Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Benim GT650 (karbüratörlü) nin depoda ciddi pas vardı. Temizlemek için söktüm içine vida somun zincir atıp bi kimyasal koyup salla babam salla etrafı içerden zımpara yapar gibi temizlesin diye.
Neyse temizledik vs ama pas çözülmedi ve hala pas var.
Yalnız tabi içindekiler akmasın diye altındaki benzin musluğunu çıkarmamıştım.

Burası tanıdık gelecek
Temizleme sonrasında motorla gidiyorum 90'ı geçince motor tekliyor çat stop ediyor. 2dk bekliyorum motor hiçbişey yokmuş gibi çalışıyor.

Olan şu temilerken alttaki benzin musluğunun içi komple dolmuş öyle bir dolmuş ve katılaşmış ki ben önce bu kir değil musluğun kendi durumu böyle galiba diye düşündüm sonra torna vida ile zorlayıp temizlerken buradan geçen benzinin motoru 90 a çıkarması bile mucize dedim :)
Biraz oyduk falan ama kıvrım var L şeklinde olacak gibi değil Zenon'un aklına Tuz ruhu almak geldi. Yandaki marketten Porçöz aldım içine damlattım deli gibi söktü bütün kiri hatta metal bile dehşet ısınmıştı. 3-5 defa tekrarladıktan sonra bildiğin sıfır gibi oldu parça :)

Sonra motorda o sorundan eser kalmadı.

Sonuç motorun karbüratörlüde olsa enjeksiyonluda olsa biryerde motora benzin gitmesini engelleyen ciddi bir pislik olma ihtimali çok yüksek

Doğru aklıma gelmedi değil, yalnız şöyle bir durum da var, benzin musluğu akıttığı için 1 ay önce değiştirmiştim, benzin filtresi de öyle. O günden beri her sabah aynı yol senaryosu var ama son 3 defadır aynı şekilde aynı sorun... Arada bir de Würth katkı atıyorum zaten depoya temizlesin diye. Benim anlamadığım, 20 km boyunca bana mısın demeyen motor, 100ü geçince neden böyle yapıyor... Ve hatta 100-110la da giderken hiç performans kaybı olmazken birden gidiyor? hızlanma kaybı hatta orta devir klasiği olan devir kesme falan da yok. Tıkanma olsa yavaş yavaş performans düşürüp en sonunda hiç benzin geçmez hale gelmez miydi? Tıkanıklık biraz bekleyince nasıl olup da çözülüyor? Kafayı yicem valla :)

Bi şekilde benzin yakamaz hale geldiği kesin de acaba yakıttan mı yoksa ateşlemeden mi orasını çözmek lazım...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hocam mesele bi yerden dolayı benzin akışında sorun var. Dediğinden motosikletinin karbüratörlü olduğunu anlıyorum.
Benzin musluğunu yeniden kontrol et
Filitreyi yeniden kontrol et.
Filitreden çıkan hortumun girdiği Benzin pompasını kontrol et. İçinde diyafram var yırtılmış olabilir.
Karbüratörün içini bir kontrol ETTİR(sen yapma) karbüratörün de pislik olabilir. Hasbel kader karbüratör içindeki diyafram yırtılmış olabilir.

Birde gel facebook grubuna katıl ;)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Hocam mesele bi yerden dolayı benzin akışında sorun var. Dediğinden motosikletinin karbüratörlü olduğunu anlıyorum.
Benzin musluğunu yeniden kontrol et
Filitreyi yeniden kontrol et.
Filitreden çıkan hortumun girdiği Benzin pompasını kontrol et. İçinde diyafram var yırtılmış olabilir.
Karbüratörün içini bir kontrol ETTİR(sen yapma) karbüratörün de pislik olabilir. Hasbel kader karbüratör içindeki diyafram yırtılmış olabilir.

Birde gel facebook grubuna katıl ;)

Dün Hasanpaşa'da Niyazi Usta'nın sehpa müşürü demesinden sonra bıraktım arkadaş bu işi :) Kendi sorununu kendi çözsün!! Öyle de çıkarsa gidip helallik isticem adamdan.
Tıkanıklık şimdi mantıklı gelmeye başladı. Filtre ya da musluk sonrasındaki hortumda kalan benzinle motor bi süre gidip sonra hava çekiyor da olabilir. Bi süre durunca yeniden doluyor tabi tesisat... Facebook linkini alabilir miyim? :)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180



siyah gt250comet im artık Ayvalık'da da Ahmet kardeşimizde...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

Bu başlıkta bu makinanın işi yok biliyorum ama bir yandanda hyosung un fikir babası olduğu için koyuyorum...




 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/10/Ez2k7.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/10/VY90B.jpg[/URL]

siyah gt250comet im artık Ayvalık'da da Ahmet kardeşimizde...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

Bu başlıkta bu makinanın işi yok biliyorum ama bir yandanda hyosung un fikir babası olduğu için koyuyorum...

[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/10/VCdY.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/10/dmNjf.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/10/gMFrl.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/10/Vayhb.jpg[/URL]

Son ek Fotolar gözükmüyor :D SV nin fotları sanirim yadırgadi burayı :D
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
valla sabit ne yalan diyim sv650 yi verip sv1000 alabilirim bandit alabilirim fazer alabilirim vs vs... ama sarı civciv im asli kadro...
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
12
sa arkadaşlar öncelikle uzun bi araştrmadn sonra bnde gt 250 comet aldm. o görünüşü dayanamyıp aldm:) ama bazı sorularım olack yag olarak ne kullanıyrsnz ne konuda tavsiyelerinz olur bakımlar konusunda ayrıca ön disk yamuk sıfırı cok para 2. el bulabilrmym veya burada elind 2. el saglam düzgün olan varmı
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
selam,
öncelikle hayırlı olsun., ben de yeni hyosung'culardanım. motor yağı için motul önerdiler bana, bir de castrol'un kırmızı kutuda racing diye bir yağı varmış ama ben de karar veremedim.
ön disk konusunda internet üzerinden araştırısan bulma şansın var. sahibinden.com da filan çeşitli firma veya şahıslar var.

hatta ben arama yaptım bi bak istersen :)

http://gss.gs/6hd

sa arkadaşlar öncelikle uzun bi araştrmadn sonra bnde gt 250 comet aldm. o görünüşü dayanamyıp aldm:) ama bazı sorularım olack yag olarak ne kullanıyrsnz ne konuda tavsiyelerinz olur bakımlar konusunda ayrıca ön disk yamuk sıfırı cok para 2. el bulabilrmym veya burada elind 2. el saglam düzgün olan varmı
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
peki bu göstergelerin hepsi GT 250 Naked için uyumlu mu?
ortalama 100 usd civarı fiyatlar. pek te az sayılmaz ama bakacağım.


Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

http://www.aliexpress.com/item/moto...ter-tachometer-odometer-all-in/538057862.html
http://www.aliexpress.com/item/Moto...eter-LCD-digital-freeshipping/1043017054.html
http://www.aliexpress.com/item/2013...eter-odometer-1-2-4-cylinders/1042581652.html
http://www.aliexpress.com/item/NEW-...dometer-odometer-freeshipping/1042918652.html
http://www.aliexpress.com/item/Moto...brake-front-tire-freeshipping/1043074801.html

ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Selamlar;

Altın elbiseli adamın GT 250R ile ilgili şöyle bir inceleme videosu var.


Özellikle frenler konusunda oldukça ciddi eleştirileri olmuş. Baktım ancak
sanırım GT 250 Naked la ilgili bir videosunu bulamadım. GT 250R hakkında
yaptığı yorumları GT 250 Naked ile ne kadar ilişkilendirebiliriz acaba.
Bahsettiği avantaj veya dezavantajlar GT 250 için de geçerli olabilir mi acaba?

250 ile 250R arasında temel olarak ne gibi farklar var? bu videodan kendimiz
için ne kadar pay çıkartabiliriz.

Saygılar
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
12
motorun yagını degiştirip icindeki yag kalıntılarını tamamen degiştrmk istyrm bunu nasıl yapabilirim yag sökücü gbi sıvılar varmı :
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Selamlar;

Altın elbiseli adamın GT 250R ile ilgili şöyle bir inceleme videosu var.

http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ

Özellikle frenler konusunda oldukça ciddi eleştirileri olmuş. Baktım ancak
sanırım GT 250 Naked la ilgili bir videosunu bulamadım. GT 250R hakkında
yaptığı yorumları GT 250 Naked ile ne kadar ilişkilendirebiliriz acaba.
Bahsettiği avantaj veya dezavantajlar GT 250 için de geçerli olabilir mi acaba?

250 ile 250R arasında temel olarak ne gibi farklar var? bu videodan kendimiz
için ne kadar pay çıkartabiliriz.

Saygılar

Frenler konusunda Naked ta onde tek fdisk var buda 250r a göre on frenlerin dana gücsüsz olması ve daha cabuk fren bitirmesi demek ama motor kullanımı hakimiyeti manevrası olarak 250r dan daha esnek ve rahat bir motor bence.

motorun yagını degiştirip icindeki yag kalıntılarını tamamen degiştrmk istyrm bunu nasıl yapabilirim yag sökücü gbi sıvılar varmı :

Motulun motor yıkamak için bir ürünü var ben kullandım memnun kaldım karterdeki yagı birikmiş capağı ne varsa söküp aliyor. 20.000-30.000 km de bir yapılması iyi olur motorlara. Motul her 2 yag değişiminin birinde kullanın diyor ama bence bu cok fazla olur gereksiz bence. Birde şöyle bir yöntem duydum ama kullanmadım yagı boşaltınca 1 lt yag koyup yarım lt mazot koyup 10-15 dakika da rolantide calıştırmak sonrasında içindeki yağı ve filtresinmi değişmekle kartesi temizlemek motorun icini temizlmek için kullanıldıgını 1-2 yerde duydum ama ben hic kullanmadım...
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
12
Buda benim canavar:bounce:


tt1rj.jpg
[/url][/IMG]

tt1sg.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Selamlar,

Yurt dışından (aksesuar ağırlıklı) bazı parçalar getirtmek istiyorum. Almayı düşündüğüm bir parça için satıcıya GT 250 için uygun mu diye sorduğum zaman benden bazı teknik özelliklerini istiyorlar.

mesela silindir sayısı, ön lastik jant çapı vs.

Hatta buyrun mesajlardan biri: hi,friend
Tell me your motorcycle is the number of cylinders, the number of strokes, I have not seen your motorcycle


Bende 2008 model bir GT 250 Naked var, ilk başta yazılı olan teknik bilgileri versem bir problem olur mu?
Model/Yıl vs. faktörüne göre değişiklikler olması mümkün mü?
Malumunuz y. içinden almadığım için değiştirme gibi bir şansım da olmayacağından emin olmak istiyorum.

Bilgilendirirseniz çok memnun olurum.


Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı


250 cc, çift silindir. gayet başarılı yani. teknik özelliklerini de ekleyeyim;
ENGINE SYSTEM: 4STROKE, 8VALE
OIL-COOLED
STARTER SYSTEM: ELECTRIC
DISPLACEMENT: 249cc
NUMBER OF CYLINDER: 2 unit
L × W × H: 2,080×760×1,120mm
WHEEL BASE: 1,445 mm
GROUND CLEARANCE: 180 mm
DRY MASS: 155 kg
GEAR SHIFT PATTERN: 1DOWN 4UP
BRAKE SYSTEM: DISK front
DISK rear
TIRE: 110/70-17 54H front
150/70-17 69H rear
FUEL TANK CAPA: 17 liter
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
problem yok problem yok diye diye gt250comet'ime nazar değdirdim... rolantide motor çalışır vaziyetteyken far açık durumda korna çalmıyor :( far açılınca 13.2volt dan 12.5volt'a düşüyor şarjım ve 4-5.000 devirde bir fark yok 13-13.2volt şarj değeri veriyor...
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
@hissizadam, almayı düşündüyün aksesuar nedir? 75 degree v-tvin açıklamasını ekleyeyip, fotoğraf koyman yararına olabilir.

@gt250-bora, statör, konjektör sorunu baş göstermiş gibi duruyor. öncelikle statörden gelen soketi çıkartıp dalgalı akım kademesiyle ölçüm yapmalısın. 5000-6000 devir civarında her uç için 60 volt ve üzeri değer görüyor olman gerek. her sarı kabloyu 1,2,3 diye zihninde numaralandır. öçü aletinin kırmızı ucu 1 de iken siyah ucu 2 de olacak. sonra kırmızı aynı sarı uçta iken siyahı 3 numaralaı kabloya getireceksin. bu şekilde kırmızı ve siyah uçlarla bütün sarı kabloları gezdiğinde birbirinin hemen hemen aynı olan olan değerler almalısın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst