dostum tur camını kendin mi yaptırdın yoksa bir modelden mi uydurdun ? Ben de arıyorum da. Bir de fiyat bilgisi verebilir misin?
cbf 150 nin tur camı 50 tl 3 vidayla tutturdum da stabilize yolda çok sarsıntı yapıp altındaki camın vida yerlerinden kırıyo
Bence cbf için bu motoru satma. Memnun değilsen ya da güçsüz geldiyse illa satıcam diyosan 250 lik bir şeyler bak bari. Cbf 250 ya da inazuma gibi.Bu ara bi cbf hastalığı bastı bana![]()
motorsikletime egzos alsam sesi çok değişir mi, o kadar para vermeye değer mi?
kazasız belasız bin.https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....720/1378168_10151902868052147_331180578_n.jpg
benim motorum da bu arkadaşlar
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....720/1378168_10151902868052147_331180578_n.jpg
benim motorum da bu arkadaşlar
Kazasız belasız...
Bişey sorucam;ayaktan çalıştırma benim motorda kaporta üzerine geliyor sizde bozluğa denk geliyor siyah yeri acaba kasalar değişmemi var.benim motor 2013 model.
o ayarlanabiliyor diye biliyorum. Kaportaya da gelse zaten üstünde lastik var. Kaportaya bir zarar vermez. En fazla lastiğin izi çıkar. Silince çıkıyor oda.