Araç plakalarında yeni dönem! 17 milyon plaka değişiyor!

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Kimilerini "ak parti ne yaptızsa istemezük" demekle itham ediyorsunuz ama sanki bana da "ak parti ne yaparsa sorgulamadan isterük" gibi gelmeye başladı ilk defa :)
Madem hgs ile aynı sistemdi neden beraber yapılmadı da iki maliyet oldu? daha kolay bir yol çizilemez miydi? vs vs vs
Kafadaki soru işaretlerini sorgulayınca taş devri kafalılık mı oluyor pek anlayamadım :)
Zaten çok yüksek vergi mükellefliğimiz var, sorguluyor işte insan...
Her değişen uygulama malesef dolaylı olarak cebimize yansıyor...
Ha bu vergileri ilk ak parti almaya başlamadı elbet, onlar ayrı mevzu...
Hangi partiye oy verirsek verelim icraatlarını eleştirebilmeliyiz (kendimize göre eleştirilecek yönü varsa)
Farklı görüşler her zaman iyidir :rendeer:

ortada kullanım alanıyla ilgili bir takım açıklamalar var, fiyat yok, uydu takibi yok...
bu bilgiler ışığında kol gibi girdi ya da fişleniyoruz demek sorgulamak mıdır yoksa istemezükçü paranoya mıdır?
farklı görüşse al sana farklı görüş.
farklı görüşler ülkemizdeki gibi şiddetin dilini kullanmadığı ve nefret suçu kapsamına girmediği sürece iyidir.
zaten farklı görüşlere tahammülünüz sitenin bana ve birkaç kişiye olan genel tavrından bellidir netekim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yıllar önce Avrupa birliğine giriyoruz diye plakaları mecburi TR ile donattıklarını hatırlıyorum
oysa bugün AB ülkesi Yunanistan da bile eski Yunan plakaları ile gecen milyon tane araba var,GR si yok o plakaların ve kimse de mecbur etmediği icin aslanlar gibi geziyorlar.
TR ekleyince AB ye aldılar sanki.Bizi AB ye almadılar ama Plaka vurgunundan aldıklarını yemeye torunlarının ömrü bile yetmez.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Ha bu vergileri ilk ak parti almaya başlamadı elbet, onlar ayrı mevzu...

Doğru ancak AKP seçimlerde
"Varolan vergileri arttırarak almaya devam edeceğiz"
"Herşeye zam yapacağız, benzim 5TL olacak ama maaşlar aynı oranda artmayacak"
"İç ve dış borcu arttıracağız"
"Varolan fabrikaları, işletmeleri satacağız yerlerine yenilerini açmayacağız"
"Vatandaş alışverişte görsün misali yol yapacağız, konut yapacağız. Bunların parasını yine vatandaştan alacağız"
Demiyor ki. Delikanlı gibi çıkıp bunları söylese o zaman derim ki "adam baştan söyledi, itiraz etmeye hakkımız yok"

Tayyip Erdoğan utanmadan gözümüzün içine baka baka yalan söylüyor IMF'e borç verir hale geldik diye.
AKP seçmeni de hiç demiyor ki "borçları bitirdiysek niye o zaman hala borç faizi ödüyoruz?"
Tayyip'in yaptığının yüzde birini başka bir parti yapmış olsaydı bunlar kıyameti koparırdı. Ama taraftar kafası ile kendi tuttukları takım yapınca ses yok. Adam çocuğumuzun torunumuzun geleceğini mahvediyor hala alkışlıyorlar.

Muhteşem Tayyip diyor muş ki "IMF'e borç verir duruma geldik, 5 milyar dolar borç vermeyi görüşüyoruz."
Bazı AKP'liler de hemen başladılar konuşmaya işte borcumuz falan yok bak gördünüz mü artık IMF'e borç veriyoruz...

Bu arkadaşlara şunu sormak istiyorum
Devletin "Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğü" diye bir kurumu var, bu kurum her ay bütçe raporunu sitesinden yayınlıyor.
http://www.bumko.gov.tr

2012 yılının Aralık ayına baktığımızda 2012 yılı boyunca nereye ne harcanmış tek tek yazıldığını görüyoruz.
http://www.bumko.gov.tr/TR,63/aylik-butce-uygulama-sonuclari.html

2011 yılı Faiz ödemesi: 42.232 milyon TL yani 42.2 katrilyon
2012 yılı Faiz ödemesi: 48.416 milyon TL yani 48.4 katrilyon, %14.6 artış olmuş
Ki bu daha faizi, borcun kendisini düşünmek bile istemiyorum...

