[Ankara - MT]

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Burdayız aminim!
bike-and-enduro-amazing-collection-of-full-screen-116489.jpg


Bu da pis gs hastalarına gelsin
1329073322_115_FT2181_hp2_sport.jpg
 
Katılım
14 Eki 2013
Mesajlar
2
iyi bayramlar arkadaşlar. ehliyetimi aldım. başlangıç motoru olarak honda'nın cbr 125r modelinin ikinci elini almayı düşünüyorum. ankara'da bu motoru alabileceğim ve daha sonra bakımı ve tamirleri için düzenli olarak götürebileceğim bir servis ya da usta arıyorum. şu an bu motorun yeni kasa ikinci el piyasası nedir, ankara'da nereden alabilirim? ankara'da yeni olduğum için pek yer, semt bilmiyorum. şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
iyi bayramlar arkadaşlar. ehliyetimi aldım. başlangıç motoru olarak honda'nın cbr 125r modelinin ikinci elini almayı düşünüyorum. ankara'da bu motoru alabileceğim ve daha sonra bakımı ve tamirleri için düzenli olarak götürebileceğim bir servis ya da usta arıyorum. şu an bu motorun yeni kasa ikinci el piyasası nedir, ankara'da nereden alabilirim? ankara'da yeni olduğum için pek yer, semt bilmiyorum. şimdiden teşekkürler.

motoru göstereicein en güvenilir yer servis...alabileceğin ise hususi bir semt yok..sahibinden ilanlarına bakıp adam nerdeyse o semte gidersin..adamın olduğu yere mecbur getmen lazım ki genelde bakıcının ayağına gitmez kimse...ciddi olan motorun yanına gider...

nasıl gidileceği konusunda buraya yazarsan yardımcı oluruz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

agalar...

şu kadınlı motoiklet paylamışımında bulunacaksanız, kadının motorun m si ile ilgisi olmadığı apaçık olan, doğallıktan uzak fotolardan ziyade, kadın sürücüsünün motoru benimsediği, daha doğal paylaşımlarda bulunmaya özen gösterelim..varsın çok seksi olmasın ama bizden olsun:)

bu arada bayramınız mübarek olsun...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ön tekeri söküyo la daha ne yapsın hatun :)
yunus ustanın çatalındansa..

Çatal yok,lütfen internetimiz yok telefonumuz yok diye giydirmişssiniz hemecik,
dikat ettiyseniz sizlerin yanınızda tulumsuz çıkmıyorum yani özen gösteriyorum..

cıks cıks...
Cbr alacak arkadaş da burdan benimle irtibata geçerse gider bakarız,
yağını suyunu değiştirir gösterir öğretiriz çatal göstermeyi icabında :queen:
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Çatal yok,lütfen internetimiz yok telefonumuz yok diye giydirmişssiniz hemecik,
dikat ettiyseniz sizlerin yanınızda tulumsuz çıkmıyorum yani özen gösteriyorum..

cıks cıks...
Cbr alacak arkadaş da burdan benimle irtibata geçerse gider bakarız,
yağını suyunu değiştirir gösterir öğretiriz çatal göstermeyi icabında :queen:

Abim özledik seni :mrgreen: Nerelerdesin???
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
beyler saat 13:00 da her zamanki yerde toplaşıyoruz, iki tur atar döner tekrar geliriz plan program yok...

Anıttepe gençlik caddesi üzerinde döngel sokak girişindeki sefa cafe

http://goo.gl/maps/EfEGy

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

herkes davetlidir
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
agalar...

şu kadınlı motoiklet paylamışımında bulunacaksanız, kadının motorun m si ile ilgisi olmadığı apaçık olan, doğallıktan uzak fotolardan ziyade, kadın sürücüsünün motoru benimsediği, daha doğal paylaşımlarda bulunmaya özen gösterelim..varsın çok seksi olmasın ama bizden olsun:)

Senden öğrenecek değiliz,,, bayram bayram... :farao:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Senden öğrenecek değiliz,,, bayram bayram... :farao:

senin şu berege balaklavadan kalmamış feyizoğlunda, motomax a bakıcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

motorun çadırını 30 derecede makinada yıkadım, cillop gibi oldu, yazın duşkabin içinde uğraşmıştım adam gibi temizlenmemişti...tavsiye ederim...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
dostlar; şimdi sizlerle iki link paylaşmak istiyorum

yamahanın 50. yıl sweatshir tü

http://shop.dadasmotor.com.tr/index.php?route=product/product&path=80&product_id=305


ve yine aynı siteden aynı resimli fakat açıklamasında canvas mont olarak geçen link

http://shop.dadasmotor.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=136


gerçi altalta yazan fiyatlar bile bir garip ama ikin linkteki ürünü almaya çalıştıığda 95 tl ödeme çıkıyor...

şimdi bunu alsam resimdeki ürün mü gelir, yoksa resimden farklı olan canvas mont mu gelir, mont gelse bile daha karlı olmaz mıyım...

olayı çözemedim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst