Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???

Ben sadece çakmaklık takmıştım, direk kontaktan bağlantı yaptım 5 bin km kadar kullandım hiç sorun çıkmadı aküyle yada çakmaklıkla ilgili şuan motor gene tanıdık bi arkadaşımda oda sorunsuz kullanıyor direk kontaktan bağlantı yapmanı tavsiye ederim. Telefon yada navigasyon için çok ideal uzun yolda yok pil bitti korkusu yok :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Link gönderebilir misiniz?

http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Waterproof-Charger-USB-Outlet-Charging-Stand-for-MP3-Phone-GPS-E0Xc-/310716570861?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item4858269ced

kullandığım bu model, kendisinden usb olan modelleri de gelmiş şimdi, onu tercih edin.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
10
Beyler affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum.Defalarca sorulmuştur ama yardımcı olursanız sevinirim.2 aya kadar motor alacağım.CBR 125 ile mi yoksa CBR 250 ile mi başlamalıyım. Çok farklı şeyler olduğunu biliyorum ama 15 yıldır otomobil kullanıyorum,trafiği biliyorum yani.CBR 250 ile başlamak sıkıntı olur mu. Teşekkürler.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Yakıt fiyatlarından aşırı derecede rahatsız olan, şehir içi gezemiyorum pek diyen adam için Fazer 600 den sonra yarı yarıya yakıt ve bakım maliyeti mantık evliliği mahiyetinde olur:)

Ama ninja 650 ile cbr 250 sadece performans olarak düşünülürse 500 beygir ferariden inip 200 beygir golf GTi adama zevk verimi olayı bu, vermez tabi...

72 beygir - 27 beygir torkta da beygirde de 3 katı fark var
66 tork - 23 tork
600f i her bırakıp ekonomi yapıp cbr250r alıcam dediğimde cbr250r a binmemle birlikte etrafımı bi hüzün kaplıyor böle mutsuzlaşıyorum aradığımı hiç bulamıyorum acaba alıp sabretsem alışırmıyım :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Uzun süredir, yada uzun kilometre yaptıysan 600f'len hiç sanmıyorum alışacağını......250r'ın top speed'i 600f'in 2'nci vitesi kadar....:wiinkk:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Beyler affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum.Defalarca sorulmuştur ama yardımcı olursanız sevinirim.2 aya kadar motor alacağım.CBR 125 ile mi yoksa CBR 250 ile mi başlamalıyım. Çok farklı şeyler olduğunu biliyorum ama 15 yıldır otomobil kullanıyorum,trafiği biliyorum yani.CBR 250 ile başlamak sıkıntı olur mu. Teşekkürler.

Düşünmeden 250 R al . 125den 2 ay sonra sıkılırsın. bende öle oldu. tork istiyor insan.
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
35
300r'ın tasarımı çok hoşuma gitti, zaten kafa dışında pek değişiklik yok gibi görünüşünde ama Honda ne kadar altta tutarsa tutsun kol gibi ÖTV süzgecinden geçince bu motorda mantıklı olmaktan çıkar...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
arkadaşlar bizim vbr 250 r nin far ampulunun markası nedir 35 w midir
birde önereceginiz ampul varmıdır
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar bugün motorumu yakın bir arkadaşa verdim kullanmasi için. Ama arkadas ufak bi olay geçirmiş motorun alt kismini sert bisekilde vurmuş. Ayakliktaki elektrik akimini kesen parca hasar görmüş motor bosta calisiyor vitese atinca otomatik sönüyor parça işlevini yitirmis motoru yurutemedim bu yüzden disarda birakmak zorunda kaldim.Sanırım motor surekli ayakligin açık olduğunu algılıyor. Servis pazartesi açılıyor. Ne yapmaliyim onerisi olan varsa yardimci olabilir mi? Herkese güvenli surusler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Ve de bu olaya çok sıkıldı canım 2000 kmdir kusursuz bisekilde kullanıyordum. Bu kadar şanssızlık olamaz sanırım
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
sensörün yerinden çıkmış olma ihtimali var ucunda tırnak var ayak kapandıgı zaman tırnagı itip devre dışı bırakır eyer bozulmuşsa kaplosunun soketini çıkartın normal çalışması lazım ayak müşürünüde serviste baktırır yada deyiştirirsiniz benim bildigim bu yanlışım varsa bilen düzeltsin
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
8
Çok teşekkürler abicim. Kendim nasil soketi çıkarabilirim baya baktim ama bulamadim soketi. Bir parçayı falan sokmek lazim sanırım
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
Çok teşekkürler abicim. Kendim nasil soketi çıkarabilirim baya baktim ama bulamadim soketi. Bir parçayı falan sokmek lazim sanırım

ayak acıkken çalışıyorsa acaba müşür yerinden mi çıkmış ayaklıgın kapanma yerinde kaplo girişi olan parca onu bi konturol edin olmazsa söküp bi bakın
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
600f i her bırakıp ekonomi yapıp cbr250r alıcam dediğimde cbr250r a binmemle birlikte etrafımı bi hüzün kaplıyor böle mutsuzlaşıyorum aradığımı hiç bulamıyorum acaba alıp sabretsem alışırmıyım :)

Bence alışamazsın alper.Fakat yakıt bakmından mutlu edeceğine eminim çünkü 250 r ' yi 5000 km kullandım.Az yakıyor doğru.
Fakat 600'ün lastikleri tamamen ısınmış halini bir hayal et şu an, otobandanda sağda duruyorsun.Kalkış yaparak 1. 2. ve 3. vitesleri bitirinceye kadar gaz açıyorsun.Şimdi karar senin. :)
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar şu ayaklik müsürünü nasıl iptal edebilirim net bi aciklama yapar mısınız? Resimli anlatim da olabilir. Nasil bir parçadır bu ve tam olarak yeri neresidir yardimci olursaniz cok sevinirim
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
ARKADAŞLAR SİZE HONDA AİLEMİ TANITMAK İSTİYORUM :)

1976 MODEL KIRMIZI OLAN CB 125S ( PLATİN BEKLİYORUM )
2008 MODEL CBR 125R ( KAZALI PARÇALARI BEKLİYORUM)
2013 MODEL CBR 250 R ( SON MAKINEM YAPILDI VE GELDİ)

Aslında 1 tane daha var motorda Garajda nereye soktum bulamadım :)

Omzum rayına girdi %80 kaynadı motora bınmeye basladım bile :) Dayanamadım artık tak etti canıma. kendımı zorlamadan yokluyorum.. Çok özlemisiz birbirimizi...

 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Arkadaşlar bugün motorumu yakın bir arkadaşa verdim kullanmasi için. Ama arkadas ufak bi olay geçirmiş motorun alt kismini sert bisekilde vurmuş. Ayakliktaki elektrik akimini kesen parca hasar görmüş motor bosta calisiyor vitese atinca otomatik sönüyor parça işlevini yitirmis motoru yurutemedim bu yüzden disarda birakmak zorunda kaldim.Sanırım motor surekli ayakligin açık olduğunu algılıyor. Servis pazartesi açılıyor. Ne yapmaliyim onerisi olan varsa yardimci olabilir mi? Herkese güvenli surusler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Ve de bu olaya çok sıkıldı canım 2000 kmdir kusursuz bisekilde kullanıyordum. Bu kadar şanssızlık olamaz sanırım

benımkı de darbe sonucu aynısı oldu..kabloları kesip birbirine bağladım..kısa devre yaptım..sistem tamamen devre dışı kaldı..ayaklık acıkken de kapalıyken de motor çalışıyor artık..13bin km dir böyle kullanıyorum.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
ARKADAŞLAR SİZE HONDA AİLEMİ TANITMAK İSTİYORUM :)

1976 MODEL KIRMIZI OLAN CB 125S ( PLATİN BEKLİYORUM )
2008 MODEL CBR 125R ( KAZALI PARÇALARI BEKLİYORUM)
2013 MODEL CBR 250 R ( SON MAKINEM YAPILDI VE GELDİ)

Aslında 1 tane daha var motorda Garajda nereye soktum bulamadım :)

Omzum rayına girdi %80 kaynadı motora bınmeye basladım bile :) Dayanamadım artık tak etti canıma. kendımı zorlamadan yokluyorum.. Çok özlemisiz birbirimizi...
[url]
[url]http://i.imgur.com/w3haDlh.jpg

http://i.imgur.com/dhEegfc.jpg

Bak ya, benim de canım çekti şimdi :mrgreen: Az gezeyim, virajlı virajlı gazlayayım. Türkmenistan'a gitme durumum var zaten. Gidersem satacağım motoru, bunlar motorumla son kaçamaklarım olabilir :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst