[Ankara - MT]

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
hafifliğinden değil de motorun zorlandığı ayyuka çıkıyor...bitarafını yırtan bi alet konumuna geliyo...benim için 130-140 da akmalı alet hiç zorlamadan

Evet, o konuda çok haklısınız. Cbr 250 rüzgârlı havada 140'ı çok çok zorlanarak görüyor. (Son gaz, üzerine kapanınca vs. )

Şu yazılanlardan sonra ikinci el motor işine daha bir ön yargılı bakmaya başladım. Tamam bir şey olmaz belki ama uzun yolda illa dip gaz gitmeye ne gerek var. Ben 7bin devirin üstüne çıkınca rahatsız oluyorum acaba fazla mı yoruyoruz motoru veya yakıta fazlamı biner gibi :)

Valla Cbr 250'deki en tatlı devir 8.000-9.000 arası zaten. O devirleri görmeden vites değiştirmem genelde.

Ayrıca motosikleti devirli kullanırken yakıt hesabı yapmam, bakımlarına da çok dikkat ederim. 3.000'de yağ değiştirdiğimi bilirim.
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341

Hiç zannetmiyorum...
Grenaj yok, siperlik yok, 130'la giderken tokat gibi bir rüzgar. Dizleri depoya perçinlemek lazım o kadar beygirle :p
Ya da haklısın; o motosiklet, üzerinde binicisi olmadan da hiç zorlanmadan gidebilir o hızlarda... :pale:
Bi süreliğine...

Sizin Angara bizim İzmir gibi rüzgarlı değil mi acaba? Burada kimi zaman otobanda yol yön değiştirdikten sonra rüzgarın gelişi değişince motosikletin hızı 130'dan 110'a düşüyor gaz değişmediği halde...

Neyse uzatmıim, izin almadan yazdım zaten yine grubunuza, kızacak babamla abim :santa: sonra yine silecekler :sunny:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
cbr250 için 160 sonrası çok konforsuz.

Bırak abicim şimdi... 160'da sıkıversen şak diye 230'a oturacak gibi konuşmuyonuz mu :) Zaten son canının son demleri o hız. Binmesek neyse, 155 kilit gidince konforlu mu şimdi, 10 bin km kullanmasam inanacam :) Elciklerde rezonans, yüksek hızda kapanıp gidecen o sürüş pozisyonu, önde tur camı yok bişey yok... Apış aranda yırtınan 250 cc tek piston. 100-120 konfor için ideal, süratli seyir için ise 140 dolayları iyi diyebilirim ben onun için.

Edit: Rampa aşağı 182 gördüm, rüzgarda dalgalanan bir poşet gibi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bırak abicim şimdi... 160'da sıkıversen şak diye 230'a oturacak gibi konuşmuyonuz mu :) Zaten son canının son demleri o hız. Binmesek neyse, 155 kilit gidince konforlu mu şimdi, 10 bin km kullanmasam inanacam :) Elciklerde rezonans, yüksek hızda kapanıp gidecen o sürüş pozisyonu, önde tur camı yok bişey yok... Apış aranda yırtınan 250 cc tek piston. 100-120 konfor için ideal, süratli seyir için ise 140 dolayları iyi diyebilirim ben onun için.

Edit: Rampa aşağı 182 gördüm, rüzgarda dalgalanan bir poşet gibi :)

Hay ağzına sağlık :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Sizin Angara bizim İzmir gibi rüzgarlı değil mi acaba? Burada kimi zaman otobanda yol yön değiştirdikten sonra rüzgarın gelişi değişince motosikletin hızı 130'dan 110'a düşüyor gaz değişmediği halde...

Neyse uzatmıim, izin almadan yazdım zaten yine grubunuza, kızacak babamla abim :santa: sonra yine silecekler :sunny:

Ankara da pek rüzgar olmaz...yazın çanakkale tarafından izmir e geldim ayvalıktan izmire kadar rüzgar rezil rüsva etti beni...sürdüğümden giç bişey anlamadım valla...yandan, önden, 100 100 sürdük
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bırak abicim şimdi... 160'da sıkıversen şak diye 230'a oturacak gibi konuşmuyonuz mu :) Zaten son canının son demleri o hız. Binmesek neyse, 155 kilit gidince konforlu mu şimdi, 10 bin km kullanmasam inanacam :) Elciklerde rezonans, yüksek hızda kapanıp gidecen o sürüş pozisyonu, önde tur camı yok bişey yok... Apış aranda yırtınan 250 cc tek piston. 100-120 konfor için ideal, süratli seyir için ise 140 dolayları iyi diyebilirim ben onun için.

Edit: Rampa aşağı 182 gördüm, rüzgarda dalgalanan bir poşet gibi :)

t9ulpu.png


poşete verdim şukunu panpa..:queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motor ısındıktan sonra redline'a sokmadan kullanmanın bir zararı olmaz. Bakımların gerekli şekilde yapıldıkça. Bak Honda 12.000 km de yağ değiştir diyor (hepi topu 1~1,5 lt zaten) adam 3.000 de değiştirmiş. Ben 2500'de değiştiriyorum mesela... Sorun olacağını sanmıyorum 140~150 gitmenin.

Adam hız sevmiyo diye ne yüklendiniz arkadaş :farao:
Ayrıca cbr durumu zaten saçma değil, 130'dan sonrası hafif motor çok da güzel hissettirmiyor.

Senin motor 130'u geçmiyor ki bişey hissettirsin...:pl: Ki göstergenin nekadar fazla yazdığını da sen biliyorsun ... Şu CBR250 nin hızını da bir allahın kulu GPS ile ölçsün sevabına, Duke 130 u geçemezken bu alet nasıl 165 yapıyor düzde anlayamıyorum.. :sunny:
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
'' Şu motor bunu basar bu basamaz yok canımmm bırraak atmaa tabi olm la bi git '' minvalinde gelişebilecek bir diyalog başlatın da neşelensin ortamımız dostlar , çok keyifli olacağını düşünüyorum .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Başladı zaten, başlamadı mı ?? GPS kanıtı bile istedim...

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:22 ----------

hadsize bak hadsize...cbr yi karşılaştırdığı motora bak allasen

Umur bebesi seni hack!lasın da gör ebeninkini... Ayrıca ciddiyim ben la, cidden anlayamıyorum...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Cbr 125 le 140ı görüyordum ben..gps falan bilmiyorum..hız göstergesi bozuktuysa onu da bilmem..daha sıfır motordu zaten hepi topu bi sene kullandım..
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
25
Benim gostergeler 140 diyorken eskisehir yolundaki "hiziniz bisey, tesekkur ederiz" yazan tabelalar 125-130 arasi bir sey gosteriyordu diye hatirliyorum. Tesekkur de etmiyorlardi o hizi okuyunca :D

Gostergedeki 160'i da 135-140 gosterir diye tahmin ediyorum. Ben cevre yoluna gidip GPS ile test etmeyi deneyeyim ama onumuzdeki hafta.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
NX te hızımı doğru gösteriyor mu diye bir endişe taşımıyorum çok şükür :) çoğu zaman km teli kopuk olduğu için 70 radarından 0 km hızla bile geçebiliyorum :D
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bayrama ızmıre araba motor farketmez gtcek olan varmi? Astıde an ıtıbarı ıle bılet bulamadm :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst