleti salak yerine koyuyorlar ya...
Herkes yemiyor dayıııı... :farao:
Yiyen belli bir kısıma hayırlısı olsun....:bounce:
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
134
Bir kişi de dememiş yıllar önce tamamının açılmış olması gereken marmaray hattının açılacak kısmı sadece tünel ve bunun giriş-çıkışındaki bir kaç kilometrelik kısımı, tamamının açılmasına en iyi ihtimalle daha 2 yıl var. İşte bunlar hep seçim.
Türkiye'de işler öyle kolaymı sanıyorsunuz? Hala örümcek kafalılar var. Kaç dava açıldı Marmaray'ın iptali için bir fikriniz varmı? Yer altından çıkan tarihi eserlerin nakli için ne kadar zaman harcandı fikriniz varmı? Gelin hizmeti Antalya'da görün. 200 mt'lik alt yapısı (kanalizasyon, vs) Daha önceki AKP'li belediye zamanında döşenmiş yolun asfalt+çiçeklendirilmesini 6 ayda bitiremedi CHP'li belediye. Sonra da vatandaş ilgisi az oldu diye 3 kez açılış yaptılar :D
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
İşlevsellik ve sağlanan fayda istatistiki bilgiler ile anlaşılabilir.Şu an tamamlanma durmuna henüz vakit var.Bugüne bakacak olursak sağladığı tek fayda seçim reklamı.
Hızlı tren faciası da böyleydi.Binali Yıldırım ne anlatmıştı hızlı treni kazadan sonra da suçu makinistlere mi atmış tı ne yapmıştı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye'de işler öyle kolaymı sanıyorsunuz? Hala örümcek kafalılar var. Kaç dava açıldı Marmaray'ın iptali için bir fikriniz varmı? Yer altından çıkan tarihi eserlerin nakli için ne kadar zaman harcandı fikriniz varmı? Gelin hizmeti Antalya'da görün. 200 mt'lik alt yapısı (kanalizasyon, vs) Daha önceki AKP'li belediye zamanında döşenmiş yolun asfalt+çiçeklendirilmesini 6 ayda bitiremedi CHP'li belediye. Sonra da vatandaş ilgisi az oldu diye 3 kez açılış yaptılar :D

Evet fikrim var hem de bilgi sahibi olmadan oluşan fikirler gibi de değil. Mesela yarın açılmayacak ve en erken 2 yıl sonra bitecek olan kısmın (toplan hattın yaklaşık %85'i) tarihi eserlerle hiç bir alakasının olmadığını, çalışmalara daha bir kaç ay önce başlandığını ve neredeyse hiç bir çalışma yapılmadığını çok iyi biliyorum. Ama tabii ki konuyla çok alakasız bir şekilde CHP de şöyle yaptı diyen, bisiklet yolu çok rererö diyen birisine bunları anlatmak çok fazla efor gerektirdiği için çok da uğraşmıyorum.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Tüm mühendisler bilirkişiler bu hali ile açılmasının cinayet olduğunu söylüyor.

Bunlar yine, yaptım olacak, çektiysek patlar, kararı biz veririz, bilmem ne... nasıl bir diktatörlük hastalığıdır anlamak mümkün değil :farao:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
manşet atın durmayın;
madem deniz altından gidiyoruz neden balıkları göremiyoruz diye...
seçim yatırımı diyenler, senelerdir yurdu demir ağlarla ördük diyenler değil mi...
görüyoruz kim örüyor...
çakılı çivileri yok ülkeye...
siz konuşun durun...
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
Tüm mühendisler bilirkişiler bu hali ile açılmasının cinayet olduğunu söylüyor.

Bunlar yine, yaptım olacak, çektiysek patlar, kararı biz veririz, bilmem ne... nasıl bir diktatörlük hastalığıdır anlamak mümkün değil :farao:

bahsettiğin muhendisler muhalefet haber gazetesinin muhendıslerı olmasın :D yada chp nin .

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

yav arkadaş muhalefetde biyere kadar, nasıl bir kin gütmektir bu . gezi parkında "uzayada çıkartsan istemiyoruz ,ne yaparsa kemalın askerleri yapacak" diyen zihniyetden başka bişey beklenemez zaten
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Sizin dediğinizi Antalya'da CHP'li belediye başkanı yapıyor. Zaten daracık olan şehir için yolları ucuz şov peşinde koşarak gidiş geliş (günde belki 50 2 tekerli geçiyor, onun da yarısı motosiklet, kalan yarısının da %90'ı elektrikli bisiklet) bisiklet yolu yaptı, trafik saç-baş yolduruyor. Trafiğe çıkmaya korkuyoruz araba ile. Ne güzel değilmi? işte CHP'li belediyenin çözümü de bu şekilde.. Herkesi trafiğe lanet olsun, bir daha çıkmam dedirtip evinde oturtacak bu gidişle.

Biz Marmaray konuşuyorduk ama konu ne ara Antalya ve çevresindeki illere geldi anlamış değilim.

Lütfen yorumunuzu İstanbul ve Marmaray hattı için yapınız.

Ben Antalya da oturmuyorum o yüzden orası beni ilgilendirmiyor.

Beni ilgilendiren İstanbul.

Yine yazıyorum Marmaray başta çok güzel bir proje olarak gözüksede yinede extra yapılan konutlar yüzünden yetersiz kalacaktır.

Keşke İstanbul nüfusu 9 milyon civarında kalsaydı.

Bana soracak olursanız İstanbul 12-15 değil.

Nerden baksanız 20 milyon kadar var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst