- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
Şuanda Akyaka koylarındam yazıyorum
egede tam motor havası var
Ahmet abi hergün biniyorum motora. Binmediğim bi gün hatırlamıyorum.yeni motörün hayırlı olsun.![]()
Şuanda Akyaka koylarındam yazıyorumegede tam motor havası var
haftaya görüşürüz muratçım.![]()
Muratcım iyi gezdin bu ay :flower: Hadi iyisin :thumleft:
Kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
Abi haftaya son gezimi Adem Abi ile yapıyorum sonra bu yediğim içtiklerimi ödüyorum :queen: şaka bir yana 2000 km yi geçtik bir ayda
Geçmiş olsun Adem :rendeer: ilaç kullanırsan 1 haftada dinlenirsen 7 günde geçiyor merak etme :cherry:
bu hafta sonuna hazırlık yapıyorum. Bu arada grip oldum. Şifayı kaptım. Hafta sonuna kadar geçer inşallah.
GEçmiş olsun abi, yenge bakar sana biz ne yapalım bekar başımıza :rendeer:
Gri salcano wolf üretimden kalkmış yerine beyaz renk üretiliyormuş , gri renk alcaktım ama olmadı sizce beyaz kırmızı siyah seçeneklerinden hangisini almalıyım