Şimdi eğer IMF'e borç verir duruma geldik, bizim borcumuz yok diyorsanız her yıl faizi artarak ödediğimiz bu borç Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'nın mı?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Doğru ancak AKP seçimlerde
"Varolan vergileri arttırarak almaya devam edeceğiz"
"Herşeye zam yapacağız, benzim 5TL olacak ama maaşlar aynı oranda artmayacak"
"İç ve dış borcu arttıracağız"
"Varolan fabrikaları, işletmeleri satacağız yerlerine yenilerini açmayacağız"
"Vatandaş alışverişte görsün misali yol yapacağız, konut yapacağız. Bunların parasını yine vatandaştan alacağız"
Demiyor ki. Delikanlı gibi çıkıp bunları söylese o zaman derim ki "adam baştan söyledi, itiraz etmeye hakkımız yok"

Tayyip Erdoğan utanmadan gözümüzün içine baka baka yalan söylüyor IMF'e borç verir hale geldik diye.
AKP seçmeni de hiç demiyor ki "borçları bitirdiysek niye o zaman hala borç faizi ödüyoruz?"
Tayyip'in yaptığının yüzde birini başka bir parti yapmış olsaydı bunlar kıyameti koparırdı. Ama taraftar kafası ile kendi tuttukları takım yapınca ses yok. Adam çocuğumuzun torunumuzun geleceğini mahvediyor hala alkışlıyorlar.

Muhteşem Tayyip diyor muş ki "IMF'e borç verir duruma geldik, 5 milyar dolar borç vermeyi görüşüyoruz."
Bazı AKP'liler de hemen başladılar konuşmaya işte borcumuz falan yok bak gördünüz mü artık IMF'e borç veriyoruz...

Bu arkadaşlara şunu sormak istiyorum
Devletin "Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğü" diye bir kurumu var, bu kurum her ay bütçe raporunu sitesinden yayınlıyor.
http://www.bumko.gov.tr

2012 yılının Aralık ayına baktığımızda 2012 yılı boyunca nereye ne harcanmış tek tek yazıldığını görüyoruz.
http://www.bumko.gov.tr/TR,63/aylik-butce-uygulama-sonuclari.html

2011 yılı Faiz ödemesi: 42.232 milyon TL yani 42.2 katrilyon
2012 yılı Faiz ödemesi: 48.416 milyon TL yani 48.4 katrilyon, %14.6 artış olmuş

Şimdi eğer IMF'e borç verir duruma geldik, bizim borcumuz yok diyorsanız her yıl faizini artarak ödediğimiz bu borç Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'nın mı?

Dediğim gibi o başka başlıkta tartışılması gereken bir konu...
Benim yazımda ak partiyi aklayıcı ya da karalayıcı bir mana yok...
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
seçim yatırımı hep bunlar.bu paralar yandaşlarına oy için kömür,makarna olarak dağıtcak
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Dediğim gibi o başka başlıkta tartışılması gereken bir konu...
Benim yazımda ak partiyi aklayıcı ya da karalayıcı bir mana yok...

Sizi AKP seçmeni olarak görüpte yazmadım.
Aynı şekilde yorumlarımdan CHP taraftarı olduğum zannedilmesin.
Benim için CHP ile AKP arasında hiçbir fark yok. Biri sakalsız kapitalizm uşağı, diğeri sakallı kapitalizm uşağı. Uşak olduktan sonra ha sakallı olmuş ha sakalsız ne farkeder.

Arkadaş sormuş kime verelim oyumuzu o zaman diye. Adnan Menderes, Necmettin Erbakan gibi kimseye boyun eğmeyenlere ver vereceksen. Onun bunun yanında yer almalıyız, Amerika bizim dostumuz, israil stratejik ortağımız demeyenlere. Amerikan askerlerinin evlerine sağ salim dönmeleri için dua etmeyenlere ver oyunu. Dün kara dediğine bugün ak demeyenlere ver.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Sizi AKP seçmeni olarak görüpte yazmadım.
Aynı şekilde yorumlarımdan CHP taraftarı olduğum zannedilmesin.
Benim için CHP ile AKP arasında hiçbir fark yok. Biri sakalsız kapitalizm uşağı, diğeri sakallı kapitalizm uşağı. Uşak olduktan sonra ha sakallı olmuş ha sakalsız ne farkeder.

Arkadaş sormuş kime verelim oyumuzu o zaman diye. Adnan Menderes, Necmettin Erbakan gibi kimseye boyun eğmeyenlere ver vereceksen. Onun bunun yanında yer almalıyız, Amerika bizim dostumuz, israil stratejik ortağımız demeyenlere. Amerikan askerlerinin evlerine sağ salim dönmeleri için dua etmeyenlere ver oyunu. Dün kara dediğine bugün ak demeyenlere ver.

adnan menderesi ve erbakan'ı da coq sevmiyor.
ben sizleri mutlu edemiyorum, çok üzgünüm :salut:
:queen:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
seçim yatırımı hep bunlar.bu paralar yandaşlarına oy için kömür,makarna olarak dağıtcak

O saydığın malzemeleri alan vatandaşların geneli hem Ak partiye küfür edip,hemde ne almıycam bal gibi alırım diyen şerefli vatandaşlar arkadaşım:)Oy moyda vermiyorlar emin ol.Bunlar çok komik söylevler bu çağda yemeyin bunları.Size verseler demekki sizde Akpartiye oy vereceksiniz yapmayın bu kadar:)

Araç çipleme işindede yok eferdim bizi fişliyolarmış...Yahu bütün gün facede bi tuvalete gittiğini paylaşmıyosun her bi halini yayınlıyosun,o anki ruh durumunu bile yayınlıyosun,birine laf sokmak için bunu kullanıyosun,tatildeysen,bi yerde yemek yiyorsan nokta atışı nerde olduğunu paylaşıyorsun,en önemlisi Başbakana en çok hakaret yağdırılan yer face.Koskoca devlet kendi rızanızla hali hazırda olan fişleme varken bununla mı uğraşacak???Bu hükümetten öncesini düşünün biraz yahu.Yeni yetmelere sözüm yok,onlar yaşamadı o zamanları.Ama yaşını başını almış abiler.İnsaf yahu.

En kızdığım noktada yok cumayamı gitmiş yoksa başka biyeremi gitmiş.O dediğinizi biz yaşadık anam.Namaz kılıyor diye irticacı diye işten atılanları gördük.Ama kılmıyor diye atılanı siz gördünüzmü bilmem.Yapılan güzellikleri görmemeniz yazık.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Sizin atışmalarınız öldürecek siteyi :mrgreen: :p Şiddetle takipteyim :p

:mrgreen:

Tayyip'in yerine bu kediyi koyun daha iyi yönetir bu ülkeyi.

funny-animated-gifs-i-think-i-can-i-think-i-can.gif


En azından paramız cebimizde kalır :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
tayyıbın yenı bır oyunu daha gıtmedı bır turlu gıtmedı mılletı kendınden nefret ettırdı ınatla hala duruyor :jocolor:
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Tayyeap ı Allah sevseydi yanına alırdı bi kerem. Başımıza musallat etmezdi bizi sınamak için...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Plaka, kimlik, pasaport, ehliyet. Bi kaç delik daha kaldı sokacağınız hadi bakalım. Daha ne kadar düzecekler...
Madem çok yardımcı olmak istiyorsun bedavaya yenile, bi şeye benzesin..
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
O saydığın malzemeleri alan vatandaşların geneli hem Ak partiye küfür edip,hemde ne almıycam bal gibi alırım diyen şerefli vatandaşlar arkadaşım:)Oy moyda vermiyorlar emin ol.Bunlar çok komik söylevler bu çağda yemeyin bunları.Size verseler demekki sizde Akpartiye oy vereceksiniz yapmayın bu kadar:)

Araç çipleme işindede yok eferdim bizi fişliyolarmış...Yahu bütün gün facede bi tuvalete gittiğini paylaşmıyosun her bi halini yayınlıyosun,o anki ruh durumunu bile yayınlıyosun,birine laf sokmak için bunu kullanıyosun,tatildeysen,bi yerde yemek yiyorsan nokta atışı nerde olduğunu paylaşıyorsun,en önemlisi Başbakana en çok hakaret yağdırılan yer face.Koskoca devlet kendi rızanızla hali hazırda olan fişleme varken bununla mı uğraşacak???Bu hükümetten öncesini düşünün biraz yahu.Yeni yetmelere sözüm yok,onlar yaşamadı o zamanları.Ama yaşını başını almış abiler.İnsaf yahu.

En kızdığım noktada yok cumayamı gitmiş yoksa başka biyeremi gitmiş.O dediğinizi biz yaşadık anam.Namaz kılıyor diye irticacı diye işten atılanları gördük.Ama kılmıyor diye atılanı siz gördünüzmü bilmem.Yapılan güzellikleri görmemeniz yazık.

belki yazdıklarında haklı olabilirsin yada olmayabilirsin
AMMA
ben bop eş başkanıyım ne demek ?
Yahudilerden bile ödül aldı bu adam bu ne demek ?
bayramlar kutlanmaz oldu,düğünlerde TÜRK BAYRAĞI açmak yasaklandı bunlar kışkırtıcı hareketmiş
bunlar ne demek ?
hadi mantıklı bi açıklama ?
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Namaz kılıyor diye irticacı diye işten atılanları gördük.Ama kılmıyor diye atılanı siz gördünüzmü bilmem.Yapılan güzellikleri görmemeniz yazık.

Evet gördük... Hem de çok yakından gördük...

Her attığın adımı izleyebilen bir güç, çok tehlikeli bir güçtür. Bu fişlemeye benzemez. Ardından tam denetim gelir.
Tencere tava çalan insanları fişlemek için sokak aralarında kamerayla çekim yapan araçların dolaştığını da gördük, gözlerimizle...
Hala güzellikleri görmemizi telkin ediyorsunuz. Güzellik, bakanın gözlerinde kaldı artık dostum...

Nette dolaşıp da her şeyini açık edenlere söyleyecek söz yok. Ama birileri röntgenlenmeyi seviyor diye bizim de izlenmeye ses etmeyecek halimiz yok, değil mi...
Tabii, argümanın arkasında art niyet yoksa...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Ben Başbakanın yaptığı herşey doğru demiyorum ki.Yaptığı hiç bir şeyi sırf dindar diye ya da tipinden ya da sırf gıcıklıktan beğenmiyor millet.Yani bir hata varsa bilinçli olarak karşı çıkılmıyor.Zamanında başı örtülü annemi bayram kutlamalarında orduevine sokmayan zihniyet sayesinde bayram kutlaması yapılmıyordu zaten.Onlara göre bayramı dindarlar kutlayamaz,Türk değiliz ya biz.Sen böyle ayrımcılık yaparsan o bayramı kutlamaya ne gerek var.Yapılan Türk Bayrağı altında g.te kadar sarhoş olmaktı.O zaman niye kimse sesini çıkarmıyordu.Şu anda bayramlar kutlanıyor,sadece soğukta,karda,kışta öğrenciler şebeklikler yapmıyor o kadar.Şebeklik derken gereksiz gösteri hareketlerinden bahsediyorum.Ders yapması gereken saatte hareketlerin provası muhabbeti...
Türk Bayrağınıda chp nin kışkırttığı zaman millet alıyor eline.Yani TÜRK Bayrağının arkasına sığınıp insanları gaza getiriyorlar.Elinde her Türk Bayrağı olan sallayan vatanını sevmiyor yani.Seven her fırsatta sokaklara dökülüp Bayrağı eline alıp küfürler etmez Türkiye Cumhuriyetinin Başbakanına.Türk Bayrağı sana o hakkı vermez.Ben her maçtan sonra bayrağımı açıp çıkarım konvoya,bayramlarda dini bayramlarda dahil asarım balkonuma,2 ay önce oğlumu sünnet ettirdim bir hafta boyunca TÜRK Bayrağım balkonumda durdu kimsede yasak demedi arkadaşım.O Bayrağı asıp sallamanın amacı önemli benim için.Sen Bayrağı yürüyüşlerde kışkırtmak için,provakasyonlara alet etmek için kullanan insanları görmezden gelemezsin.Gençsin ama bunu anlamayacak kadar cahil değilsin.
Birde bir şey soracam.Kırklareli Antalya arası 1200 km falan heralde.Antalya belediyesi Ak Partinin elindeyken yapılan hizmetleri biz buralardan duyduk,siz nesini beğenmediniz onu merak ediyorum.Kırklarelinde chp her zaman açıkara önde.Burada sadece inat var.Hizmet hiç yok.Arada heykeldir havuzdur yapıyolar sadece.Buranın halkı da suyumuz çamur gibide aksa,yollar tarla gibide olsa biz oy vermeyiz chpden başkasına diyolar.Belediye başkanlığı ve vekillik kim olursa olsun garanti burda.Çok çağdaş bi yer burası:)
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Ben Başbakanın yaptığı herşey doğru demiyorum ki.Yaptığı hiç bir şeyi sırf dindar diye ya da tipinden ya da sırf gıcıklıktan beğenmiyor millet.Yani bir hata varsa bilinçli olarak karşı çıkılmıyor.Zamanında başı örtülü annemi bayram kutlamalarında orduevine sokmayan zihniyet sayesinde bayram kutlaması yapılmıyordu zaten.Onlara göre bayramı dindarlar kutlayamaz,Türk değiliz ya biz.Sen böyle ayrımcılık yaparsan o bayramı kutlamaya ne gerek var.Yapılan Türk Bayrağı altında g.te kadar sarhoş olmaktı.O zaman niye kimse sesini çıkarmıyordu.Şu anda bayramlar kutlanıyor,sadece soğukta,karda,kışta öğrenciler şebeklikler yapmıyor o kadar.Şebeklik derken gereksiz gösteri hareketlerinden bahsediyorum.Ders yapması gereken saatte hareketlerin provası muhabbeti...
Türk Bayrağınıda chp nin kışkırttığı zaman millet alıyor eline.Yani TÜRK Bayrağının arkasına sığınıp insanları gaza getiriyorlar.Elinde her Türk Bayrağı olan sallayan vatanını sevmiyor yani.Seven her fırsatta sokaklara dökülüp Bayrağı eline alıp küfürler etmez Türkiye Cumhuriyetinin Başbakanına.Türk Bayrağı sana o hakkı vermez.Ben her maçtan sonra bayrağımı açıp çıkarım konvoya,bayramlarda dini bayramlarda dahil asarım balkonuma,2 ay önce oğlumu sünnet ettirdim bir hafta boyunca TÜRK Bayrağım balkonumda durdu kimsede yasak demedi arkadaşım.O Bayrağı asıp sallamanın amacı önemli benim için.Sen Bayrağı yürüyüşlerde kışkırtmak için,provakasyonlara alet etmek için kullanan insanları görmezden gelemezsin.Gençsin ama bunu anlamayacak kadar cahil değilsin.
Birde bir şey soracam.Kırklareli Antalya arası 1200 km falan heralde.Antalya belediyesi Ak Partinin elindeyken yapılan hizmetleri biz buralardan duyduk,siz nesini beğenmediniz onu merak ediyorum.Kırklarelinde chp her zaman açıkara önde.Burada sadece inat var.Hizmet hiç yok.Arada heykeldir havuzdur yapıyolar sadece.Buranın halkı da suyumuz çamur gibide aksa,yollar tarla gibide olsa biz oy vermeyiz chpden başkasına diyolar.Belediye başkanlığı ve vekillik kim olursa olsun garanti burda.Çok çağdaş bi yer burası:)

1. Tayyip Erdoğan mı dindar(!). Bu bakış açısının temiz yürekliliğine(?) hayranım... Hangi dinmiş o?

2. Elinde her Türk bayrağı olan vatanını sevmiyor; ama, "Ben Türk'üm." diyemeyen seviyor...

3. Borçla yaptığı hizmet ona kalsın. Çocuklarımın geleceğini satmasın. Bir de milletin malı çalınmasın, satılmasın... Yarın bu yalan zenginlik içindeki caddeleriniz -borcunuza karşı kaybedince- başkalarının olacak...

4. Bu milletin içinde CHP'nin bugünkü durumundan çok daha güçlü bir oluşum var. Ve bunu gizlemek için CHP de CHP. CHP'yi bu millet kurdu, bugün ondan daha büyük olan da bu millet. Bizler, birisi bir şey dedi diye gaza gelip de birilerinin peşinde ne denirse yapan güruhtan değiliz. Etiketimiz de CHP değil...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
:) Arkadaşım demek istediğim,hataları da var hizmetleri de.Ama sırf gıcıklık olsun diye herşeyide görmezden gelemezki insan.Ben takdir ettiğim kadar fazlasıyla da eleştiriyorum hemde akpartili insanların içinde,yönetiminin içinde,vekillerinin içinde...Ama Chpnin pervasızca başörtüsüne karşı Atatürkçülük,laiklik ilkelerini kullanarak milleti kışkırtması banada dokunuyor.Bu ülkede herkes farklı inançlarda ve kültürlerde yaşayabiliyor.Bunu hazmedemiyenlerde Chpyi kullanıyor,Atatürkü kullanıyor.Bu oyunada bile bile düşmek saçma değilmi???Akp nin iktidarı boyuncada yapılan hizmetleri görmemek kişisel gibime geliyor.Bu maç değil.Yapılanı takdir ekmek,hatalarıda pervasızca değil adamakıllı dile getirmek,birbirimizi kırmadan halletmek bizim yararımıza kanısındayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst