Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar elimde givi marka topcase ve taşıma demiri var sadece 15 gün kullandım faturaları mevcut givi sr1103 çanta demiri ve givi e340 tech 34lt topcase düşünenler özelden mesaj atabilir ayrıca 1 adet debriyaj maneti(levye) mevcut. Hepinize kazasız sürüşler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

Ayrıca ride on ile ilgili şu yorumu yapabilirim ben renault da çalışıyorum bayi olarak bi ara ride on satmıştık eski motosikletimde denemiştim uzun yolda lastiğe çivi girdi ve anında pufff ve hiçbi faydası olmadı artı yama için lastiği söktükten sonra da temizlemek cabası.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
İşte tüm çıplaklığıyla cbr 250 :cherry:
[url]http://imageshack.us/a/img209/2107/td83.th.jpg[/URL]
Motoru bu halde kullanmak bambaşka:cherry:

Nasıl bu halde geldik derseniz Yükseliş hondanın motoruma garantiden değişen farın yenisini takmasıyla başladı herşey...
Motoru teslim ettiler bir baktım hiçbir parçası yerine oturmuyor.Servis müdürüne ilettim düzeltelim dediler..Yemezler dedim :cherry:
En küçük parçasına kadar temizledim ama sonuç ne yine pis :)
http://imageshack.us/a/img209/2107/td83.jpg

Motoru tekrar bu hale getiresim var :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
metci nasıl cbr 250 ile aran :D
la ben sattığıma pişman oluyorum cbryi görünce bazen :D

Daha 1 haftadır beraber sayılırız.
Temmuzda motoru aldım, hemen ardından hanım işe başladı başka bir yerde, onun yanındaydım yeni geldim :)
Küçük mahalle arası turlar aşamasındayım yani :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Daha 1 haftadır beraber sayılırız.
Temmuzda motoru aldım, hemen ardından hanım işe başladı başka bir yerde, onun yanındaydım yeni geldim :)
Küçük mahalle arası turlar aşamasındayım yani :)

lastikleri bi değiştir bence
uygun fiyatlı bulursam alcam kışın bi cbr 250
alışı saıtşı çok hızlı bayıldım
biraz biner hasretimi giderir havalar iyice ısınınca 1000 lira fazlasına satarım
aklımda hep cbf 600f var 2011de başlayan yeni kasa
ama kullanamam ben onu çok ağır makine
anasını satayım 250-300 cc 4 silindir 1 motor olsada alsak modelli
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
lastikleri bi değiştir bence
uygun fiyatlı bulursam alcam kışın bi cbr 250
alışı saıtşı çok hızlı bayıldım
biraz biner hasretimi giderir havalar iyice ısınınca 1000 lira fazlasına satarım
aklımda hep cbf 600f var 2011de başlayan yeni kasa
ama kullanamam ben onu çok ağır makine
anasını satayım 250-300 cc 4 silindir 1 motor olsada alsak modelli

ninja 300 var gayet te güzel motor.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
4 silindiri farketmemişim. eski cbr 250 rr vardı sen o tarz birşey istiyorsun heralde :)

ben maxi scooter severim.ama illaki cbr tarzı bişeye binceksem 4 silindir egzoz sesi olması gerekli.600 cclerde cok fazla
aynen dediğin eski zzr250 ve eski cbr 250 gibi bişey gerekli , ama onlarda çok eski :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
Bu hafta sonu Izmir - Bodrum veya Akyaka yapicaz 2 kisi sadece km yapmak ve deniz sezonunu kapatmak icin. Gelmek isteyen olursa daha kalabalik ve eğlenceli olur. Herkese bol şans...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ben maxi scooter severim.ama illaki cbr tarzı bişeye binceksem 4 silindir egzoz sesi olması gerekli.600 cclerde cok fazla
aynen dediğin eski zzr250 ve eski cbr 250 gibi bişey gerekli , ama onlarda çok eski :)

Abi ozaman şöyle kırma bişeyin gideri var ne diyosun :cherry: :mrgreen: Adam bununla uğraşmış ya :mrgreen:

 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Bu hafta sonu Izmir - Bodrum veya Akyaka yapicaz 2 kisi sadece km yapmak ve deniz sezonunu kapatmak icin. Gelmek isteyen olursa daha kalabalik ve eğlenceli olur. Herkese bol şans...


Ben de cikacagim istanbul-ayvalik-kusadasi, ama 6-7 ekim gibi denk gelseydi bodrum da bulusurduk, yolunuz acik olsun...
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
şehiriçi ölçüm yaptım 270km de yedeğe geçti. yarın da şehirlerarası ölçüm yapıcam.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
şehiriçi ölçüm yaptım 270km de yedeğe geçti. yarın da şehirlerarası ölçüm yapıcam.

agresif kullanıyosan normaldir. Sakin kullanımda bende artık 300 kilometrede falan yedeğe geçiyor. ama hızlı kalkış ve ani durmalarda 275 km de falan yanıp sönmeye başladığı oldu. Eskiden bende kıllanmıştım motorum çok mu yakıyo diye ama tamamen kişinin kullanımına bağlı. 5.500 deviri geçince lıkır lıkır içmeye başlıyo ayrıca =)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
agresif kullanıyosan normaldir. Sakin kullanımda bende artık 300 kilometrede falan yedeğe geçiyor. ama hızlı kalkış ve ani durmalarda 275 km de falan yanıp sönmeye başladığı oldu. Eskiden bende kıllanmıştım motorum çok mu yakıyo diye ama tamamen kişinin kullanımına bağlı. 5.500 deviri geçince lıkır lıkır içmeye başlıyo ayrıca =)

İçmek derken... :D Benzin depoda bayatlıyor adeta :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst