Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Omzum rayına girdi, %80 kaynadı. Dayanamadım artık tak etti canıma, binmeye basladım bile :) Kendımi zorlamadan yokluyorum. Çok özlemişiz birbirimizi...

Biliyosun bende benzer durumdaydım bi süredir :) Bende dayanamayıp yeter artık dedim ve gecenin 3:45 inde, köprüden İstanbul' u seyrede seyrede karşıya geçtim, boş boş turladım gün doğana kadar :)

Bi bilsen biz nasıl özlemişiz birbirimizi anlatamam. Özlemlerimiz kapışabilir yani :mrgreen:

Garaj ortamın müthiş bu arada :thumleft:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ah ulan günü faydalandıralım dedik, ezozu boyamaya niyetlendik :mrgreen:

Okadar pasa rağmen işin büyük kısmını bir şekilde çözdüm ki gel gelelim boru ile susturucuyu tutan kancanın sıkma civatası kötürt diye yarıldı :mrgreen:

Sanırım çok aciliyeti yok ve kullanılabilir bu şekilde sonucta her iki parçayıda tutan şey o değil zaten diye kendimi avuttum, servise kadar idare etsin artık sağlık olsun :queen:

Şimdi zımparalama işine geçiyorum, sonra da ince katlar halinde boya falan filan işte...haydin hayırlısı :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Ah ulan günü faydalandıralım dedik, ezozu boyamaya niyetlendik :mrgreen:

Okadar pasa rağmen işin büyük kısmını bir şekilde çözdüm ki gel gelelim boru ile susturucuyu tutan kancanın sıkma civatası kötürt diye yarıldı :mrgreen:

Sanırım çok aciliyeti yok ve kullanılabilir bu şekilde sonucta her iki parçayıda tutan şey o değil zaten diye kendimi avuttum, servise kadar idare etsin artık sağlık olsun :queen:

Şimdi zımparalama işine geçiyorum, sonra da ince katlar halinde boya falan filan işte...haydin hayırlısı :mrgreen:

Geçmiş olsun...

Bu arada yeni cbr 300r nin gidonu sanki 250r ye göre daha yüksek gibi geldi. Alt sakalı iptal edip yan grenajla tek parça yapmaları kötü olmuş.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Tüm işlemler bitti, umduğuma on basan bi iş çıktı ama o ara kelepçenin içindeki kırık yarım civatayı hala çıkartamadım ya, tüm enerjim bitti :pr:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
10
Beyler, mont ve kask için güvenli bir online shop ismi verebilir misiniz.Ürünleri zamanında gönderen sağlam siteler hangisi, reklam olmazsa tabi.Bu sitede reklamı olan sitelerden alışveriş yapan var mı.Teşekkürler.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ninja 250 vs ninja 300 0-100km hızlanma

http://www.youtube.com/watch?v=PE0f6TuRNO4

Eğer cbr 300 35 beygir olarak çıkarsa en az %30 daha fazla beygir ve 15 kilo hafif gövdeden fark burdaki gibi büyük olacak.

8.3 sn'ye 6 hatta 5.8 saniye gibi birşey olabilir.

Uuuuuu beybiii:p
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Arkadaşlar 2 seferdir motosiketimi yıkadıktan sonra start stop düğmesini aktif hale getirdikten sonra ''dııııııt'' sesi gelmiyor yani beyin devreye girmiyor.Bir kaç denemeden sonra çalışıyor biraz gezdikten sonra ise bu sıkıntı ortadan kalkıyor.Sanırım ıslanan yer gezdikten sonra kuruyor ve normal çalışmaya devam ediyor.Benim merak ettiğim konu ise bu ıslanmadan kaynaklı bir sorun mu yoksa bir yerlerde temassızlık mı var,malum yolda kalmak istemiyorum :) (Üniversite öğrencisiyim motosikletimi memleketimde bıraktım tam olarak hangi zamanlarda yapıyor gözlemleme şansım yok) DAha önce başına böyle bir şey gelmiş arkadaşlar var mı ?
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar 2 seferdir motosiketimi yıkadıktan sonra start stop düğmesini aktif hale getirdikten sonra ''dııııııt'' sesi gelmiyor yani beyin devreye girmiyor.Bir kaç denemeden sonra çalışıyor biraz gezdikten sonra ise bu sıkıntı ortadan kalkıyor.Sanırım ıslanan yer gezdikten sonra kuruyor ve normal çalışmaya devam ediyor.Benim merak ettiğim konu ise bu ıslanmadan kaynaklı bir sorun mu yoksa bir yerlerde temassızlık mı var,malum yolda kalmak istemiyorum :) (Üniversite öğrencisiyim motosikletimi memleketimde bıraktım tam olarak hangi zamanlarda yapıyor gözlemleme şansım yok) DAha önce başına böyle bir şey gelmiş arkadaşlar var mı ?

