- Katılım
- 13 Nis 2012
- Mesajlar
- 534
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???
Ben sadece çakmaklık takmıştım, direk kontaktan bağlantı yaptım 5 bin km kadar kullandım hiç sorun çıkmadı aküyle yada çakmaklıkla ilgili şuan motor gene tanıdık bi arkadaşımda oda sorunsuz kullanıyor direk kontaktan bağlantı yapmanı tavsiye ederim. Telefon yada navigasyon için çok ideal uzun yolda yok pil bitti korkusu yok

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

