- Katılım
- 2 Ara 2012
- Mesajlar
- 538
Şu emmeyi de 0.12 falan yapıp bir dene bakalım durum ne olacak
Şu emmeyi de 0.12 falan yapıp bir dene bakalım durum ne olacak
deneyeceğim yarın.. sesi kesilir mi acaba...ale:
deneyeceğim yarın.. sesi kesilir mi acaba...ale:
birde dikkat etmen gereken sey aslında piston üst olu noktaya iki defa gelir,
birincide sıkıstırma, ikincide egzos.
subab ayarını sıkıstırma anında yapmalısın birde bu konuya dikkat et
Güzel bir ayrıntı, tebrik ediyorum
Egzantrik dişlisinin olduğu kapağı söküp işaretlerin karşılıklı durmasını sağla (çizgi yukarı bakacak)
http://img219.imageshack.us/img219/6820/31052011002w.jpg
foto, serkanAHD13'ün ybr motor yarma konusundan....
Serkan ustanın dediğini yabana atma, sübap sesinin soğukken değil de ısındıktan sonra gelmesinin sebebini de merak ettim![]()
hocam vakumlu bu karbüratör, mekanik değil yani.. yay içerde vakumun üstünde..
---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:04 ----------
sorunun sübabların fazla açık olması da düşündürüyor. yaptığım ayar çok doğru değil herhalde çünkü bariz sübab sesi var içinde 20 40 yağ olmasına rağmen onun da videosunu çektim..
http://www.youtube.com/watch?v=El6B6Q8ktc4&feature=youtu.be
Hocam eski bir ESD ci olarak söylüyorum, karbüratörün ayar vidalarını bir gösterin siz![]()
Bu sorunu rolanti ayar vidasının fazla açılması (yani sıkılması) yapar. Yazdıklarına bakılırsa da senin pilot jet tıkanınca rolantin düşmüş sen de rölanti ayar vidasıyla onu telefi etmeye çalışınca bu sorun baş göstermiş.
Serkan ustanın dediğini yabana atma, sübap sesinin soğukken değil de ısındıktan sonra gelmesinin sebebini de merak ettim![]()
Uzamış eksantrik zinciri yada görevini yapmayan gergiden dolayıdır genelde sonradan ses gelmesi.