HGS düzgün çalışmıyor, çünkü düzgün çalışmayınca daha çok para alıyor.
Ama bu sistem görünüşe göre mükemmel çalışacak.
Benim isim önerim çok orijinal değil ama: "BBSİ"
Çok net biçimde ifade edilmiş:
çiplerde sadece güvenlik seri numarası ile plaka bilgisi yer alacaktır.
...sistemde kullanılacak çipler kişisel bilgi içermeyecektir.
Herhalde belediye otobüslerinin plakası yer alacak.
Kesinlikle her lambada, her köşe başında son derece yüksek güçlü RFID okuyucular bulunacak.
Biz de plakalarımızı saydam metal içerikli filmlerle sarıp öyle dolaşacağız

Şimdiden yolunu söyleyelim...
Plakanızı mikrodalga fırına atın, işlem tamam.
Diğer yöntemi yazamıyorum buraya
"Herkesi" izlemenin en ucuz yolu RFID...
Bir süre sonra da plakası okunmadan geçenlere lav silahıyla alev püskürten gişeler yapılır artık
Ya da otoparktan çıkarken 10 kuruş.
Sokaktan caddeyi köşeyi döndün mü, 35 kr.
Ana caddeye çıkınca indirim var: 25kr.
Eve dönüş İstanbul'da bedava, İzmir'de ücretli
Daha durun, yıllar önce ABD'de askerlerin ellerine deri altına koydular bu pasif etiketleri. Kimi firmalar çalışanlarına zorunlu kıldı, güvenlik kartı yerine rfid deri altı...
Bizde de yakındır... İşte o zaman kim Cuma'ya gitti, kim zikr partisine pardon neysiydi, ne zamandır gitmeyince unuttum işte...