Dostum ben Cbr 250'yi sağanak yağışta 300 Km filan sürdüm, böyle birşey başıma gelmedi.

Ayrıca motosikleti kovayla da yıkadım, tazyikli suyla da yıkadım ama o zamanlarda da böyle birşeyle karşılaşmadım.

Senin motosikletin su almaması gereken bir noktadan su alıyor olabilir. Garantisi devam ederken servise göstermekte fayda var. ;) Sakın ihmal etme.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İsmail Ankarada Mısın ? NE zaman görüşüyoruz :) CBR 250 R geldi Motora asılmaya basladım.. 125 R ye qelecek olursak toplamaya basladık ınceden makıneyi. Ankarada olduqunda bana haber wer. sırf çay içmeye qelecem hafta içi 4de işten cıkınca saat 7 de ankarada olurum :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Hondacı dostlar 250 cc yerine 300 geliyormuş hadi hayırlısı fiyat nedir acaba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/123118-yeni-honda-cbr300.html
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Hondacı dostlar 250 cc yerine 300 geliyormuş hadi hayırlısı fiyat nedir acaba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/123118-yeni-honda-cbr300.html

250 yerine gelemez. Vergi dilimi yüksek olduğu halde performansı çok fazla değişmeyecek. Kimse istemez bunu. Türkiye'de satılacağını sanmıyorum bu modelin ben.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
300'ün yapısı görünüşü hiç cezbetmedi en azından beni, aklımda da kalmaz eğer Türkiye'ye gelirse...

Ama tek üzüleceğim nokta bizimkilerin mali değeri düşcek herhalde :cherry:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Düşmez hocam, zaten 300'lükler vergi dilimine takılacak, bunu uygun fiyatla normalde Honda'nın kendisi aşabilir ama aşar mı? Aşmaz.. daha çok kazandığı sorunsuz 250 var zaten, getirmemesi kuvvetle muhtemel.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
İsmail Ankarada Mısın ? NE zaman görüşüyoruz :) CBR 250 R geldi Motora asılmaya basladım.. 125 R ye qelecek olursak toplamaya basladık ınceden makıneyi. Ankarada olduqunda bana haber wer. sırf çay içmeye qelecem hafta içi 4de işten cıkınca saat 7 de ankarada olurum :)

Mehmet ben Ankara'ya geldim dostum.

Tam iyileşmeden uzun yola çıkmanı tavsiye etmem ama gelirsen başımın üstünde yerin var ;)

Haberleşelim.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet beyler egzozun son halini sevdim, mat antresitimtrak hoş bi rengide var bayıldım.

Eski hali evdeki pc de kaldı, uygulamayı düşünen arkadaşlara fikir oluşturması açısından eve geçince onuda paylaşırım :cat:



Bu arada benim egzozun üzerinde Honda yazıyormuş ilk kez gördüm :mrgreen:

 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Evet beyler egzozun son halini sevdim, mat antresitimtrak hoş bi rengide var bayıldım.

Eski hali evdeki pc de kaldı, uygulamayı düşünen arkadaşlara fikir oluşturması açısından eve geçince onuda paylaşırım :cat:

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/p/tt16z.jpg[/url]

Bu arada benim egzozun üzerinde Honda yazıyormuş ilk kez gördüm :mrgreen:

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/p/tt1d7.jpg[/url]

Aynen, egzoz güzel olmuş. Ancak 1500 Km sonra tekrar eski haline dönmeye başlıyor. Yağmurlu havalarda kullanırsan yıpranma daha hızlı oluyor.

Ben de egzozu ve kapağını boyamıştım. Kapak hala yeni gibi duruyor ancak egzoz yer yer eski haline döndü bile.

Mayıs ya da Haziran'da yine boyayabilirim ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst