Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Aşk bu aşk :p Bu arada ciddi ciddi motorumu cross a çevirmeyi düşünüyorum yok mu süpermoto jantı isteyen lastiklerde bridgestone :D
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Genelde sadece debriyaj manetini işaret parmağım ile tutuyorum. Arazide süpriz engeller çıkabiliyor, bu yüzden gidonu sıkıca kavramak gerekiyor.

ayaktayken sağ işaret parmağın manetin üzerinde olursa gazı daha iyi kontrol edersin ve öne doğru denge kaybını engellersin.parmakların manetlerin üzerinde olmazsa ayakta gidemezsin.
ani gaz verme ve kesmeler olur.resimde uçarken bile adamın parmakları manetlerin üzerinde
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
ayaktayken sağ işaret parmağın manetin üzerinde olursa gazı daha iyi kontrol edersin ve öne doğru denge kaybını engellersin.parmakların manetlerin üzerinde olmazsa ayakta gidemezsin.
ani gaz verme ve kesmeler olur.resimde uçarken bile adamın parmakları manetlerin üzerinde

Gitmeye çalışıyoruz. Amacımız zaten yarışlara katılmak değil, maksat eğlence gezmek dolaşmak. Arada bir acaba ne yapabiliriz diyip kendimizi zorlamak. Bütçe kısıtlı olanaklar sınırlı :)

Ani gaz verme herşekilde oluyor. Onu kontrol etmek zor. Güçlü motorlarda bu daha fazla oluyor. Bol bol pratik gerekiyor.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Gitmeye çalışıyoruz. Amacımız zaten yarışlara katılmak değil, maksat eğlence gezmek dolaşmak. Arada bir acaba ne yapabiliriz diyip kendimizi zorlamak. Bütçe kısıtlı olanaklar sınırlı :)

Ani gaz verme herşekilde oluyor. Onu kontrol etmek zor. Güçlü motorlarda bu daha fazla oluyor. Bol bol pratik gerekiyor.
Haklısın bol bol pratik gerekiyor.Bana bilen birileri gösterdiği için kendi kendime bir kaç yılda öğrenemeyeceğim şeyleri birkaç ayda öğrendim.
başta anlamsız gelen öğretilenlerin ilerledikçe doğru olduğunu yaşayarak gördüm.öğrendiklerimin keyfinide arazide çıkarmaya başladım.
ben fazla bir şey bilmeden bu işe başladığım için asfalt kullanımı ve arazi kullanımı gibi bir çakışma yaşamadım.birbirinden farklılar.
arazide her an bir şey çıktığı için daha önce yaptığım pratiklerin çok faydasını görüyorum.en keyif aldığım ise tarlalar arasındaki yollarda orta süratte bozuk yerlerden kaçmak veya üzerinden geçmek.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Haklısın bol bol pratik gerekiyor.Bana bilen birileri gösterdiği için kendi kendime bir kaç yılda öğrenemeyeceğim şeyleri birkaç ayda öğrendim.
başta anlamsız gelen öğretilenlerin ilerledikçe doğru olduğunu yaşayarak gördüm.öğrendiklerimin keyfinide arazide çıkarmaya başladım.
ben fazla bir şey bilmeden bu işe başladığım için asfalt kullanımı ve arazi kullanımı gibi bir çakışma yaşamadım.birbirinden farklılar.
arazide her an bir şey çıktığı için daha önce yaptığım pratiklerin çok faydasını görüyorum.en keyif aldığım ise tarlalar arasındaki yollarda orta süratte bozuk yerlerden kaçmak veya üzerinden geçmek.

Tamam bir gün birlikte geçelim.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
merhaba gençler,

kawasaki klx üzerinde birinci yılımı doldurdum kısaca rakamlarla:

1 yıl
18 bin km
2 ülke
8 ilçe
10 larca köy
9 polis çevirmesi
0 ceza
4 ufak tefek düşüş
630 litre benzin (ortalama)
2520 tl değerinde benzin(ortalama)
1500 tl motorun bakımları (zincir dişli set, yeni lastikler, yağ ve filtre, orjinal arka far, dahil) 3000 4000 km arası yağ değişimi yaptım.
∞ hayatıma kattıkları :)

hayırlısıyla uzun yıllar daha beraberiz motorumla, çektiğim bazı videolardan derleme yaptım. klx alacaklara fikir verir diye düşünüyorum. videolarımın devamını da yapmaya çalışacağım acaip zaman alıcı bi işlem.

http://www.youtube.com/watch?v=Klj9TbAqKQU
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
merhaba gençler,

kawasaki klx üzerinde birinci yılımı doldurdum kısaca rakamlarla:

1 yıl
18 bin km
2 ülke
8 ilçe
10 larca köy
9 polis çevirmesi
0 ceza
4 ufak tefek düşüş
630 litre benzin (ortalama)
2520 tl değerinde benzin(ortalama)
1500 tl motorun bakımları (zincir dişli set, yeni lastikler, yağ ve filtre, orjinal arka far, dahil) 3000 4000 km arası yağ değişimi yaptım.
∞ hayatıma kattıkları :)

hayırlısıyla uzun yıllar daha beraberiz motorumla, çektiğim bazı videolardan derleme yaptım. klx alacaklara fikir verir diye düşünüyorum. videolarımın devamını da yapmaya çalışacağım acaip zaman alıcı bi işlem.

http://www.youtube.com/watch?v=Klj9TbAqKQU

Ben de varım ya la videolarda :D
İyi gitmişim önde...
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
tr4u5.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
bugün araziye çıktık.ilk defa çamurlu araziye çıktım.günü devrilmeden atlattım.
bir kaç defa kesin devrilcem derken bir şekilde geçtim bozuk yerleri.
su ve vıcık vıcık çamurlu yerleri nasıl geçtim anlamadım.
bu kros motorlar acayip aletler başka bir aracın bunların gittiği yere gitmesi çok zor.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Yeni dişli ve zincir.
tvrkw.jpg


Evet beyler plakalığı çıkardım haftasonu offroad var dediler :p
tvrj4.jpg

tvrk3.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
@blamir Dişli hakkında bilgi lütfen, ebatları ve temini nasıldı kaça idi:king:

wemoto.com Ön 12Pound SunStar marka, arka 16Pound JT marka . Araştırdığımda kaliteli ürünleri olan iki firma. Bakıyorum burada 50-60 euro gibi rakamlar dönüyor gördükçe gülüyorum. Öyle deli paralar vermeyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Bu arada dişli ebatları ön 13 arka 45 .
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
10
Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim, yaklaşık 3-4 aydır konuşmalarınızı ve yorumlarınızı okuyorum en sonunda bende aranıza katılayım dedim :)
Kendi motorumun ilanını koydum satılır satılmaz üstüne biraz ekleme ile bende bir KLX 250 sahibi olmayı planlıyorum, yorumlarınız hakkında motor hakkında ki aklımda bulunan bir çok sorunun cevabını buldum öncelikle bunun için sizlere teşekkür ederim, ikinicisi ben Ankarada oturuyorum ve çok merak ediyorum, Ankarada bir gezi grubunuz var mı ?
Motoru gördüm fakat üstüne daha oturmadım, boyum 1.90 ve altımda ufak durur mu diye düşünüyorum.

herkese iyi akşamlar dilerim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim, yaklaşık 3-4 aydır konuşmalarınızı ve yorumlarınızı okuyorum en sonunda bende aranıza katılayım dedim :)
Kendi motorumun ilanını koydum satılır satılmaz üstüne biraz ekleme ile bende bir KLX 250 sahibi olmayı planlıyorum, yorumlarınız hakkında motor hakkında ki aklımda bulunan bir çok sorunun cevabını buldum öncelikle bunun için sizlere teşekkür ederim, ikinicisi ben Ankarada oturuyorum ve çok merak ediyorum, Ankarada bir gezi grubunuz var mı ?
Motoru gördüm fakat üstüne daha oturmadım, boyum 1.90 ve altımda ufak durur mu diye düşünüyorum.

herkese iyi akşamlar dilerim :)

1.90 boy icin ufak durmaz,ciddi anlamda yüksek motordur.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
10
Savaş bey, bildiğim kadarı ile motoru uzun süredir kullanıyorsunuz.
Motor şehir içi yüksekliği ve inceliği ile büyük avantaj sağlıyo bildiğim kadarı ile, bozuk yollarda ise yola tam anlamıyla tutunuyo diyebiliriz.
Peki bu süre içinde hiç atlıyım zıplıyım, ağır enduro yapıyım, çamurda gezeyim, suya gireyim denediniz mi ?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Savaş bey, bildiğim kadarı ile motoru uzun süredir kullanıyorsunuz.
Motor şehir içi yüksekliği ve inceliği ile büyük avantaj sağlıyo bildiğim kadarı ile, bozuk yollarda ise yola tam anlamıyla tutunuyo diyebiliriz.
Peki bu süre içinde hiç atlıyım zıplıyım, ağır enduro yapıyım, çamurda gezeyim, suya gireyim denediniz mi ?

Çamura girersin, suya dalarsın. Hatta motoru komple suya gömeni de gördüm. Tabiki bir special enduro motor gibi değil, süspansiyonları oldukça kaliteli, gücü yeterli ama, hard enduro çok farklı bir olay. Zaten bu forumda o şekilde kullanabilecek adam varmı bilmiyorum :) Atlama zıplama içinde süspansiyon ayarı gerekiyor, çok yumuşaklar dibe vurabiliyorsun.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Blamir dostum on disliyi 13 yapinca surusu nasil etkiledi ?Sahlaniyor mu :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Blamir dostum on disliyi 13 yapinca surusu nasil etkiledi ?Sahlaniyor mu :)

Şöyle diyeyim ilk tekere almaya denedim, tekere süper geliyor ama havada vites değiştiremediğim için hemen bitiyor. 2. viteste tepeye alamıyorum ama alan alıyor :D hatta gidiyorda.

1 vites ufaldı motor 6. vites yok gibi sanki hep 5. viteste gidiyorum ve 6. yı arıyorum. Arazide çok iyi fakat son sürat %20 kadar düştü.
Sen ne yaptım manual gergiyi taktın mı? Ben kullanıyorum şu an hiç bir sıkıntı yok.

Şunu eklemek istiyorum. Iridium buji almıştım. Geçenki detaylı temizlikte bujiyide değiştirdim ve motorun çalışması bile değişti. Uyuz olduğum bir şey vardı o bile gitti. Çok şaşırdım hala bujidenmi diye düşünüyorum. Böyle gazı 1-2mm çok hızlı gaz verip çektiğin de bunu hızlı hızlı tekrarlayınca motor bi aptallaşıyordu o gitti :D
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Gergiyi hallettik dostum ya çok şükür :) Valla bende sırf bu endurolardaki birinci vitesin kısa oluşundan dolayı çekiniyorum dişli değişimine akselerasyon nasıl oldu ?
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
10
Çamura girersin, suya dalarsın. Hatta motoru komple suya gömeni de gördüm. Tabiki bir special enduro motor gibi değil, süspansiyonları oldukça kaliteli, gücü yeterli ama, hard enduro çok farklı bir olay. Zaten bu forumda o şekilde kullanabilecek adam varmı bilmiyorum :) Atlama zıplama içinde süspansiyon ayarı gerekiyor, çok yumuşaklar dibe vurabiliyorsun.

Teşekkürler bilgilendirmeniz için, açıkçası ilk tercihim suzuki rm 125 veya kawasaki kx 125 di malum bu iki modelde cross model ve trafikte kullanılmıyo
Bu yüzden bu motora yöneldim hem trafikte kullanılabiliyo hemde arazide tabi bir cross olmasada az çok bişeyler yapabiliyo.
En iyisi bir klx sahibi olup seneyede yanına 125 lik bir cross ideal gibi görünüyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst