[Ankara - MT]

Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
"Analarını çam dibine yatırıp bilmem nerelerine çam dikeyim!" diye küfrettiydi kızın biri, ben lisedeyken derbi maçında ::hakem1::

Yaratıcı küfür arayana :)

"Yatırdım yatırdım çam dibine, batırdım batırdım tam dibine" şeklinde lisede ağzımızdan düşmeyen bir tezahurattı kendileri.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ben de "Senin ananı dağlar dağlar türküsü eşliğinde yağlar yağlar severim" küfrüne çok şaşırmıştım. Bi hafta kulaklarım kırmızı gezdim heralde.
Bu da kızdan ama göstermeyenden korkucan demek ki :mrgreen:

Son saniyelerinizi iyi değerlendirin :pl:

%C3%B6l%C3%BCrken-k%C3%BCf%C3%BCr-etmek_236550.jpg
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Artık bi daha uyarılırsam ciddi kırılırım :santa:
Yani açık birşey yok ortada. Bilen bi insandan başkası anlayamaz birşey buradan sonuçta.
Önceki kepsim desek onu da düzenledim falan. Abartacaklarını sanmıyorum, MT yönetimine güvenim tam :mrgreen:

Ben sanal alemde hiç uyarılmadım desem..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Beyler modların burayı sürekli kontrol ettiğini zannetmiyorum,
içimizde irlandalılar var,
hipnenin biri sürekli şikayet et butonunu kullanmakta benim tahminim,
yoksa buralarda ne capsler ne resimler paylaşıldı da şimdi mi göze batar oldu??

hepsi o koyduğum cafe racer'la alakalı biliyordum....:queen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Beyler modların burayı sürekli kontrol ettiğini zannetmiyorum,
içimizde irlandalılar var,
hipnenin biri sürekli şikayet et butonunu kullanmakta benim tahminim,
yoksa buralarda ne capsler ne resimler paylaşıldı da şimdi mi göze batar oldu??

hepsi o koyduğum cafe racer'la alakalı biliyordum....:queen:

küçük şikayetçiler olmasın:)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Belden aşağı konuşmalar neden hep kadınlar üzerinden olur? Ana akım küfürler karşısında cinsiyetçi olmayan alternatifler üretelim.. Ya da erkek cinsiyeti üzerinden küfürler edelim...Nasıl olur acaba?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Belden aşağı konuşmalar neden hep kadınlar üzerinden olur? Ana akım küfürler karşısında cinsiyetçi olmayan alternatifler üretelim.. Ya da erkek cinsiyeti üzerinden küfürler edelim...Nasıl olur acaba?

küfretmek zaten sözün bittiği yerde başladığından içerik olarak tutarlı, adaletli ya da akılcı olmasını beklemek olmaz.
bu itibarla genelde "hiciv" tercih ediyorum şahsen.
yani misal yöneticilere giydirilecekse onların hibinyoluğundan dem vurmak değil de bu davranışa yol açan hissiyatlarını karikatürize edip gözlerine sokmak icabeder.

nietzsche der ki;
"Öfkeyle değil, kahkahayla öldürür insan."
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Belden aşağı konuşmalar neden hep kadınlar üzerinden olur? Ana akım küfürler karşısında cinsiyetçi olmayan alternatifler üretelim.. Ya da erkek cinsiyeti üzerinden küfürler edelim...Nasıl olur acaba?

küfür karşıdakinin değerlisine yapıldığı zaman etkili olur...bir erkek başka bir erkeğe küfr edeceği zaman erkeğin en değerli varlığı olan kadın üzerinden yapar bu icrasını...onun için işte..offf çok romantikim:)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
küfür karşıdakinin değerlisine yapıldığı zaman etkili olur...bir erkek başka bir erkeğe küfr edeceği zaman erkeğin en değerli varlığı olan kadın üzerinden yapar bu icrasını...onun için işte..offf çok romantikim:)
:) ya tabiki çok şey yazılabilinir...Temelinde ''değerlisine'' yapılan bişey değil, kadını aşağılamak yatıyor..Güçsüz, savunmasız olan kadın üzerinden yapılıyor olması....Ama tabi tersi olursa küfürler eminim erkelerin hoşuna bile gider :) Bir erkeğe o...pu deseniz yine bir erkek olarak, ya da ananı değilde ''sana sokayım'' derseniz nasıl olur?? Ya da rahatlamak için daya yenilikçi küfürler üretin :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
:) ya tabiki çok şey yazılabilinir...Temelinde ''değerlisine'' yapılan bişey değil, kadını aşağılamak yatıyor..Güçsüz, savunmasız olan kadın üzerinden yapılıyor olması....Ama tabi tersi olursa küfürler eminim erkelerin hoşuna bile gider :) Bir erkeğe o...pu deseniz yine bir erkek olarak, ya da ananı değilde ''sana sokayım'' derseniz nasıl olur?? Ya da rahatlamak için daya yenilikçi küfürler üretin :)

küfür ruhun yelpazesidir helin hanım:) ben küfürlerimde cinsiyetçi yaklaşmam, ama cinsiyetçi küfür eden bunu o saikle değil öyle öğretildiği için alışkanlıktan yapıyor sanırım, yoksa küfür ederken gerçekten aklına ettiği lafın fiiliyata dökülmüş şekli gelmiyordur...ama ankara dili ve edebiyatında her şeyi özetleyen küfre gerek bırakmayan;

mal la bebe
la mal bebe
bebe mal mısın la
bebeye bak la mal gibi kombinasyonlar da mevcut...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

ratbike da seviyorum bazen...

9258768762_a801305556_z.jpg

3091486250_b82af43c37_z.jpg

rat-bike-large.jpg

hazard_hi.jpg

ratbike2.jpg

ratguzzi.jpg

DSC00223.JPG
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
La bu nasıl seviye, ne biçim konuşmalar, burası bir içten yanmalı araç forumudur, sanayiden hallicedir, felsefe yapmayın la burda, dağalın hadi ::144:: ::xrock::
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Kombinasyonların zayıf Erhan :) yelpaze görevi yarım kalır bunlarla...ama küfürün insanı rahatlattığına inanırım, en azından beni rahatlatıyor :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Arkadaslar arasinda bile kufredilir, yani asagilama amacli degil, bazi kufurler vardir ki, askere gidenler bilir, bir cumle de yeri geldi mi ozne, yuklem tumlec, zarf, sifat, belirtili isim tamlamasi, aklina ne geliyosa onun yerine kullanilir, hatta, sadece kufurlerden olusan cumlelerle birbiriyle anlasan insanlar da vardir askerde :)

Bir adama seni bilmemnaparim dersen en fazla sinirlenir ya da bi tane patlatir sana ama senin anani ya da bacini bilmemnaparim dediginde eline bi bicak alip zictigin yere kadar seni kovalar muhtemelen, bu kufurlerin bu kadar etkili olmasinin sebebi bizim toplumda ananin bacinin biraz kutsal gibi olmasiyla alakali, kadinin savunmasiz ya da gucsuz olmasinin bu tarz kufurlerle alakasi yok bence. Ha kadini asagilamak icin o..pu derse o zaman dogru olur senin dedigin. Ayni seyin erkekteki karsiligi i..ne dir.

Arkadaslar arasinda gerek gunluk argo konusmada olsun gerek ciddi kavgalarda olsun, yazili olmayan bir kural vardir Turklerde, ana baci falan karistirilmaz, karistirirsan gorursun sonucunu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst